Інтервали: секунди (м. 2; в. 2), септіми (в. 7; м. 7). 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Інтервали: секунди (м. 2; в. 2), септіми (в. 7; м. 7).



Інтонування: “секунди” від ступенів натуральних ладів;

“септіми” від окремих ступенів,

напр., У – ІУ­ – У¯ // ІУ – У¯ – ІУ­ // І – УІІ(#)­ – І­ //

І – УІI(#)¯ – І¯ // І – ІІ - І­ // І – ІІ¯ – І¯ //

 

Відстань, яка охоплює два ступенівелика секунда (1 тон) та мала секунда (0,5 тону).

Відстань, яка охоплює сім ступенівмала септіма (5 тонів) та велика септіма (5,5 тонів).

 

Інтонаційні вправи:

 
 

 

===========================

===========================

 

 
 

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 

 

Тема №6 (ІI півріччя).

Інтервальні послідовності з оберненнями інтервалів –

Мелодичні і гармонічні (продовження роботи).

 

Інтонаційні вправи:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

 

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 
 

 

 

 
 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 

===========================

===========================

 

 

Тема №7 (ІI півріччя).

Т5/3 з оберненнями, також підбір супроводу.

Назви акордових звуків: пріма, терція, квінта.

Мажорний тонічний тризвук (Т5/3) має два обернення: тонічний секстакорд (Т6/3)

і тонічний квартсекстакорд (Т6/4). (Обернення – це перенесення нижнього звука на октаву

вгору або верхнього звука на октаву вниз). Назви звуків у тризвуку: нижній звук – пріма;

середній звук – терція; верхній звук – квінта.

Т5/3 будується від І ступеня ладу і складається з в.3 + м.3, в об’ємі ч.5.

Т6/3 будується від ІІІ ступеня ладу і складається з м.3 + ч.4, в об’ємі м.6.

Т6/4 будується від У ступеня ладу і складається з ч.4 + в.3, в об’ємі в.6.

 

 
 

Інтонаційна вправа і поспівка проспівується у різних вивчених тональностях:

 

 

===========================

===========================

 

 
 

Звороти з оберненнями Т5/3:

 

 

Аналіз, читання з листа і виконання пісень з тактуванням:

 

 
 

 

===========================

===========================

 

Тема №8 (ІI півріччя).

T 5/3 з оберненнями, також підбір супроводу.

Назви акордових звуків: пріма, терція, квінта.

Мінорний тонічний тризвук (t5/3) має два обернення:

тонічний секстакорд (t6/3) і тонічний квартсекстакорд (t6/4).

Назви звуків у тризвуку: нижній звук – пріма; середній звук – терція; верхній звук – квінта.

t5/3 будується від І ступеня ладу і складається з м.3 + в.3, в об’ємі ч.5.

t6/3 будується від ІІІ ступеня ладу і складається з в.3 + ч.4, в об’ємі в.6.

t6/4 будується від У ступеня ладу і складається з ч.4 + м.3, в об’ємі м.6.

 

Інтонаційна вправа і поспівка проспівується у різних вивчених тональностях:

 
 

 

===========================

===========================

 

 
 

Звороти з оберненнями t5/3:

 

 

Аналіз, читання з листа і виконання пісень з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

 

 

Тема №9 (ІI півріччя).

Тональність сі-мінор – натуральна, гармонічна гами.

Ступеневі послідовності. t 5/3.

Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язанням, обспівування ступенів. Паралельні тональності.

 

Інтонаційні вправи:

 
 

 

===========================

===========================

 

 
 

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

 
 

Аналіз фрагменту музичного твору та його сольфеджування:

 

Тема №10 (ІI півріччя).

Сі-мінор гармонічний, мелодичний. Ступеневі послідовності.

Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язанням, обспівування ступенів.

 

Інтонаційні вправи:

 
 

 

===========================

І – ІІІ – У – ІІІâ – Іâ – УІІ#â – ІІ – Іâ // У – УІ# – УІІ# – І – III – Уâ – І //

 

===========================

I – YIIâ – I – II – Iâ // I – YII#â – YI#â – Yâ – YI# – YII# – I – Yâ – IIIâ – Iâ //

 

===========================

 

 

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 

 

 
 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 

 

Тема №11 (ІI півріччя).

Тональність соль-мінор – натуральна, гармонічна гами.

Ступеневі послідовності. t5/3.

Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язанням, обспівування ступенів. Паралельні тональності.

 

Інтонаційні вправи:

 
 

 

===========================

===========================

 

 
 

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 

===========================

===========================

 

 
 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 
 

===========================

 

Тема №12 (ІI півріччя).

соль-мінор гармонічний, мелодичний. Ступеневі послідовності.

Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язанням, обспівування ступенів

 

Інтонаційні вправи:

 
 

 

===========================

І – ІІІ – У – ІІІâ – Іâ – УІІ#â – ІІ – Іâ // У – УІ# – УІІ# – І – III – Уâ – І //

 

===========================

I – YIIâ – I – II – Iâ // I – YII#â – YI#â – Yâ – YI# – YII# – I – Yâ – IIIâ – Iâ //

 

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

Тема №13 (ІI півріччя).

Однойменні тональності (різниця у звучанні ІІІ, УІ, УІІ ступенів);

Т5/3 і t5/3 у співставленні.

 

Однойменні тональності – це мажор і мінор, які мають спільну тоніку (І ступінь) та

різницю у три ключові знаки. Наприклад, Ре-мажор і ре-мінор або Соль-мажор і соль-мінор.

 

 
 

Інтонаційні вправи:

===========================

===========================

===========================

===========================

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 

 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

 

Тема №14 (ІI півріччя).

Інтервали від звука.

Інтонування інтервалів від І ступеня ладу вгору і вниз.

 

Інтонаційні вправи:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

Аналіз і виконання пісень з тактуванням:

 

 

 

Аналіз і читання з листа з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

 
 

===========================

 

Тема №15 (ІI півріччя).



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 276; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 35.175.236.44 (0.074 с.)