Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Кафедра хореографії та художньої культури
КУРСОВА РОБОТА З ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ РОБОТИ З ДИТЯЧИМ ХОРЕОГРАФІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ на тему: «Формування естетичного ставлення до мистецтва хореографії засобами українського народного танцю»
Студента (ки) _____ курсу ______ групи напряму підготовки__________________ __________________________________ (прізвище та ініціали) Керівник ___________________________ ____________________________________ (посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали)
Національна шкала ________________ Кількість балів: __________Оцінка: ECTS _____
Члени комісії ________________ ___________________________ (підпис) (прізвище та ініціали) ________________ ___________________________ (підпис) (прізвище та ініціали) ________________ ___________________________ (підпис) (прізвище та ініціали)
Умань – 2016 ЗМІСТ ВСТУП.. 3 РОЗДІЛ I. РОЛЬ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ.. 5 1.1. Хореографічне мистецтво як засіб естетичного виховання дітей. 5 1.2. Форми і методи виховної роботи у творчому колективі 11 РОЗДІЛ II. ВПЛИВ НАРОДНОГО ТАНЦЮ НА ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 14 2.1. Внесок відомих українських педагогів–хореографів у розвиток народної хореографії 14 2.2. Естетичне виховання дітей засобами української народної хореографії 18 2.3. Методологічні принципи втілення естетичного виховання на уроках народної хореографії 21 ВИСНОВОК.. 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 30 ДОДАТКИ.. 32
ВСТУП Танець – один з найдавніших і масових видів мистецтва. У ньому знаходять відображення соціальні та естетичні ідеали народу, його історія, трудова діяльність протягом століть, життєвий уклад, звичаї, характер. Народ створює в танці ідеальний образ, до якого він прагне і який затверджує в емоційній художній формі. Художньо відображаючи дійсність, танець передає світорозуміння народу, його сучасне уявлення про прекрасне – це одна з головних художніх особливостей народного танцю. У ньому змальоване сучасне розуміння дійсності засобами здавна сформованої танцювальної мови, доступної, зрозумілої народу, улюбленої ним. Зміст і виразні засоби народного танцю весь час розвиваються відповідно до змін, які відбуваються в житті[11]. Забезпечуючи творчий розвиток дитини засобами оволодіння основами українського народного танцю, є невід’ємним завданням естетичного виховання, як формотворчої ланки активізації творчого потенціалу особистості. Естетичне виховання – це складова частина виховного процесу, безпосередньо спрямована на формування й виховання естетичних почуттів, смаків, суджень, художніх здібностей особистості, на розвиток її здатності сприймати й перетворювати дійсність за законами краси в усіх сферах діяльності людини. Дієвість естетичного виховання прямо залежить від дотримання принципу художньо–творчої діяльності та самодіяльності. Народний танець є змістом духовного життя, засобом художнього розвитку, індивідуальної та колективної творчості, самовираження[16]. Естетичне виховання засобами народного танцю – цілеспрямований процес формування творчо активної особистості, здатної сприймати, відчувати, оцінювати прекрасне в процесі оволодіння знаннями та вміннями на заняттях українського народного танцю.
Мистецтво народної танцювальної культури – один із універсальних і оптимальних засобів осягнення народних традицій, звичаїв, побуту, культури та історії загалом, через взаємодію з естетичними явищами в духовному житті, повсякденною працею, спілкуванням з мистецтвом і природою[3]. З огляду на це було обрано тему курсової роботи: «Формування естетичного ставлення до мистецтва хореографії засобами українського народного танцю». Її актуальність в тому, що народна хореографія сприяє не лише фізичному розвитку дитини, а й збагачує її духовно, виховує патріотичні почуття і шанобливе ставлення до історії та традицій свого народу; Об’єкт дослідження – мистецтво хореографії; Предмет дослідження – естетичного ставлення до мистецтва хореографії засобами українського народного танцю; Мета дослідження – дослідити вплив українського народного танцю на естетичне ставлення до мистецтва хореографії. Мета курсової роботи вимагає виконання певних завдань: 1. Визначити роль хореографічного мистецтва у вихованні культури дітей; 2. Розглянути хореографічне мистецтво як засіб естетичного виховання дітей; 3. Визначити форми і методи виховної роботи у творчому колективі; 4. Визначити вплив українського народного танцю на формування та розвиток хореографічної культури дітей. Для вирішення поставлених завдань у дослідженні використовувалися такі методи: теоретичний аналіз психолого–педагогічної та мистецької літератури.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-17; просмотров: 183; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 13.58.112.1 (0.006 с.) |