Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Вправа 7. Приклад Розпечений дрітСодержание книги Поиск на нашем сайте
1. Для початку створіть фон, на якому гарно виглядав би дріт. Тому фон заповніть радіальним градієнтом, у якому відбувається перехід від світло-салатових до темно-зелених кольорів. Букви наберіть шрифтом з тонкими лініями світлого кольору. Тепер надайте буквам вигляду, наче вони скручені з дроту. Для цього растеризуйте букви командою Layer\Rasterize\Type і застосуйте до них фільтр Filter\Sketch\ Chrome, задаючи в діалоговому вікні Detail = 10, а Smoothness = 1. Після цього напис почорніє, а в деякий місцях будуть блиски.
2. Тепер налаштуйте яскравість і контраст блисків на дроті. Для цього використайте фільтр Filter\Render\Lens flare. У діалоговому вікні Lens flare виберіть у полі Lens Type параметр 30–500 mm, а значення яскравості – між 40 і 70. Щоб надати дроту-буквам кольору розпеченого металу (червоно-жовтого), використайте фільтр Image\Adjustment\Color balance.
3. Для створення враження об’єму бажано додати тінь від букв. Це виконайте командою Layer\Layer Style\Drop Shadow, задавши в діалоговому вікні Layer Style відповідні параметри для тіні.
Вправа 8. Приклад Текст з розплавленого золота 1. Створіть нове зображення з чорним фоном і напишіть слово GOLD (Золото) білим кольором. Після цього не забудьте злити шари командою Layer\Merge Down.
2. Розмийте зображення на два пікселі за допомогою фільтра Filter\ Blur\Gaussian Blur. 3. Для створення спеціального ефекту застосуйте фільтр Filter\Stylize\ Solarize. Фільтр Solarize (Соляризація) створює ефект накладання позитиву на негатив. Для поліпшення зображення застосуйте команду Image\Adjust\Auto levels.
4. Застосуйте до слова GОLD ефект вітру – Filter\Stylize\Wind. У діалоговому вікні Wind в полі Method увімкніть параметр Wind, а в полі Direction – параметр From the Left. 5. Поверніть шар за годинниковою стрілкою на 90° командою Image\ Rotate Canvas\90 CW і застосуйте фільтр Wind. Знову поверніть зображення на 90º і ще раз застосуйте фільтр Wind. Так продовжуйте далі, доки не повторите цю дію для всіх чотирьох напрямів.
6. Тепер застосуйте фільтр Filter\Stylize\Glowing Edges з параметрами Edge width = 2, Edge Brightness = 7, Smoothness = 6. 7. Виконайте команду Image\Adjustment\Hue/Saturation, задайте режим Colorize і замініть значення Hue на 42, Satyration на 53, Lighting на 0. Застосування фільтрів для створення реальних ефектів
Завдяки фільтрам та вмілому їх поєднанню можна створити реальні додатки до фотографій, змінити добру погоду на негоду та навпаки, додати туман, сніг, дощ, сонячне проміння тощо.
Як додати стихію
Вправа 9. Блискавка перед грозою 1. Відкрийте новий документ, задавши палітру RGB Color і білий фон. 2. Змініть колір переднього плану на 50% сірий. 3. Виберіть на панелі інструментів інструмент Gradient tool і протягніть його з одного кута малюнка в інший.
4. Застосуйте фільтр Filter\Render\Difference Clouds і відкоригуйте трохи яскравість автокорекцією Image\Adjust\Auto Levels. 5. Інвертуйте зображення за допомогою команди Image\Adjust\Invert.
6. Використайте команду Image\Adjust\Levels і в діалоговому вікні Levels задайте параметри, як на рисунку, натисніть на ОК.
7. Відкрийте діалогове вікно Color Range командою Select\Color Range. У вікні попереднього перегляду виберіть піпеткою найтемніший колір і натисніть на OK. На малюнку з’явиться виокремлення, яке буде оточувати темні ділянки. 8. Змініть виокремлення темних ділянок на виокремлення блискавки, виконавши команду Select\Inverse. 9. Не знімаючи виокремлень перемалюйте блискавку в інші кольори шляхом пересування повзунків у діалоговому вікні Image\Adjust\Hue\ Saturation. 10. Тепер є блискавка, яку можна скопіювати (Ctrl+C) і вставити (Ctrl+V) у будь-який інший малюнок або домалювати деталі до цього малюнка.
Вправі 10. Дощ 1. Відкрийте нове зображення, до якого хочете додати трохи дощу, і продублюйте його в новий шар.
2. Накладіть фільтр Filter\Noise\Add Noise і налаштуйте параметри Amount = 65, Distribution – Gaussian, увімкніть параметр Monochromatic. 3. Тепер створений шум розмийте фільтром Filter\Blur\Motion Blur, у діалоговому вікні задайте коефіцієнт розмивання Distance = 30, а кут Angle = 22. Щоб виділити ефект дощу, підправте тони командою Image\Adjustment\Auto Levels. 4. За бажанням дощик можна трошки здеформувати, додавши Filter\ Distort\Ripple.
5. Тепер зробіть шар з дощем прозорим, задавши параметр Opacity = 50, за допомогою гумки зі значенням натиску Flow = 20 можна трошки підправити деякі штрихи
Вправа 11. Веселка Усі знають, що після сильної грози на небі з’являється веселка. Звичайно, чорно-біле зображення не відобразить барв веселки, але всі, хто захоче виконати цю вправу, зможе спостерігати за красою веселки на своєму комп’ютері. 1. Відкрийте зображення, на якому будете відтворювати веселку. Створіть новий шар, який назвіть Rainbaw.
2. Виберіть інструмент Gradient Tool і відкрийте вікно, двічі клацнувши на кнопці з зображенням градієнта на панелі параметрів. 3. Створіть власний градієнт у діалоговому вікні Gradient Editor, який слугуватиме для імітації веселки. Для цього натисніть New (Новий), щоб почати додавати кольори. Задайте кольори в такій послідовності зліва направо: чорний, чорний, червоний, жовтий, зелений чорний. Розташуйте на лінійці кольорів обмежувачі кольорів, як на рисунку. Це потрібно для того, щоб кольорові смуги були згруповані в одному кінці смуги кольорів. Після вибору кольорів натисніть на ОК.
4. Перейдіть у шар з іменем Rainbow, задайте на панелі параметрів тип градієнта Radial і протягніть вибраним градієнтом з нижнього правого кута до верхнього лівого. Зауважте, що градієнт буде чорним з чіткими кольоровими смугами.
5. Налаштуйте на палітрі Layers режим Screen і задайте Opacity 60%. Як результат накладання режиму Screen отримаєте світліший колір, чорний колір нічого не змінює, а білі фрагменти залишаються білими.
6. Було б непогано, якби веселка не перекривала вежу будинку, тому веселку треба перенести за будинок. Для цього використайте роботу з каналами. Для початку вимкніть шар з веселкою, натиснувши на кнопці біля шару і перейдіть у палітру Channels. Перегляньте всі канали, щоб знайти, який має найбільший контраст. У цьому прикладі таким каналом буде синій. 7. Зробіть копію синього каналу, перетягнувши його на кнопку Create new channel з зображення чистого аркуша. 8. Відрегулюйте в новому каналі рівні командою Image\Adjust\Levels, щоб зображення будинку було дуже темним на фоні білого неба.
9. Зробіть з цього каналу виокремлення, тобто перетягніть його в пунктирне коло в нижній частині палітри або клацніть на відповідному каналі, утримуючи натиснутою клавішу Ctrl. Змініть виокремлення командою Select\Inverse.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 307; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.16.82.182 (0.007 с.) |