Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Фільтри спеціальних художніх ефектівСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Дві групи фільтрів Pixelate (Піксельний) і Stylize (Стилізація) призначені для створення у виокремлених ділянках спеціальних художніх ефектів. Причому перша група опрацьовує все зображення і перетворює його в плями суцільного кольору, а друга опрацьовує межі, надаючи всьому зображенню надзвичайного вигляду.
Фільтри групи Pixelate Важливим у групі є Color Halftone, завдяки йому зображення виглядає складеним з напівтонових точок. Спочатку зображення розбивається на квадрати, які надалі замінюються кругами, внаслідок чого утворюються напівтоновані точки. Радіусом кругів можна керувати в однойменному діалоговому вікні. На малюнку ліворуч задано значення радіуса 7. Фільтр Crystallize (Кристалізація) групує однаково зафарбовані пікселі в багатокутники, розмір яких задають у полі Cell Size (Розмір комірки). Дія Crystallize продемонстрована на малюнку праворуч для розміру Cell Size, що дорівнює 10.
Фільтр Faset (Грань) об’єднує ділянки, пікселі яких однаково замальовані для створення ефекту ручного зафарбовування. Фільтр Fragment створює ефект розфокусування зображення. Фільтр Mezzotint (Гравюра) перемальовує зображення в таке, що складається з окремих точок, ліній і штрихів. Зі списку Type (Тип) вибирають бажаний ефект. Фільтр Mosaic (Мозаїка) надає зображенню мозаїчного вигляду, розбиваючи зображення на квадрати і замальовуючи кожний квадрат суцільним кольором. Фільтр Pointillize (Пуантилізм) розриває зображення на окремі випадкові точки і плями. Фоновим кольором Photoshop заповнює проміжки між цими плямами.
Фільтри групи Stylize Перший фільтр групи Stylize (Стилізація) – Diffuse (Дифузія) – знижує фокус, змінюючи зображення шляхом заміщення світлих пікселів темнішими, або навпаки. Фільтр Emboss (Барельєф) створює ефект чеканки, виділяючи краї об’єктів чорним кольором. Повзунком Height (Висота) регулюють висоту рельєфного тиснення. У полі Angle (Кут) задають напрям тиснення. За допомогою повзунка Amount (Кількість) керують рівнем інтенсивності білого або чорного кольорів, що її надають пікселям уздовж межі. Значення задають у діапазоні між 1 і 500%. Чим більше значення Amount, тим глибший рельєф.
Фільтр Extrude (Глибина) перетворює зображення залежно від вибору в набір тривимірних блоків або пірамід. У діалоговому вікні задають розмір і глибину геометричних тіл, ці параметри змінюються в межах від 1 до 255. Для того, щоб глибина кожного з тіл була вибрана випадково, треба активізувати параметр Random (Випадковий). Щоб світліші ділянки виступали більше ніж темні, вмикають параметр Level-Based (За рівнем). Фільтр Find Edges (Знайти краї) шукає найбільші перепади кольорів і підсилює пікселі на ділянках переходу. Це приводить до того, що зображення стає наче обмальоване олівцем. Дія фільтра Glowing Edges (Сяючі краї) як і фільтра Find Edges, спрямована на відшукання країв зображення. Однак на відміну від попереднього, дає змогу регулювати ширину краю, задавати його яскравість та згладжування. Для підсилення ефекту підсвічування ділянки заповнюються темним кольором.
Фільтр Solarize (Соляризація) створює ефект накладання позитива на негатив. Фільтр Tiles (Плитки) розділяє зображення на квадратні фрагменти, розміри яких можна задати в діалоговому вікні. В цьому ж вікні задають спосіб заповнення інтервалів між плитками. На малюнку праворуч інтервали між плитками заповнені основним кольором.
Фільтр Trace Contour (Трасування контуру) подібно до фільтра Find Edges, шукає межі переходів кольорів, викреслюючи серію ліній товщиною в 1 піксель уздовж контуру між світлими і темними пікселями. Фільтр Wind (Вітер) імітує порив вітру. В діалоговому вікні задають силу і напрям вітру.
Фільтри групи Render
Ефекти різноманітного освітлення створюють переважно фільтрами групи Render (Освітлення). Ці фільтри розташовані в порядку зростання за складністю: від простого створення ефекту хмар до складних освітлювачів. Усі вони так чи інакше впливають на яскравість пікселів, створюючи різноманітні підсвічування. З цієї серії випадає перший за порядком фільтр, який ніби натягає зображення на тривимірну форму. Фільтр 3D Transform Цей фільтр не впливає на яскравість і не приводить до зміни освітленості. Після його вибору відкривається велике діалогове вікно, яке містить різноманітні інструменти редагування. У вікні зображені три примітивні форми: куб, кулю і циліндр. Для задання форми вибирають одну з них і протягують курсором по вікні попереднього перегляду. Якщо натиснути на ОК, то зображення потрапить у середину цієї форми, буде наче оповите нею. За допомогою чорної і білої стрілок змінюють форму, пересуваючи її всю або переміщуючи відповідні точки. Єдина форма, яка підлягає редагуванню, – циліндр. Після вибору циліндра стають активними вже відомі інструменти Convert Point Tool, Add Anchor Point Tool і Delete Anchor Point Tool, які можуть додавати, вилучати і конвертувати гладкі вузли в гострі і навпаки. Причому додавати точки можна лише з правого боку циліндра.
Нижче розташовано два інструменти Pan camera (Панорамна камера) і Trackball (Трекбол). Перший дає змогу переміщати зображення в тривимірному просторі, оглядати кожну зі сторін, другий – обертати форму, стежачи за її виглядом знизу, зверху і з іншого боку. Для цих інструментів передбачено два повзунки керування камерою, розташовані в правій частині вікна. Параметр Field of View (Поле зору) відіграє роль об’єктива, а параметр Dolly (Лінза) – лупи. Ці два параметри працюють у парі, зменшуючи і збільшуючи глибину зображення. Як зазначено, цей фільтр не керує освітленням і тому після створення тривимірної форми вона може злитися з фоном. Однак у Photoshop може помістити цю форму в окремий шар. Вправа 2. 1. Скопіюйте зображення в окремий шар, використовуючи палітру Layers (Шари). 2. Виконайте команду Filter\Render\3D Transform, клацніть на кнопці Options у діалоговому вікні 3D Transform. Вимкніть параметр Display Background (Показувати фон), натисніть на ОК.
Створення хмар Фільтри Clouds (Хмари) і Difference Clouds (Накладні хмари) використовують для створення шару туману на зображенні. Фільтр Clouds перетворює зображення в димку, перемішуючи основний колір і колір фону. Якщо задати основним кольором голубий, а фоновий залишити білим, то після виконання команди Filter\Render\Clouds можна отримати небесну блакить з білими хмарками. А якщо змінити фоновий колір на рожевий, то отримують небо під час заходу сонця з рожевими хмарками. Для підсилення ефекту під час виконання команди Clouds утримують натиснутою клавішу Shift. Фільтр Difference Clouds створює задній фон зображення з хмар та інвертує зображення, змішуючи його із заднім фоном. Багаторазове застосування фільтра Difference Clouds створює фантазійний ефект кольорових плям. Для повторного застосування фільтра натискають на комбінацію клавіш Ctrl+F.
Фільтр Lens Flare Фільтр Lens Flare (Блік) створює ефект яскравого світла в деякій частині зображення. Після виконання команди Filter\Render\Lens Flare відкривається діалогове вікно, в якому за допомогою повзунка Brightness (Яскравість) задають яскравість освітлення в межах між 10 і 300%. Центр світла розміщують на мініатюрі попереднього перегляду за допомогою маленького хрестика. Знизу діалогового вікна в полі Leans Type вибирають тип лінзи.
Фільтр Lighting Effects Останнім і найскладнішим у групі Render є фільтр Lighting Effects (Ефекти освітлення). Його застосовують лише до моделей RGB. Після виконання команди Filter\Render\Lighting Effects відкривається досить складне діалогове вікно, яке умовно можна розділити на дві частини.
Права частина містить вікно попереднього перегляду, в якому можна задати розташування джерела світла. Під вікном перегляду є піктограма лампочки. Перетягненням її на мініатюру задають місце і кількість джерел світла на зображенні. Новостворені джерела світла будуть мати вигляд білих кружечків. Зайве джерело вилучають клацанням на ньому курсором мишки і натисканням на клавішу Delete. Ліва частина містить перелік параметрів. У списку Style (Стиль) вибирають один з заданих ефектів освітлення. Результат кожного з них можна переглядати у вікні попереднього перегляду. Далі йде поле Light type (Тип освітлення), яке містить варіанти освітлення. Першим є Directional (Прямий), він створює ефект сонячного світла, що падає під прямим кутом. Другий – Omni (Лампочка), він імітує світло, яке випромінює лампочка. Третій елемент Spotlight (Прожектор) імітує ефект прожектора, від якого найяскравіше освітлення біля джерела, а з відстанню поступово слабшає. Вмикають і вимикають джерела світла параметром On. Світло підсилюють і приглушують повзунком Intensity (Інтенсивність). Тільки у разі вибраного елемента Spotlight (Прожектор) активним стає повзунок Focus (Фокус). Переміщенням його в бік Wide (Широкий) розширюють межі освітлення, а переміщенням у бік Narrow (Вузький) створюють ефект освітлення вузьким променем світла. Інколи, якщо потрібно освітлювати сцену кольоровими прожекторами або лампами, на них накладають кольорові фільтри (скельця, замальовані відповідним кольором). Роль таких скелець відіграє прямокутник кольорів у групі параметрів Type Light (Тип світла), який визначає колір освітлення. Якщо клацнути на ньому двічі, то відкриється діалогове вікно вибору кольорів, у якому вибирають колір освітлення. Група параметрів Property (Властивості) містить характеристики, які задають спосіб відбивання світла. Повзунком Gloss (Тип поверхні) задають тип поверхні від матової (Matte), яка позбавлена відбивання, до глянцевої (Shiny), яка добре відбиває світло. Якщо повзунок Material (Матеріал) є у положенні Plastic (Пластик), то відбувається відбивання кольору освітлення, а в положенні Metallic (Метал) – кольору самого об’єкта. Параметром Exposure (Експозиція) визначають яскравість освітлення, переміщаючи повзунок від Under (Під) до Over (Над). Останній повзунок Ambience (Середовище) дає змогу розсіювати світло, створюючи ефект накладання світла від основного і додаткового джерел. Колір додаткового освітлення вибирають у діалоговому вікні вибору кольорів, яке відкривається після подвійного клацання на прямокутнику кольорів. Пересування повзунка в положення Negative (Негатив) приводить до зафарбовування зображення в колір, який є комплементарним (що доповнює) до заданого в прямокутнику кольорів. Параметр Texture Channel (Текстурний канал) створює ефект об’ємності в одному з каналів зображення, які є півтоновими поверхнями. У разі ввімкненого параметра White is High (Білий на вершині) білий колір відповідає вершинам, а чорний – впадинам. Якщо ж параметр White is High вимкнений, то все навпаки – вершини стають чорними, а впадини білими. Якщо вибрати цей канал, то виникне ефект рельєфності. Щоб побачити дію всіх параметрів, найліпше вибрати досить темну фотографію і спробувати її підсвітити. Фотографія, розташована нижче освітлена за допомогою Omni (Лампочка), ефект об’ємності створено зеленим текстурним каналом.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 353; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.142.136.210 (0.009 с.) |