Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Перехід до полярної системи координат↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Фільтр Polar Coordinates (Полярні координати) перетворює декартову систему координат зображення в полярну, і навпаки. Ці перетворення виконують у діалоговому вікні Polar Coordinates. Перемикач Rectangle to Polar згинає прямокутні об’єкти у вигляді круга.
Перемикач Polar to Rectangle виконує зворотну дію, ніби випрямляючи об’єкти круглої форми.
Фільтр Ripple Фільтр Ripple (Бриж) перетворює зображення, надаючи йому ефект брижу на водяній поверхні. Нижче наведено результат його застосування до фотографії з трояндами, де в діалоговому вікні повзунком Amount (Кількість) попередньо виставивлено значення 387, і зі списку Size (Розмір) вибрано елемент Medium (Середній).
Фільтр Shear За допомогою фільтра Shear (Викривлення) можна викривляти об’єкти вздовж заданої кривої. Форму кривої задають у діалоговому вікні Shear.
У верхній частині вікна відразу після його відкривання зображена сітка, вздовж якої є лінія з двома вузлами. Змінюють форму лінії, перетворюючи її з прямої в криву. На кривій унаслідок цього з’являтимуться додаткові вузли. Водночас зі зміною кривої буде викривлятися зображення. Якщо треба повернути криву в початковий стан, то натискають на кнопку Default (За замовчуванням). Для того, щоб після викривлення зображення на краях малюнка не було порожніх фрагментів, вибирають параметр Repeat Edge Pixels (Повторити граничні пікселі).
Фільтри скручування Twirl і Zigzag Перший з цих фільтрів Twirl (Скручування) скручує ділянку на заданий кут Angle. Якщо задано максимальний кут, то зображення повністю втрачає форму і стає подібним до виру. На першому малюнку нижче після застосування фільтру Twirl у вир перетворились троянди. Фільтр Zigzag (Зигзаг) також використовують для закручування зображень, причому тут можна отримати особливо цікавий ефект водяних кругів. Для цього вибирають елемент Pond Ripples (Водяні круги) зі списку Style (Стиль). Діалогове вікно також містить повзунки Amount (Кількість) і Ridges (Складки), за допомогою яких керують кількістю кіл та їхньою формою. На другому малюнку зображено діалогове вікно Zigzag, а на третьому –дію фільтра щодо троянд.
Фільтр Wave За допомогою фільтра Wave (Хвиля) створюють різні хвилеподібні ефекти. Діалогове вікно має велику кількість різноманітних повзунків. Повзунком Number of Generators (Кількість генераторів) задають кількість джерел, які творять хвилі. За допомогою повзунків Wavelength (Довжина хвилі) та Amplitude (Амплітуда) керують довжиною та висотою хвилі. Перемикачем Type (Тип) вибирають тип хвилі Sine (Синусоїда), Triangle (Трикутник) або Square (Квадрат). Повзунками Scale (Масштаб) визначають ступінь вертикальної та горизонтальної деформації. Параметри Wrap Around (Вставити довкола) та Repeat Edge Pixels (Повторити граничними пікселями) керують незаповненими ділянками після деформації.
Інші можливості (Other)
До групи фільтрів Other належать фільтри різного типу. Нижче коротко розглянемо кожен з них. Зазначимо, що перший з цієї групи – Custom – дає змогу створювати власні фільтри. Фільтр High Pass підтримує ділянки, які містять різкі переходи кольорів, забирає тіні і виділяє світлі ділянки. Photoshop аналізує всі пікселі, які потрапляють в круг з радіусом, значення якого задають у діалоговому вікні повзунком Radius. Фільтр Maximum (Максимум) розширює світлі і зменшує темні ділянки. Фільтр Minimum (Мінімум), навпаки, – розширює темні ділянки і стискає світлі. Останній фільтр Offset (Зсув) переміщає зображення по горизонталі і вертикалі. Розмір зсуву задають у діалоговому вікні. Тут також керують пікселями, які будуть зміщені за межі зображення.
Що ще пропонує меню Filter
У меню Filter друга група містить три команди, які відкривають великі діалогові вікна, що нагадують швидше середовища редагування. Кожна з цих команд виконує конкретні функції, які детальніше розглянемо нижче.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 307; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.123.24 (0.005 с.) |