ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Фронтальне опитування



— Як називають графічний редактор, з яким ви працюєте?

— Які інструменти для рисування використовують у графічно­му редакторі?

— Як намалювати коло жовтого кольору?

— Як можна зафарбувати фігуру?

— Чи можна зафарбувати незамкнену фігуру?

— Чи можна малювати білим кольором на білому фоні?

— Для чого призначений «розпилювач»?

— Як вибрати товщину лінії?

— Якою кнопкою миші вибирають колір рисування?

— Якою кнопкою миші вибирають колір фону?

Поміркуйте

— На що перетворюється вода взимку?

— Якого кольору ялинка?

— Хто відлітає восени на Південь?

— Як називають місце, де зупиняються кораблі?

— Що загубила Попелюшка на балу?

— Хто був найкращим другом Чебурашки?

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Ви вже ознайомилися майже з усіма можливостя­ми графічного редактора Paint, але, як і будь-яка творчість, рису­вання теж має свої секрети. Сьогодні ми з ними ознайомимось. Щоб побачити, чого ви навчились на попередніх уроках, і показати дру­зям і рідним свої вміння, ви маєте створити листівку.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Самостійне опрацювання підручника

§29.

V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Додаткове завдання

Дорисуйте за прикладом автомобіль. Розфарбуйте його.

Виконання логічних вправ

1.Поставте цифри замість зірочок.

25 – * 3 = *2;

73 + *7 = ***;

4* – *0 = 27.

Відповідь. 25 - 13 = 12, 73 + 27 = 100, 47 - 20 = 27.

2. Нарисуйте у ряд 6 трикутників і квадрат так, щоб ліворуч від квадрата було на 2 трикутники більше, ніж праворуч.

3. В одному будинку на 3 поверхи більше, ніж у другому. Всього у цих будинках 9 поверхів. Скільки поверхів у кожному будинку? Відповідь. 6.

4. Порахуйте парасольки.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Раз, два — усі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П'ять, шість — на воді кріпнуть крильця молоді.

Сім, вісім — що є сили всі до берега поплили.

Дев'ять, десять — розгорнулись, обсушились, потяг­нулись.

VII. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК Практичне завдання

1. Сніг на полях, 2. Тане сніжок,

Лід на річках, Квітне лужок,

Метелиця гуляє — День прибуває —

Коли це буває? Коли це буває?

3. Сонце припікає, 4. Спустіли поля,

Липа зацвітає, Мокне земля,

Хліб дозріває — Листя облітає —

Коли це буває? Коли це буває?

1. Прочитайте вірші.

2.Відгадайте, які пори року описують вірші.

3. Виберіть вірш, який вам найбільш до вподоби.

4. Нарисуйте листівку до пори року, який описується у вірші. Наприклад, зима — снігова баба, замети, ялинка; весна — соне­чко, хмаринки, проліски, травичка, яка пробивається з-під снігу; літо — сонечко, веселка, травичка, квіти, дерева; осінь — дерева, з яких падає листя, хмари, дощ, калюжі.

5. У листівку додайте вірш, що відповідає порі року, зображеній на рисунку.

Учитель може роздрукувати рисунки учнів і створити вернісаж «Пори року».

Учням з високим рівнем навчальних досягнень можна запро­понувати виконати рисунки на симетрію. Наприклад, намалювати казкового метелика. Зверніть увагу учнів на симетричність тіла ме­телика. Можна пояснити, як скопіювати половинку метелика і від­дзеркалити її.

Релаксація

Учитель. Ви, напевно, не раз грали у гру «Дзеркало», у якій важливо точно повторити всі рухи, які показує ведучий. Давайте спробуємо пограти.

(Учитель пропонує учням, які сидять навпроти, показати один одному рухи, які треба точно повторити: наприклад, підні­ми праву руку, нахили голову праворуч тощо).

VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Завдання за підручником: § 29.

2.Додаткове завдання

Нарисуйте стільки трикутників, щоб їх було менше, ніж кутів у шестикутника, і більше, ніж сторін у квадрата. (5)

КОМП'ЮТЕРНА ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ

НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ

УРОК № 30. КОМП'ЮТЕР У РОЛІ ВЧИТЕЛЯ

ТЕМА. КОМП'ЮТЕР У РОЛІ ВЧИТЕЛЯ

Цілі:

навчальна: ознайомити учнів з поняттям навчальної програми; форму­вати вміння правильно працювати з комп'ютерними програмами для підтримки вивчення навчальних предметів;

розвивальна: розвивати просторову уяву та алгоритмічне мислення, пам'ять, увагу;

виховна: виховувати відповідальність та самостійність; викликати за­цікавленість інформатикою та математикою.

Тип уроку:повторення, систематизація й узагальнення вивченого.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

1. Що таке програма?

2.Для чого потрібні комп'ютерні програми?

3. Хто створює програми?

4. Пригадайте, які програми ви вивчили протягом 2-го класу. На­звіть їх.

5. Яку програму можна використати для написання листа другу?

6. Який пристрій допоможе роздрукувати лист?

7. Яка програма може допомогти виконати обчислення?

8. У якій програмі ви виконували рисунки?





Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; Нарушение авторского права страницы

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 35.153.39.7 (0.005 с.)