Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема заняття. Завантаження редактора Paint. Команди меню файл і вид. Читання готового малюнка з заданого диска і запис його на диск.

Поиск

Мета: навчитись завантажувати графічний редактор Paint, створювати малюнки в графічному редакторі, користуватися меню Вид для зміни параметрів малюнку.

Матеріально-технічне обладнання та посібники для роботи

комп'ютер Celeron, ОС Windows ХР, графічний редактор Paint.

Правила безпеки Дивись техніка безпеки в комп’ютерному класі (додаток 1).

Зміст та послідовність виконання роботи

1.Вхідний контроль:

Завантажте програму Assist2, що знаходиться на диску D: в папці Test.

Виконайте тест з ім’ям Paint, ввівши власне прізвище та ім’я в головному вікні програми. Покажіть результати викладачу

2.Методичні вказівки до виконання роботи:

 

1. Завантажити графічний редактор можна через головне меню:
Пуск/Программы/Стандартные/Графический редактор Paint.

2. Для створення нового малюнка потрібно виконати:

а) команду ФАЙЛ /СОЗДАТЬ.

Якщо перед цим в області малюнка редагувався малюнок то Paint запропонує зберегти його. На екрані з'явиться

ДА НЕТ ОТМЕНА

Якщо потрібно зберегти малюнок на диску, то курсором мишки вибрати ДА. Малюнок буде записано на диск з тим же ім'ям. Вікно малюнка очиститься і можна малювати новий малюнок.

Якщо не потрібно, то вибрати НЕТ. Малюнок не буде записано на диск. Вікно малюнка очиститься і можна малювати новий малюнок.

Якщо помилково зайшли в цей режим, то відповідь ОТМЕНА. Ви залишитесь в редакторі, але малюнок не буде записано на диск.

б) в меню ФАЙЛ вибрати підменю МАКЕТ СТРАНИЦЫ.В макеті потрібно вибрати Поля і установити відступи справа, зліва, зверху та знизу в сантиметрах, а також вибрати ОРИЕНТАЦИЯ книжну(вертикальну) або альбомну (горизонтальну).Якщо вибрано, то в кружочку буде крапка.

в) Тепер можна створювати малюнок. Для побудови малюнка потрібно вибрати колір. Для цього потрібно стати курсором мишки на квадратик палітри кольору і натиснути ліву кнопку.

г) потрібно вибрати інструмент (на панелі інструментів) курсором мишки і натиснути ліву кнопку.

д) стати курсором на робоче поле і розпочати малювання.

є) якщо потрібно змінити інструмент, то змінюємо його курсором мишки.

ж) Намалювати геометричні фігури і зафарбувати. Для збереження малюнка на диску потрібно виконати команду ФАЙЛ/СОХРАНИТЬ КАК

У відкритому діалоговому вікні, в меню "Сохранить в" із списку виберемо диск D відкриємо папку з іменем вашої групи, а в ній папку зі своїм прізвищем, а в меню ім'я файла наберемо ім’я Мій малюнок і натискаємо "Сохранить".

 

3. Хід роботи

1. Завантажити графічний редактор.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Створити малюнок, використовуючи інструменти: еліпс, багатокутник, прямокутник _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зразок 2

Зразок 1

 

3. Залити кожну з фігур такими кольорами: коло - червоним, трикутник - жовтим, і зеленим, прямокутник - синім. Інші фігури – за вашим бажанням.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Зберегти малюнок на диску D в папці вашої групи в папці зі своїм прізвищем з ім'ям Мій малюнок.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


І н с т р у к ц і й н а к а р т а

Лабораторна робота №2

Тема заняття: Графічний редактор Paint. Побудова елементу малюнку і створення з нього орнаменту, використовуючи буфер обміну. Створення окремих об’єктів та побудова по них малюнку. Вставка тексту в малюнок. Редагування кольорів палітри.

Мета заняття: навчитись конструювати власні орнаменти, користуючись буфером обміну.

Матеріально-технічне обладнання та посібники для роботи:

комп’ютер Celeron, OC Windows ХР, графічний редактор Paint.

Правила безпеки

Див. Техніка безпеки в комп’ютерному класі (додаток 1)

Зміст та послідовність виконання роботи

 

Вхідний контроль:

Завантажте програму Assist2, що знаходиться на диску D: в папці Test.

Виконайте тест з ім’ям Paint, ввівши власне прізвище та ім’я в головному вікні програми. Покажіть результати викладачу

Хід роботи

 

1. Завантажити графічний редактор Paint.

_________________________________________________________________________

2. Намалювати різдвяну ялинку та хатинку за допомогою інструментів малювання.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Зберегти свій малюнок у власній папці з ім’ям Листівка. _____________________

___________________________________________________________________________

4. Відкрийте інструмент «Таблица символов» (Пуск → Все программы → Стандартные → Служебные), знайдіть та перегляньте шрифти, які мають замість літер зображення. Запишіть назви шрифтів, які мають символи різдвяної тематики. ___________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Користуючись буфером обміну, скопіювати з програми «Таблица символов» ялинкову прикрасу та розташувати її на ялинці малюнка Листівка, за допомогою інструмента «Текст». Встановити колір символу.

_________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Аналогічно додати до на ялинку у малюнку ще 7 різноманітних прикрас.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Додати під ялинку подарунки за допомогою вставки символів та встановити снігову бабу. Прикрасити будинок.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Зробити під малюнком напис «Веселого Нового року та щасливого Різдва!»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Змінити палітру, додати новий колір до набору і залити цим кольором раніше зроблений напис _______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Зберегти малюнок у власній папці з назвою «Різдвяна листівка»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Додаткове завдання: Використовуючи додатково встановлені шрифти та інструмент «Таблица символов» створити листівку до Дня закоханих. У листівці необхідно використати не менше 5 доданих символів та зробити напис привітання.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 




Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 253; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.23.103.203 (0.007 с.)