Рухливі ігри (розділ «Легка атлетика»). 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Рухливі ігри (розділ «Легка атлетика»).



Ігри для бігунів

Швидше зміни місце

Завдання. У процесі цієї гри учні набувають спритність, увагу та вміння до швидких дій.

Підготовка. Учнів поділяють на дві команди і шикують на двох паралельних лініях на відстані 5-6м лініях попарно. Кожному гравцеві вручають гімнастичну палицю.

Зміст гри. За командою керівника «На старт!» учасники ставлять палицю на лінію вертикально до землі і притримують її зверху вказівним пальцем. Потім подають команду «Увага!», й учасники гри відставляють слабкішу ногу назад, стоячи в кроці. Після команди «Марш!» гравці міняються місцями, але так, щоб палиці не попадали. Якщо на малій відстані всі гравці виконують завдання, її поступово збільшують. Переможцем стає та пара учасників, яка виконала вправу на найбільшій відстані.

 

 

Хто скоріше?

Підготовка. На землі позначають стартову лінію.Учнів шикують на лінії старту, а керівник стоїть позаду шеренги гравців з предметом (м’яч, граната) і кидає його вперед у тому напрямку, де стоїть команда.

Зміст гри. Всі гравці стрімко біжать до місця, де впав предмет. Хто першим добігає – стає керівником, шикує предмет, і знову учасники біжать за предметом. Так повторюють кілька разів. Переможцем стає той учасник, який був найбільшу кількість разів керівником.

Біг з перешкодами

Швидко перебігай і підлізай

Завдання. Учні набувають навики вибігання зі старту й долання перешкод різними способами.

Підготовка. Позначають дві доріжки, на яких ставлять дві перешкоди однакової висоти.На відстоні 10-15м від перешкод по обидві сторони роблять поворотні знаки (прапорець, риску, коло). Учасників поділяють на дві команди. Їх шикують на протилежних кінцях доріжок, біля поворотних знаків.

Зміст гри. За командою керівника перші гравці вибігають зі старту й долають перешкоду: спершу один підлізає, а другий перебігає, а потім, після поворотніх знаків, долають перешкоди навпаки й повертаються до своїх команд. Добувшись до команди, торкаються плеча наступного учасника, для якого це є сигналом старту.

Варіант: та ж сама гра, але біг виконують по прямій і ставлять на дорожці кілька перешкод. Долають їх по черзі: одну перебіганням, другу – перелітанням.

Ігри для стрибунів

Будь вправний

Підготовка. Позначають стартову лінію, а від неї на відстані 15-20м роблять поворотний знак. Учнів поділяють на команди й шикують на стартовій лінії в колони по одному. Кожній команді дають гімнастичну палицю.

Зміст гри. За командою керівника той, той що стоїть перший з гімнастичною палицею, стрімко біжить до поворотного знака, вертається й проносить палицю під ногами своєї команди на висоті 30-40см. Гравці цей час повинні підстрибувати, щоб не зачипитися за палицю. Гравець з палицею після закінчення стрибків передає її останьому – замикаючому учасникові, а сам стає попереду команди. Отримавши палицю, замикаючий біжить уперед, до поворотного знака, повертається до команди і проносить, як і його попередній товариш, палицю під ногаим всіх гравців.

 

Ігри для метальників

За чужим м’ячем

Підготовка. Позначають стартову лінію, гравців поділяють на команди у кожній по різнокольоровому м’ячу.

Зміст гри. За командою керівника направляючі кидають м’ячі вперед якомога далі і нараз мчать услід за ними, прагнуть наздогнати їх і принести наступному гравцеві. Причому, наздоганяють не свій м’яч, а другої команди. Другий гравець, одержавши м’яч, кидає його вперед, а сам біжить за тим, якого кинув гравець іншої команди і т.д.

Захист «місця»

Пітготовка. На кожній половині (на лицьових лініях) баскетбольного або гандбольного майданчика розмічають коло («місце») діаметром 4м або використовують місце штрафної площадки, на якій розставляють 6-7 кеглів. Гравців поділяють на команди по 6-7 чоловік. Після жеребкування команди стають на свої майданчики, одній з них дають м’яч.

Зміст гри. Гру проводять по партіях, поки якась команда зіб’є всі кеглі. Удари по кеглях можна завдавати збоку й зверху одною або двома руками. Це залежить від завдання, яке поставить керівник перед командою. Одночасно можна збивати тільки одну кеглю. Якщо збиваються дві, то зараховують одну, а другу ставлять на своє місце.

Правила гри: подібні гандбольних, але мають такі особливості: мяч передають з рук в руки (його можна тримати в руках не більше трьох секунд), заборонено рухатись з м’ячем більше, ніж три кроки.

 

 

Рухливі ігри на уроках у 7-9 класах

 

Канат

Команди розташовуються на протилежних сторонах майданчика за лініями. Перпендикулярно до середньої лінії кладуть канат довжиною 4—6 м. За сигналом гравці біжать до каната, щоб заволодіти ним і перетягти на свою сторону. Це нелегко оскільки суперник намагається зробити те саме. У боротьбі виграє найбільш спритна команда.

Гру проводять із різних вихідних положень: стоячи спиною до каната, сидячи по-турецьки. За однакових результатів надається третя спроба.

Переправа в обручах

Команди вишикувані в колону по одному. Перед стартовою лінією в руках у направляючого гімнастичний обруч. За сигналом обруч накладають на пояс два перших гравці і швидко перебігають на протилежний бік майданчика - дистанція до 10-15м. Перший номер залишається за фінішною лінією, а другий, не знімаючи обруча, швидко повертається назад і повторює завдання з третім номером, потім він сам залишається на протилежному березі, а переправу робить третій номер і т.д. Виграє команда, яка перша закінчила переправу.

Бар’єрний біг

Команди вишикувані на стартовій лінії. Поперек дистанції натягнуті три-п'ять довгих еластичних мотузок на відстані 4-5м між собою. За сигналом учасники почергово проходять дистанцію туди і назад, перестрибуючи через бар'єри. За торкання до шнура команда отримує штрафне очко. Висота бар'єра варіюється залежно від віку і підготовленості учасників. Перемагає команда, яка закінчить естафету і допустить найменше помилок.

Снайпери

Склад команди 6-8 чоловік. Команди вишикувані у шеренги за 1,5-2м перед лінією кидання, у кожного учасника в руках по два тенісних м'ячі. На відстані 5-8м від лінії кидання знаходиться мішень. За сигналом гравці почергово виходять вперед і виконують по два кидки в ціль. Виграє команда, яка попала в більшу кількість мішеней і витратила на них меншу кількість м'ячів.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-20; просмотров: 564; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.15.5.183 (0.006 с.)