Айша-бибі, Бабаджа қатын кесенелері
Содержание книги
- Шақпақата, Арыстанды
- Садақ пен жебенің жасалуы
- Шығу тегін жануарлармен байланыстыру
- Таңбалы, Жасыбай, Хантау
- Салт дәстүрлердің орындалуын қадағалау
- Ошақ маңы. діретті еркектер П-Қ. Азиялық скифтер Г-А. грек авторлары. Сақ-тиграхауда. Сақ-парадарайа. Сақ-хаумаваргалар. Оңтүстік Қазақстан. Орал тауының оңтүстігі. Тем
- Сары, көк. Томирис. Гректер. Герадот. Мал шаруашылығы. Ірі қара. Шырық-рабат. Пеш көрікпен. Герадот. Полиэн. Сақ жауынгері Спитамен. Арриан. Арриан. Рим тарихшысы Помпей Торг
- онысқа жақын жерлерде
- ауыншы, Жетіасар, Отырар-Қаратау
- Археологиялық ескерткіштер
- Адам мен жылқы қатар жерленген
- Солтүстік және Шығыс Қазақстан
- ала тұрғындары бір жерде тұрақты өмір сүрді
- Хуанхэ өзенінің аңғары
- Шыңғыс. (Астанасы Қарақорым).
- діни қысым жасамау ұранын басшылыққа алады.
- Барақ (Ақ Орданың соңғы ханы).
- этносаяси қауымдастық
- XV ғ-ң II-ші жартысында
- Айша-бибі, Бабаджа қатын кесенелері
- Алаша хан кесенесі, Жошы хан кесенесі
- Сыр бойындағы қалалар
- ІІІайбан әулетімен қатынас орнатуға ұмтылды
- quot;Қатаған қырғыны"
- Лы жүзден- төле би, Орта жүзден Қазбек би, Кіші жүзден Әйтеке би
- сауда байланысын күшейту
- азақ жерінің Ресей құрамынакіруінің алғышарттары
- Ресеймен байланыс орнатып, бар күшті ойраттарға қарсы жұмылдыру (өзінің қарсыластарын әлсіретуге тырысты)
- Семей, Өскемен, Бұқтырма
- Жайық бекінісін алуға қатысты
- Айшуақты хан етіп бекітті (1797 жылы)
- жылдан кейін дворяндық атақ берілді
- бүкіл Қазақстанды қамтыды.
- Майтөбе деген жерде жеңіліс тапты.
- азақстанның қытаймен саяси-экономикалық байланыстары.
- XIX ғ. бірінші жартысындағы Қазақстан мәдениеті.
- генерал- губернатор қолына шоғырлануы болды.
- азақстанда капиталистік қатынастардың дами бастауы
- ж.наурызда қабылданған ережеге сай Дала генерал-губернаторлығы құрылды, орталығы – Омбы.
- ж. Шоқан Верныйда болды.
- нер және музыка мәдениеті.
- Ресей азаттық қозғалысының өкілдері Қазақстанда.
- ХХ ғ-ң басындағы қазақ мәдениеті.
- Кеңес Одағының тұтас металогенді аймағы болып табылады”.
- Сейфуллин, Майлин, Жансүгіров, Асфендияров, Жандосов, Исаев, Мендешов
- стаздың оралуы» (Неру атындағы халықаралық сыйлыққа ие болған)
«Кодекс Куманикус»
Орта ғасырдан бізге жеткен аспаптық музыка туындылары күйлер
«Ескендір»
Алтын Орда дәуірінен бері келе жатқан күйлер –
«Жошы ханның жортуы», «Сағыныш».
XIX ғасырға дейін ислам дінінің қазақ даласында таралуы жайында жазған «Ислам діні» мақаласының авторы –
Ш. Уәлиханов.
«Шыңғыснама» кітабының авторы
Өтеміс қажы.
«Дешті уәләяты Берке ханға бағынған кезде дінсіздердің көп бөлігін ол ислам дініне кіргізді» деп жазды
Өтеміс қажы
(«Шыңғыснама»)
XIV ғасырда исламның таралуына қатты көңіл бөлінді – Өзбек хан мен Моғолстан ханы Тоғылық-Темір билігі кезінде
Мұсылман дініне кіріп, басына шалма тақпағандарға қатаң жаза қолданған хан –
Тоғылық-Темір
Қазақстанның байырғы тұрғындары аспан әлемін түсінді
«Көк тәңір»
Қуаңшылық жылдары қасиетті бұлақ басына ақ құйып, тәңірге сиынып, көктен жаңбыр сұрау ырым
«Тасаттық»
Тіл-көз тимес үшін балалардың мойнына тағылған зат – «Бойтұмар»
Киелі аң-құстың тісі, тырнағы, қауырсыны түрінде болып келген баланың мойнына тағылып келген зат – «Бойтұмар»
Қарахан мемлекетінің кезінде салынған сәулет өнерінің ескерткіштері –
Айша-бибі, Бабаджа қатын кесенелері
XIV-XV ғасырларда салынған ірі архитектуралық құрылыс – Дәуітбек кесенесі
Отырар қаласының Батыс жағында 3 км жерде орналасқан кесене –
Арыстан баб кесенесі
Ел аузындағы аңыз бойынша Арыстан баб өмір сүрді –
VII-VIII ғ-да
Арыстан баб кесенесінің құлап қалған күмбезін XIV ғ-да қайта салғызған
Әмір Темір
XIV-XV ғасырлар аралығында Әмір Темірдің бұйрығымен салынған сәулет өнерінің тамаша үлгісі
Қожа Ахмет Яссауи кесенесі
Қожа Ахмет Яссауи кесенесін салдырған
Әмір Темір
Қожа Ахмет Яссауи кесенесі орналасқан қала
Түркістан
Әмір Темір Қожа Ахмет Яссауи кесенесін салуға бұйрық берген жыл
1397ж.
Қожа Ахмет Яссауи кесенесінде залдың ортасында тұрған тайқазан жасалды – 1399ж.
Төменарық кентінің солтүстік-батысында 8 км жерде орналасқан кесене – Көкксесене
XIV-XV ғасырлар аралығында сәулет өнерінің басты ерекшеліктері
|