Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Program Aims and Strategic GoalsСодержание книги Поиск на нашем сайте
Program Learning Outcomes
Program Learning Outcomes |
|||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||||||||||||||
NU Graduate Attributes | 1 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||||||||||||
2 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||||||||||
3 | ● | ● | ● | |||||||||||||||||
4 | ● | ● | ● | ● | ● | |||||||||||||||
5 | ● | ● | ||||||||||||||||||
6 | ● | ● | ||||||||||||||||||
7 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||||||||||||||
8 | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Program Learning Outcome | Where addressed (course) | How addressed (L&T Methods) |
1. Integrate fundamental theoretical underpinnings and concepts when addressing both research and real-world problems in biological sciences (PLO 1). | 1. NU Core 2. Discipline Core 3. Major Electives 4. Technical Electives 5. Unrestricted Electives 6. Honors Thesis Research 7. Honors Thesis | 1. Instructor’s presentation (1-5) 2. Instructor's inquiry (3, 4) 3. Case Teaching (3) 4. Teaching discussion (3, 4) 5. Interactive learning (1-2) 6. Experiential learning (2-5) 7. Group work (1-5) 8. Project work (3-4) 9. Hands-on instruction (2-3) 10. Research mentoring (6, 7) |
2. Apply scientific methods, including formulating a hypothesis, designing studies, laboratory-based techniques, and drawing conclusions to address both research and real-world problems in biological sciences (PLO 2). | 1. Discipline Core 2. Major Electives 3. Technical Electives 4. Biology Internship 5. Honors Thesis Research 6. Honors Thesis | 1. Instructor's inquiry (1-5) 2. Case Teaching (3) 3. Teaching discussion (3, 4) 4. Interactive learning (1-2) 5. Experiential learning (2-4) 6. Group work (2) 7. Project work (6) 8. Hands-on instruction (1-4) 9. Research mentoring (4, 6, 7) |
3. Evaluate biological data using mathematical and statistical techniques (PLO 3). | 1. Applied Statistical Methods 2. Major Electives 3. Technical Electives 4. Directed Study in Biology 5. Honors Thesis Research 6. Honors Thesis | 1. Instructor’s presentation (1-3) 2. Instructor's inquiry (2-4) 3. Experiential learning (2, 4) 4. Project work (1-4) 5. Hands-on instruction (1-3) 6. Research mentoring (4, 6, 7) |
4. Recognize the limitations of scientific processes including experimental and data-analytical methods when synthesizing biological knowledge (PLO 4). | 1. Discipline Core 2. Applied Statistical Method 3. Major Electives 4. Technical Electives 5. Directed Study in Biology 6. Honors Thesis Research 7. Honors Thesis | 2. Instructor's inquiry (1-4) 3. Case Teaching (3) 4. Teaching discussion (3, 4) 5. Interactive learning (1-4) 6. Experiential learning (3, 5-7) 10. Research mentoring (4, 6, 7) |
5. Critically analyse and discuss primary literature in biological sciences (PLO 5). | 1. NU Core (Critical Research Reasoning) Major Electives 3. Directed Study in Biology 4. Biology Internship 5. Honors Thesis Research 6. Honors Thesis | 1. Instructor’s presentation (1) 2. Instructor's inquiry (1) 3. Case Teaching (3) 4. Experiential learning (1-3) 5. Project work (1-3) 6. Research mentoring (4-6) |
6. Communicate clearly biological information in oral and written formats to both lay and scientific audiences applying for the latter scientific formats commonly used in biological sciences (PLO 6). | 1. NU Core (Communications courses and Critical Research Reasoning 2. Discipline core 3. Major Electives 4. Honors Thesis Research 5. Honors Thesis | 1. Instructor's inquiry (1, 3) 3. Case Teaching (3) 4. Teaching discussion (1-3) 5. Interactive learning (1-3) 6. Experiential learning (1-3) 7. Research mentoring (4, 5) |
7. Exercise ethical and professional conduct when conducting research in biological sciences (PLO 7). | 1. NU core (Bioethics) 2. Discipline Core 3. Major Electives 4. Directed Study in Biology 5. Biology Internship 6. Honors Thesis Research 7. Honors Thesis | 1. Instructor’s presentation (1-3) 2. Instructor's inquiry (1) 3. Case Teaching (1) 4. Teaching discussion (1-3) 5. Interactive learning (1-2) 6. Experiential learning (2-5) 7. Group work (1-3) 8. Project work (3-5) 10. Research mentoring (4-7) |
.
| Поделиться: |
Познавательные статьи:
Последнее изменение этой страницы: 2021-11-27; просмотров: 75; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!
infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.188.119.67 (0.006 с.)