Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Як називається процес навчання людини традиціям та нормам поведінки в конкретній культурі?

Поиск

а. соціалізація;

б. інкультурація;

в. інтеграція;

г. адаптація.

 

3. О.Шпенглер вважав, що життєвий цикл кожного культурного типу складається з трьох етапів: І – підготовчий, період дитинства і накопичення сил; ІІ – творчий період виявлення та реалізації усіх потенцій, закладених у душі кожної культури; і ІІІ –...?

а. період найвищого розквіту, створення шедеврів мистецтва;

б. період цивілізації, коли відбувається перехід від творчості до безплід­ності, окостеніння.

в. період агонії та розкладу культури.

 

4. Яка релігія була поширена в давні часи та ранньому Середньовіччі на території Середньої Азії, Ірану, Афганістану, країн Близького і Середнього Сходу, що її законом є „Авеста”, а верховним божеством – Ахурамазда?

а. даосизм;

б. синтоїзм;

в. зороастризм;

г. джайнізм.

З яким поняттям пов’язаний процес контакту представників різних культур, в результаті якого відбувається засвоєння культурних норм та цінностей?

а. соціалізація;

б. аккультурація;

в. адаптація;

г. соціалізація.

 

Хто є засновником буддизму?

а. Соманатха;

б. Сиддхартха Гаутама Шак’ямуні;

в. Пандитачар’я.

 

Який термін використовують на позначення релігійного вірування, за яким будь-яка зла чи добра сила, з якою стикається людина, має обов’язкову відповідність у світі богів; боги ці смертні, але на відміну від смертних людей, вони, подібно до природи, мають властивість циклічного відродження після смерті?

а. політеїзм;

б. монотеїзм;

в. пантеїзм;

г. все вказане вище.

 

8. Назвіть представників функціоналізму:

а. Б. Малиновський, А. Редкліфф-Браун;

б. К. Леві-Строс, М.Фуко, Ж.Дерріда;

в. Августин Аврелій, П. Тілліх, А. Шептицький.

 

9. С. Гантінґтон вважає, що:

а. існують типи культур, які повністю незалежні, й ті, які перебувають у батьківсько-синовніх відносинах;

б. всі культури, які існують на Землі, мають один початок, одну праматір; у всіх культур одні й ті самі духовні гени;

в. подібно до живого організму, культурно-історичні типи перебувають у безперервній боротьбі один з одним та зовнішнім середовищем; хід історії визначається зміною культурно-історичних типів;

г. кожна культура замкнена на собі, самодостатня; кожний культурно-історичний тип існує відокремлено, ізольовано. Локальна культура живе власним життям, має свій ритм і смак; вона не може нічого перейняти у інших культур; не існує ніякої спадковості; діалогу культур бути не може.

 

Яким є, згідно з концепцією А.Тойнбі, є результат розвитку всіх цивілізацій?

а. неминуча загибель;

б. всесвітня релігія об’єднає всі існуючі цивілізації в єдину світову цивілізацію, що дасть можливість уникнути загибелі;

в. як будь-які живі істоти, цивілізації, помираючи, дають життя новим цивілізаціям, а ті – своїм нащадкам і таким чином історичний процес не має закінчення.

 

Завдання практичне (творче)

Вестернізація культури країн що розвиваються: уроки і проблеми.

 

Затверджено на засіданні кафедри естетики, етики та образотворчого мистецтва

 Протокол №1 від вересня 2015 року

 

Завідувач кафедри                                                                                                                                                                О.П. Поліщук

Викладач                                                                                                                                                                               І.С. Яцик


Житомирський державний університет імені Івана Франка

Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр

Напрям підготовки:                                                                                                                                      Семестр

Комплексна контрольна робота

«Культурологія»

Варіант 19

_________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання теоретичне

Дохристиянські вірування праукраїнців.

 

Завдання тестове

В чому полягає специфіка соціогуманітарного знання?

а. людина виступає в ньому об’єктом і суб’єктом пізнання;

б. соціогуманітарному знанню притаманні ціннісні установки;

в. все вказане вище.

 

Хто є основоположником конфуціанства?

а. Ши Сань Цзин;

б. Цю Кун-цзи;

в. Лао-цзи.

Що означає в перекладі латинське слово, від якого отримала назву наука культурологія?

а. олюднення;

б. обробіток;

в. прикрашання;

г. все вказане вище.

 

4. Людина в ісламській традиції є:

а. частиною Всесвіту;

б. центром Всесвіту;

в. розчиненою у Всесвіті;

г. протиставленою Всесвіту;

д. такою, що не має цінності у Всесвіті.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-08-16; просмотров: 59; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.15.202.169 (0.006 с.)