Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
У чому специфіка оригінальної байки Л. Глібова «мальований стовп»: обґрунтуйте, звернувши увагу на співвідношення епічних І ліричних елементів у творі.
Генієм української байки заслужено вважається Леонід Глібов. У його творчому спадку налічується велика кількість байок, кожна з яких має оригінальний і неповторний сюжет. В оригінальній байці «Мальований стовп» (1891) можемо побачити протиставлення образів Мальованого Стовпа і живого дерева, Глібов з жалем говорить про тих із нас, хто із "живої деревини" перетворюється у бездушного Мальованого Стовпа, байдужого до інших, бездушного, себелюбного. Гостра і злободенна за змістом, байка виступає проти тих, хто, відірвавшись від свого "кореня" — народу, зраджував його, виявляв байдужість до його інтересів, ставав черствим, бездушним Стовпом. Рядки байки проникнуті смутком, відзначаються народнопісенним колоритом, що і надає їй ліричності, мальовничості. Ліричні елементи дуже переважають над епічними, тому байка схожа на ліричний вірш; ІІ. М. Старицький «Талан». За «Словником синонімів» (будь-яке видання) випишіть синонімічний ряд до слова «талан», прокоментуйте його смислові відтінки. Чи є в цьому ряду абсолютні синоніми, які синоніми ви вважаєте більш віддаленими за смислом? Обґрунтуйте. Талан – доля, жереб, щастя, судьба, фортуна, талант, дарування, дар, талант, хист, обдарування, іскра божа, удача. В українській мові усі слова багатозначні, тому абсолютних синонімів серед названих немає, адже вони розходяться в якомусь із значень. Найближчими до слова талан за значенням є слова доля, талант, хист, судьба, адже вони збігаються у більшості своїх значень, як у прямому, так і у переносних. Усі ж інші збігаються зі словом талан лише в одному або двох значеннях, тому вони є більш віддаленими за значенням. Поясніть підзаголовок п ’ єси. Назвіть прототипів головних дійових осіб. Підзаголовком драми є назва «Із побиту малоруських акторів». Старицький свідомо підбирає такий підзаголовок, бо в творі події відбуваються у добре відомому авторові мистецькому світі. Автор, розуміючи яке велике значення має театр в житті народу, правдиво відтворив важкі умови життя та праці акторів українських театрів того часу. Прототипом Марії Лучицької дослідники вважають акторку – Марію Заньковецьку, яка життя присвятила театру і чиє ім’я фігурувало у чернетках Старицького. В іменах героїв твору прочитується дуже багато алюзій, в імені Ганни Михайлівни Кулішевич просліджується зв’язок з дружиною Куліша – Ганною Михайлівною Барвінок, проте прототипом таки вважають Ганну Петрівну Затиркевич-Капринську. А прототипом Юрія Савича Котенка є Марко Лукич Кропивницький. Прототипом же Марка Карповича Жалівницького називають Миколу Садовського. А себе автор зашифрував у образі Степана Івановича Безродного. А в образі Антона Павловича Квітки просліджується зв’язок з лікарем Г. Квятковським, що був закоханий у Заньковецьку.
Визначте тип сюжету, етапи розгортання конфлікту в творі. На вашу думку, конфлікт у п’єсі вичерпано чи він залишився відкритим? Сюжет цієї п’єси побудований на причинно-наслідкових зв’язках, тому тип сюжету – концентричний. Бажання працею вірно служити народу є причиною, а успіх, як і заздрість зі спробами дошкулити Лучицькій є наслідком, а з іншого боку кохання виступає причиною, а смерть – наслідком. Можна визначити такі етапи розвитку конфлікту: зав’язка – перешкоджання Квятковської Лучицькій і закоханість Квітки; кульмінація – розлучення Квітки з Лучицькою, Квітка після розлучення з Лучицькою приходить на її виставу; розв’язка – Лучицька читає лист від Квітки та смерть акторки. На мою думку, конфлікт у п’єсі є невичерпаним. Адже проблема життєвого вибору між покликанням і сім’єю завжди буде актуальною, кожен вирішує її для себе особисто. І чи була б Лучицька щасливою, якби одразу обрала театр невідомо. Тому такий конфлікт завжди буде відкритим.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-07-19; просмотров: 145; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 13.58.121.131 (0.005 с.) |