Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Match the words with their Russian equivalents.
Fill in the gaps with the words from Ex. 19. Match the words with their Russian equivalents.
Fill in the gaps with the words from Ex. 21. TRANSLATION Working as a nurse Translate the passage from English into Russian. WORKING IN GENERAL PRACTICE Before you watch Work in pairs. Discuss the questions. 1. Who do you think general practitioners treat? 2. What is their typical day like? 3. What personal qualities does a GP need? 4. What are advantages and disadvantages of working in general practice?
2.
While you watch 3. Watch the video (https://www.youtube.com/watch?v=vKUAFYVg8fc) and check your ideas in Ex. 2. Watch the video again. Answer the questions below. 1. What age group of patients does she look after? 2. How does she usually start her day? 3. Are the days always the same in her office? 4. Which two main components do her appointments include? 5. How often does she have a 24-hour rotate? 6. How does she try to keep her work-life balance? 7. What does she think are the great things in family medicine? After you watch Work in pairs. Student A is the medical student who doesn’t know what specialization to choose. Student B is the family physician who needs to convince the medical student to become a family physician. Look at the information on the cards below and spend a few minutes preparing what you are going to say. STUDENT A: MEDICAL STUDENT Think about the questions you are going to ask Student B. You need to find out about: · why he/she decided to become a family physician · what advantages and disadvantages of being a family physician are · his/her typical day · if he/she manages to keep work-life balance · how often he/she has to rotate. STUDENT B: FAMILY PHYSICIAN Use the following prompts and invent the details yourself. · why you decided to become a family physician
· what advantages and disadvantages of being a family physician are · your typical day · if you manage to keep work-life balance · how often you have to rotate.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-05-27; просмотров: 157; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.222.117.109 (0.006 с.) |