щодо написання та оформлення контрольної роботи 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

щодо написання та оформлення контрольної роботи



У відповідності з навчальним планом студенти заочної форми навчання повинні виконати з даної дисципліни контрольну роботу.

Кожна контрольна робота – це дослідницька робота на задану тему. Робота над нею сприяє поглибленню та закріпленню знань, одержаних студентами при аудиторному та самостійному вивченні дисципліни, набуттю навичок самостійної роботи над навчальним матеріалом та навичок науково-дослідницької роботи.

Перед виконанням контрольної роботи студентові слід вивчити рекомендовану літературу, зібрати, проаналізувати та узагальнити нормативно-правові джерела, практичний матеріал, стосовно теми контрольної роботи. Крім того, слід також використати статті періодичного друку, в яких розглядається питання даної теми.

Контрольна робота повинна бути оформлена на стандартних аркушах та зброшурована. Усі аркуші слід пронумеровувати. Обсяг роботи: 15-20 друкованих сторінок (шрифт – Times New Roman, кегель – 14, інтервал – 1,5. Поля: верхнє, нижнє – 2 см., ліве – 3 см., праве – 1,5 см.).

Структура роботи повинна вміщувати:

1. План (узгоджується з викладачем).

2. Передмову або вступ.

3. Основну частину, поділену на окремі частини (розділ, параграф, пункт).

4. Висновки.

5. Літературні джерела.

На титульній сторінці треба вказати вуз (Університет сучасних знань), кафедру, найменування дисципліни, номер академічної групи, прізвище, ім’я та по-батькові, номер залікової книжки.

В кінці контрольної роботи студент вказує перелік використаних джерел, що містить прізвище автора, повне найменування посібника чи статті, місто, видавництво та рік видання. На останній сторінці повинен бути підпис студента та дата написання роботи.

Контрольну роботу слід здати завчасно, за місяць до початку сесії для перевірки. Студенти, що не виконали контрольні роботи до заліку не допускаються.

Теми контрольних робіт

1. Рефлексія та інтуїція у творчому процесі.

2. Творчі аспекти у керівництві театральними колективами.

3. Творчі аспекти у керівництві редакційними колективами.

4. Методи традиційної психології творчості та їх характеристика.

5. Особливості самоспостереження творців за процесом власної творчості.

6. Вивчення бібліографічних даних творців як метод дослідження творчості.

7. Особливості застосування анкетування, інтерв’ю та експериментальних методів традиційної психології у дослідженні творчості.

8. Нетрадиційні методи психології творчості, їх характеристика.

9. Аналіз результату предметної дії шляхом виявлення в ній прямого та побічного продуктів при дослідженні творчості.

10. Методи реєстрації та попередньої обробки даних при вивченні творчості особистості.

11. Методи раціонального підходу до розв’язання винахідливих завдань.

12. Методи розвитку креативності особистості.

13. Творчі ігри школярів.

14. Творчі тренінги на уроках і в домашніх умовах.

15. Розвиток особистості під впливом творчості.

16. Фактори, що впливають на рівень творчих здібностей.

17. Особливості дитячої творчості.

18. Вікові періоди проявів творчих здібностей.

19. Шляхи подолання внутрішніх і зовнішніх бар’єрів діяльності.

20. Види творчої діяльності, їх специфіка.

21. Винахідництво як частина технічної творчості.

22. Умови творчої діяльності.

23. Соціально-психологічні умови творчої праці.

24. Методи вивчення творчості.

25. Методи навчання розв’язання творчих завдань.

26. Взаємозв’язок творчих і академічних успіхів.

27. Літературна творчість, її характеристика.

28. Музична творчість, її характеристика.

29. Образотворча діяльність, її характеристика.

30. Особливості творчості в ігровій діяльності.

31. Творчі аспекти навчальної діяльності.

32. Творчі аспекти в побутовій діяльності.

33. Особливості творчості у військовій діяльності.

34. Управлінська творчість та її творчі аспекти.

35. Особливості комунікативної творчості.

РЕКОМЕНДОВАНА  ЛІТЕРАТУРА

Основна:

1. Брунер Дж. Психология познания. – М., 2007. - 412 с.

2. Исследование проблем психологии творчества/ Отв. ред. Я.А. Пономарев. – 4-е изд., М., 2008. – 336 с.

3. Клименко В. В. Психологія творчості.: Навчальний посібник. – К.: Центр навч. літератури, 2006. – 480 с.

4. Лук А.Н. Психология творчества. – М., 2008 – 127 с.

5. Морозов И.М. Природа интуиции. – Минск, 1990. – 141 с.

6. Роменець В. А. Психологія творчості: навчальний посібник.2-е вид. – К.: Либідь, 2010. – 288 с.

7. Технологія наукових досліджень і технічної творчості.Підручник.Книга 2: Е.В.Гаврилов, М.Ф. Дмитриченко, В.К. Доля, О.Т. Лановий, І.Е.Линник. Видавництво `Знання України`. 2007. – 317с.

Додаткова:

8. Асмус В.Ф. Проблема интуиции в философии и математике. – М., 1963. – 312 с.

9. Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. – М, 1979.– 424 с.

10. Бессознательное: природа, функции и методы исследования: В 4-х т. – Тбилиси, 1978. – 1985. - Т. 1-4.

11. Библер В.С. Творческое мышление как предмет логики // Научное творчество. – М., 1969. – С. 175-184.

12. Бунге М. Интуиция и наука. – М., 1967. – 187 с.

13. Буш Г.Я. Методы технического творчества. – Рига, 1972. – С. 40-48.

14. Гальперин П.Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий // Исследование мышления в советской психологии. – М., 1966. - С. 236-277.

15. Гальперин П.Я., Данилова В.Л. Воспитание семантического мышления в процессе решения малых творческих задач // Вопросы психологии 1980. – С. 31-38.

16. Гальперин П.Я., Котик Н.Р. К психологии творческого мышления // Вопросы психологии. 1982. – № 5. – С. 80-82.

17. Голицын Г.А., Петров В.М. Информация – поведение – творчество. – М., 1991. – 224 с.

18. Гурова Л.Л. Психологический анализ решения задач. – Воронеж, 1976. – 328 с.

19. Ермолаева-Томина Л.Б. Проблема развития творческих способностей у детей // Вопросы психологии. 1975. – № 5. – С. 166-176.

20. Заика Е.В. Комплекс интеллектуальных игр для развития мышления // Вопросы психологии. - 1990. - № 6. - С. 86-92.

21. Ирина В.Р., Новиков А.А. В мире научной интуиции. – М., 1978. – 191 с.

22. Калмыкова З.И. Пути развития продуктивного мышления школьников // Вопросы психологии. 1– 978. – № 3. – С. 143-148.

23. Калошина И.П. Структура и механизмы творческой деятельности (нормативный подход). – М., 1983. – 168 с.

24. Кармин А.С., Хайкин Е.П. Творческая интуиция в науке. – М., 1971. – 48 с.

25. Кедров Б.М. К теории научного творчества // Формирование творческих способностей: сущность, условия, эффективность. – Свердловск, 1990. – С. 139-145.

26. Коваленко А.Б. Психологія розуміння творчих задач. – К, 1994. – 116 с.

27. Крутецкий В.А. Психология математических способностей школьников. – М., 1968. – 432 с.

28. Моляко В.А. Психология решения школьниками творческих задач. – К., 1983. – 94 с.

29. Налчаджян А.А. Некоторые психологические и философские проблемы интуитивного познания. – М., 1972. – 271 с.

30. Пойа Д. Математическое открытие. – М, 1970. – 452 с.

31. Пономарев Я.А. Психика и интуиция. – М., 1967. – 256 с.

32. Пономарев Я.А. Психология творческого мышления. – М., 1960. – 351 с.

 

ЗМІСТ

 

 

Пояснювальна записка 3
Тематичний план 4
Зміст дисципліни «Психологія творчості» 5
Плани семінарських занять 8
Питання до заліку 10
Методичні рекомендації щодо виконання контрольної роботи 11
Теми контрольних робіт 12
Рекомендована література 13

 

УНІВЕРСИТЕТ  СУЧАСНИХ  ЗНАНЬ

03150 Київ, вул. Велика Васильківська, 57/3.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-01-08; просмотров: 54; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.19.30.232 (0.009 с.)