Усунення дрібних дефектів зображення 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Усунення дрібних дефектів зображення



 

Дуже часто скановані зображення містять масу дрібних погрішностей, які можна визначити словами, що дали назву фільтру - «Dust & Scratches» (Пил і подряпини). Фільтр використовує принцип видалення пікселів, що явно відрізняються від сусідніх, і заміни їх на пікселі відповідного кольору. Зрозуміло, що програма не може розпізнати, чи є деталь значущою або це подряпина. Тому в результаті дії фільтра завжди знижується деталювання.

Усунення дрібних дефектів зображення відбувається за наступною схемою.

Для початку треба "здути пил" із усього зображення. Якщо збільшити будь-який з фрагментів (наприклад, стіну), то можна побачити безліч дрібних дефектів - волоски, порошини, цятки, що надає зображенню дуже непривабливий вигляд.

Якщо відкрити меню «Filter» (Фільтр) і вибрати групу Noise (Шум), то в списку, що можна виконати команду Dust & Scratches (Пил і подряпини). На екран виводиться відповідне діалогове вікно фільтра, в якому потрібно встановити наступні параметри:

·   Radius (Радіус) - чим більше радіус, тим більше великі деталі вважаються похибками і усереднюються. Іноді краще залишити частину дефектів, зате не жертвувати відблисками і потрібними дрібними рисками (середнє значення радіуса - 1).

·         Threshold (Поріг) - визначає мінімальний контраст, якими повинні володіти деталі, щоб програма розглядала їх як дефекти. Після чого залишиться тільки натиснути кнопку ОК і основні похибки усуватися (10 пікселів середнє значення).

Фільтр Dust & Scratches (Пил і подряпини) справляється і з більш грубими дефектами. З його допомогою можна видалити сліди заломів на фото (правда при цьому зображення втрачає різкість).

Для цього потрібно виділити область дефектів, при цьому розмір виділення повинен бути на 10-20 пікселів більше, ніж пошкоджену ділянку. Виконати розтушовування приблизно на 10 пікселів. Потім застосувати фільтр Dust & Scratches (Пил і подряпини). Практично всі дефекти зникли.

Потрібно проробити кілька експериментів з цим фільтром на різних фрагментах зображення, підбираючи різні поєднання параметрів радіусу і порога, щоб навчитися знаходити певний компроміс між усуненням дефектів і погіршенням чіткості.

Фільтр Dust & Scratches (Пил і подряпини) - не єдиний спосіб боротьби з погрішностями, іноді зустрічаються такі дефекти, що доводиться міцно подумати, як їх видалити.

Відновлення втрачених фрагментів

Найчастіше в зображенні є зайві деталі, або навпаки, відсутні деякі фрагменти. Фотографія, яка у нас є, дуже гарний приклад подібних дефектів: верхній правий куточок його відірваний, і його потрібно відновити.

Дзеркальні зображення

 

Існує багато симетричних предметів - тіла тварин і людини, одяг, машини, будинки, посуд, меблі та ін Половинки таких предметів знаходяться по відношенню один до одного в дзеркальному відображенні. Тому для відновлення на зображенні втраченого фрагменту симетричного предмета можна скористатися дзеркальною копією збереженої половини.

Для цього потрібно інструментом Magnetic Lasso (Магнітне ласо) вибрати лівий край кошика, встановити попередньо параметр розтушовування 2 пікселя.

Потім, скопіювати цю область у буфер обміну, а потім вклеїти її за допомогою команди Paste (Вставити) меню Edit (Редагування). Потім командою Free Transform (Вільна трансформація) меню Edit (Редагування) включити режим інтерактивного трансформування і потім перетягувати бічній маніпулятор назустріч протилежній стороні виділеної області, поки не отримаєте дзеркальне зображення. І нарешті, розмістити підготовлений фрагмент на місці відірваного і звести шари зображення в один командою меню палітри шарів Flatten Image (Звести шари).


Освітлення

 

Освітлення можна зробити різними методами. Розглянемо два з них. Перший - за допомогою інструменту Dodge (Освітлення) і другий, за допомогою режимів накладення при використанні шарів.

Освітлення фрагмента виробляють інструментом Dodge (Освітлення). У його панелі властивостей, крім списку кистей, розташоване поле введення Exp osure(Експозиція), визначальне силу впливу. У списку, що розкривається Range (Інтервал) задається тоновий інтервал, в якому буде відбуватися освітлювання. Якщо встановити тут параметр Shadows (Тіні), то при дії інструменту освітлюються тільки тіні, а середні тони і світлі ділянки залишаються без змін. Відповідно, вибір значень Midtones (Середні тони) і Highlights (Свєта) задає освітлення в цих тонових інтервалах.

Для того щоб освітлити зображення за допомогою режиму накладення з використанням шару потрібно: створити дублікат вихідного зображення (Image»Duplicate); перетворити копію шару до режиму напівтонового растра (Image» Mode»Grayscale); зробити розмиття по Гауса (FilterBlur GaussianBlur), зі значенням радіусу 3-6 параметра, для пом'якшення деталей; інвертувати значення відтінків (ImageAdjustmentsInvert), щоб отримати негатив зображення; потім повернутися до вихідного кольоровому зображенню і вибать команду SelectLoad Selection; потім вибрати тільки що створену чорно-білу маску з розкривного меню Document; вибрати команду LayerNewLayer via Copy, щоб створити новий шар на базі виділеної області; далі потрібно використовуйте діалогове вікно Fill для заливки нового шару (в якості вмісту вибрати 50% сірого і режим накладення Color Dodge і встановити прапорець Preserve Transparency (Зберегти прозорість), щоб Photoshop не враховувала прозорі частини на новому шарі.

Всі режими освітлення діють в тому випадку, якщо кольори виявляються світліше, ніж нейтральний сірий.

·         Режим накладення Screen (Освітлити) дозволяє освітлити всі зображення цілком і корисний в тих ситуаціях, коли вам необхідно "проявити" які-небудь ділянки на невитриманих зображеннях.

·         Режим накладення Color Dodge (Кольорове освітлення), протилежний режиму Color Burn, освітлює світлі

·         кольори і відтінки, не роблячи вплив на темні області зображення.

·         Режим накладення Linear Dodge (Лінійне освітлення) дозволяє освітлити зображення, проте на відміну від режиму Screen, "відсікає" значення і призводить до більш різким результатами, ніж режим накладення Screen або Color Dodge.

Затемнення

 

Затемнення можна зробити декількома способами. Перший - це за допомогою інструмента Burn (Затемнення). Другий - за допомогою режимів накладення при використанні шарів.

Всі режими затемнення діють в тому випадку, якщо кольори виявляються темніше, ніж нейтральний сірий.

·   Режим накладення Darken (Затемнити) залишає видимими тільки темні області зображення.

·         Режим накладення Multiply (Помножити) дозволяє затемнити все зображення цілком і корисний в тих ситуаціях, коли вам необхідно підвищити щільність світлих і середніх відтінків. Він виявляється особливо корисним при роботі з перетримати або дуже світлими зображеннями.

·         Режим накладення Color Burn (Кольорове затемнення) затемнює темні кольори і відтінки, не роблячи вплив на світлі відтінки.

·         Режим накладення Linear Burn (Лінійне затемнення) дозволяє затемнити зображення, проте на відміну від режиму Multiply "відсікає" значення і призводить до більш різким результатами, ніж режим накладення Multiply або Color Burn.


Зміна насиченості

 

Змінювати насиченість можна за допомогою інструменту Sponge (Губка), але він призначений для ділянки зображення. По своїй дії він аналогічний движкуSaturation (Насиченість) діалогового вікна «Hue» / «Saturation» («Тон / Насиченість»).

В панелі властивостей інструмента Sponge розташовані список кистей, що розкривається список режимів (з двома варіантами: «Saturate» (Збільшити насиченість) або «Desaturate» (Зменшити насиченість)), а також поле введення «Pressure» (Натиск), де задається ступінь ефекту.

Другий спосіб зміни насиченості - це використання режиму Multiply для підвищення насиченості. Якщо на фотографії є занадто світле або сильно вицвіле зображення, необхідно відразу подумати про використання режиму накладення Multiply. Цей режим працює так, як ніби відбувається накладання двох зображень одне на інше. Використовуючи режим накладення Multiply для коригуючого шару Levels, можна підвищити насиченість відтінків у зображенні.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2020-03-26; просмотров: 81; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.131.110.169 (0.007 с.)