Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Інструменти та засоби ретушуванняСодержание книги Поиск на нашем сайте
Засоби та методи, розглянуті в даній роботі, звичайно ж, відносяться до засобів ретушування вельми умовно. Будь-який інструмент, засіб або метод, який використовується в Photoshop, можна з успіхом застосовувати як для ретушування фотографій, так і для створення нових зображень. Але все ж є інструменти і засоби, які найкраще підходять саме для цього. Кожен з кроків процесу ретуші передбачає знайомство з можливостями тих чи інших інструментальних засобів, уміння прогнозувати результати своїх дій, розуміння фізики процесів, що відбуваються при фільтрації або який-небудь інший обробці. Чим вище рівень кваліфікації, чим більше досвід користувача, тим менше йому потрібно ітерацій для отримання якісного результату. Тому найбільш природний шлях до досконалості - накопичення власного досвіду шляхом виконання конкретних завдань з урахуванням рекомендацій, досвіду і знань фахівців в області комп'ютерної ретуші. Методи і засоби для усунення типових глобальних дефектів наведено в табл. 1, локальних - в табл. 2. На відміну від традиційної ретуші, в комп'ютерній завжди можна скасувати неправильно або невдало виконану дію без переробки всієї роботи. Для цього в Photoshop передбачено декілька варіантів: · команда Edit> Undo (Правка> Скасувати) або відповідні клавіатурні комбінації (Ctrl + Z - крок назад, Ctrl + Alt + Z - послідовні кроки назад); · інструмент History Brush Tool (Кисть повернення); · палітра History (Протокол); · повернення до останнього, збереженому на диску варіанту - команда File> Revert (Файл> Повернути).
Таблиця 1. Основні методи і засоби боротьби з типовими глобальними дефектами
Таблиця 2. Основні методи і засоби боротьби з типовими локальними дефектами
Послідовність корекції
Бажано дотримувати наступного порядку виконання операцій: · аналіз зображення; · складання плану роботи; · усунення глобальних технічних і художніх дефектів; · усунення локальних технічних і художніх дефектів; · збільшення різкості. Мета аналізу - виявлення та класифікація дефектів фотографії. Аналіз виконується як за допомогою безпосереднього візуального дослідження зображення у різних масштабах, так і з використанням таких потужних і зручних засобів Photoshop, як палітра Histogram (Гістограма), що дозволяє оцінити динамічний діапазон і особливості розподілу пікселів по яскравості. Результатом аналізу має стати класифікація виявлених дефектів, тобто виявлення глобальних і локальних, технічних і художніх дефектів. На основі класифікації попередньо вибираються методи усунення дефектів. Після цього необхідно скласти детальний план роботи, оскільки більшість перетворень, виконуваних з зображенням, взаємопов'язані, а від порядку їх виконання безпосередньо залежить кінцевий результат. Загальне правило: спочатку боротися з глобальними, а потім з локальними дефектами. Справа в тому, що при усуненні глобальних дефектів нерідко автоматично видаляється частина локальних дефектів. Наприклад, використання фільтрів групи Blur (Розмиття) усуває дрібні плями і подряпини, що в цілому знижує трудомісткість технічної ретуші. Як звичайно, з правила є виняток. Не варто усувати загальну нерізкість зображення до видалення локальних технічних дефектів, оскільки це може їх підкреслити і ускладнити подальший процес ретуші. Перш за все, необхідно позбутися від шумів, до яких відноситься пил, дрібні подряпинки, волоски; растр (одержуваний при скануванні друкованих оригіналів); зерно для сильно збільшених фотозображень; характерні регулярні структури ("квадратики" і кольоровий бруд), що виникають при збереженні файлу в форматі JPEG із завищеною компресією і т. д. Для ліквідації подібних артефактів у зображенні використовуються фільтри розмиття, що знищують деталі. Обов'язково потрібно хоча б трохи підвищити загальну різкість зображення, якщо вона недостатня. Різкість може бути втрачена при будь-яких операціях з зображенням, при скануванні і особливо в результаті використання фільтрів видалення шуму. Для зображень, призначених до печатки, різкість краще зробити завищеною. При друці фарба трохи розпливається, і надлишкова різкість усувається. Якщо запасу по різкості немає, відбиток буде розмитим. Потім досліджувати зображення. Часто буває, що сюжетно важливі ділянки занадто темні чи занадто світлі, а зміна тону по всьому зображенню приводить до погіршення якості інших областей. Тоді можна обережно відрегулювати тоновий баланс в проблемній ділянці. Вибіркова балансування актуальна, якщо зображення має нерівномірне висвітлення, відблиски через неправильно обраних умов зйомки або неакуратного прояву. Якщо не вдається усунути дефект за допомогою маскування і подальшої корекції виділених областей, можна скористатися спеціальними інструментами корекції. Випадки місцевої колірної корекції зустрічаються дуже рідко, вони пов'язані з досягненням спеціального ефекту, видаленням зайвого кольору після тонової корекції і т.д. Після того, як зображення стало якісним, схожим на реальність, потрібно домогтися найкращої виразності. Сюжетно важливі деталі зорово виділяють, збільшуючи їх різкість, а не представляють інтересу ділянки, навпаки, обробляють фільтром розмиття. Непотрібні деталі (якийсь об'єкт випадково потрапив у кадр), чи навпаки, відсутні важливі фрагменти (стертий ділянку або відірваний куточок) знижують виразність кадру. У багатьох випадках похибки змістовного плану можна ліквідувати спеціальними прийомами.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2020-03-26; просмотров: 174; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.116.63.107 (0.006 с.) |