Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Мультиплексори: функціональні можливості, стан російського ринку

Поиск

Мультиплексування – найбільш ефективний спосіб безперервного запису зображення від декількох джерел на один носій. Мультиплексний запис – це запис повних кадрів (або напівкадрів – полів) послідовно (кадр за кадром, поле за полем) від кожної з підключених камер. Мультиплексний запис забезпечується застосуванням процесора цифрової обробки зображення з буферною кадровою пам'яттю, в яку записується зображення від відеокамер. Процесор з пам'яттю служить в цьому випадку коректором тимчасової бази (тобто коректором несинхронної камер). Взагалі кажучи, до появи мультиплексорів цієї мети служили фреймсвитчеры – перемикачі відеосигналу, в яких перемикання здійснюється у момент кадрового синхроімпульса. При цьому, правда, потрібний, щоб всі відеокамери були синхронні і синфазны один з одним.

Процес формування вихідного сигналу для запису називається кодуванням. При цьому в невидимі рядки кадрового бланка записується службова інформація (ID камери, дата, час, мітки тривоги і тому подібне). Зворотний процес при відтворенні називається декодуванням. Основним недоліком послідовного мультиплексного запису є збільшення міжкадрового інтервалу щодо однієї записуваної камери (ефект мультиплікації). При установці магнітофона в режим тривалого запису цей ефект може привести до втрати цінної інформації. Для часткового усунення цього недоліку практично у всіх моделях мультиплексорів) застосовується спосіб динамічного розподілу часу запису, в основі якого лежить аналіз змін в зображенні. Алгоритми виявлення змін можуть бути разными - від простої яскравості до складної, з аналізом зображення у фазовому просторі. При виявленні змін в зображенні від камери частота запису зображення від цієї камери збільшується, що зменшує вірогідність пропуску важливих подій. У останніх моделях мультиплексорів виходи детекторів активності в кожному каналі обробки виводяться на зовнішній роз'єм і можуть бути використані для інших застосувань.

Основні режими роботи мультиплексора:

· Запис зображення від камери (джерела відеосигналу).

· Проглядання записів, зроблених раніше.

· Мультіекранноє спостереження в реальному часі.

Залежно від своїх можливостей мультиплексори бувають, відповідно:

· Сімплексні – можуть працювати тільки в одному з вищеперелічених режимів.

· Дуплексні – працюють одночасно в двох режимах.

· Тріплексниє – працюють одночасно в трьох вищеперелічених режимах. Іноді цей режим називають повним дуплексом.

Застосування триплексных мультиплексорів не завжди виправдане, оскільки при відтворенні раніше записаних касет живе відео можна проглядати на додатковому моніторі. Тому найчастіше застосовуються дуплексні мультиплексори, до того ж триплексные поки що достатньо дорогі.

Роздільна здатність.

На відміну від ТБ камер, що вирішує здатність мультиплексорів вимірюється в пікселях (крапках), а не в телевізійних лініях (ТВЛ), хоча, в принципі, це одне і те ж. Пояснюється це тим, що мультиплексор – цифровий прилад, а в цифрових приладах дозвіл прийнято вимірювати кількістю крапок, що відображаються на екрані (або в кількості крапок на дюйм). Дозвіл мультиплексора визначається об'ємом (структурою) оперативної кадрової пам'яті і, в першу чергу, швидкодією (тактовою частотою) процесора цифрової обробки зображення (швидкодією АЦП, ЦАП і, власне, самого процесора)

Формат мультиэкрана.

Формат мультиэкрана – це кількість і розмір вікон, що одночасно відображаються на екрані, в яких виводиться інформація (зображення). Формати мультиэкрана можуть бути найрізноманітнішими – від стандартних (2х2, 3х3, 4х4) до самих екзотичних з нерівномірними розмірами вікон (8+2, 4+3, 12+1, PIP і так далі).

FREEZE (STILL).

Електронний стоп – кадр, “заморожування”, тобто вивід на екран одного кадру від камери (нерухоме зображення). В цьому випадку одне і те ж зображення циклічно прочитується з кадрової пам'яті, що рівносильно ефекту стоп-кадру на відеомагнітофоні.

ZOOM (збільшення).

“Електронна лупа” дозволяє збільшувати ділянку зображення щодо вибраної крапки. Збільшення, як правило, двократне, але бувають і виключення. При цьому треба пам'ятати, що електронне масштабування приводить до погіршення роздільної здатності (оскільки початкове зображення вже дискретне), тому особливо спокушатися даною можливістю не треба.

Послідовне перемикання.

Можливість послідовного автоматичного перегляду зображення від підключених камер (або відтворного зображення) в повноекранному форматі. Як правило, є можливість установки часу показу одного зображення, вірогідність виключення з перегляду якихось камер.

Вибір камер для запису.

Можливість вибору користувачем тих камер, зображення від яких необхідно записувати на магнітофон або який-небудь інший реєстратор.

Маскування зображення.

Можливість маскування (заборони показу) зображення від вибраних камер. Використовується для заборони спостереження зображення від деяких камер користувачем нижчого рангу. При цьому запис зображення від цих камер все одно проводиться.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2020-03-14; просмотров: 126; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.14.7.53 (0.007 с.)