Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Семінарське заняття 4. Акторське мистецтво італійського↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Театру к. XIХ – поч. ХХ ст. Питання до семінарського заняття 1. Історичні та політичні передумови розвитку італійського акторського мистецтва ХІХ і ХХ ст. 2. Творчість видатних італійських акторів того часу: а) Особливості акторської майстерності Т. Сальвіні. Глибина та психологічна правдивість його образів. Ролі. б) Особливості акторської майстерності Россі. Монументальність образів Россі, глибина їх розробки. Ролі. Гуманістична трактовка шекспірівських образів; 3. К.С. Станіславський про Сальвіні і Россі.
Питання для самостійної роботи 1. Гастролі Сальвіні, Россі в Росії. 2. Вплив творчості Россі і Сальвіні на ідейно-художні погляди Станіславського. Література: [5д],[11],[10].
ТЕМА 5. Народні витоки російського театру. Російський публічний і шкільний театр. Акторське мистецтво російського театру ХVІІІ ст. Російський класицизм в драматургії Сумарокова Елементи театру та драми в давньославянських обрядах та іграх. Народний театр. Скоморохи – перші професійні носії народної творчості. Шкільний театр. Перший публічний театр. Особливості російської класицистичної трагедії. О. Сумароков – теоретик і засновник російської класицистичної трагедії, його роль у розвитку драми та театру. Актори театру ХVІІІ ст.: Ф. Волков, І. Дмитрієвський, П. Плавільщиков, Т. Троєпольська, С. Сандунов. Створення у 50-60-х рр. акторської школи класицизму.
Семінарське заняття 5. Народні витоки російського театру. Російський публічний і шкільний театр. Акторське мистецтво російського театру ХVІІІ ст. Російський класицизм в драматургії Сумарокова Питання до семінарського заняття 1. Елементи театру та драми в обрядах та іграх. 2. Народний театр. 3. Роль скоморохів у розвитку народного театру. 4. Діяльність шкільний театр. 5. Перший публічний театр. 7. Драматургічна діяльність О. Сумарокова. 8. Актори театру ХVІІІ ст.
Питання для самостійної роботи
1. Драматурги шкільного театру – Дм. Ростовський, Сімеон Полоцький. 2. Комедії Сумарокова. 3. Виникнення кріпосних театрів. Актори кріпосних театрів. Література: [5],[9],[16],[2],[3],[18],[15].
ТЕМА 6. Акторське мистецтво російського театру ХІХ ст. Діяльність видатних акторів І пол. ХІХ ст.: М. Щепкіна – засновника реалістичного методу у російському та українському сценічному мистецтві, П. Мочалова – актора-бунтаря, О. Мартинова – актора-демократа, В. Каратигіна. Діяльність видатних акторів ІІ пол. ХІХ ст.: П. Садовського, Г. Федотової, М. Єрмолової, О. Ленського.
Семінарське заняття 6. Акторське мистецтво ХІХ ст. Питання до семінарського заняття 1. Діяльність видатних акторів І пол. ХІХ ст.: а) Утвердження М. Щепкіним сценічного реалізму. Бєлінський про Щепкіна; б) П. Мочалова, О. Мартинова, В. Каратигіна; в) Сосницького, Живокіні, Дора, Аксьонкової. 2. Діяльність видатних акторів ІІ пол. ХІХ ст.: П. Садовського, Г. Федотової, М. Єрмолової, О. Ленського. 3. Бєлінський і Герцен про Мочалова та Каратигіна.
Питання для самостійної роботи 1. Продовження щепкінських традицій у мистецтві В. Давидова. 2. Видатний комедійний актор К. Варламов. 3. Творчий шлях М. Савиної, П. Стрепетової, В. Давидова. Література: [6],[7],[15].
ТЕМА 7. Роль російської драматургії у розвитку театрального мистецтва ХІХ ст. Вітчизняна війна 1812 р. та вплив її на розвиток суспільної думки та національної культури. «Маскарад» М. Лермонтова – вершина драматургії російського класицизму. Новаторський характер політичної комедії «Лихо з розуму» О. Грибоєдова. «Борис Годунов» О.Пушкіна як перша російська реалістична трагедія. Новаторство М. Гоголя-драматурга, значення його творчості в затвердженні критичного реалізму у драмі та на сцені.
Семінарське заняття 7. Роль російської драматургії у розвитку театрального мистецтва ХІХ ст. Питання до семінарського заняття 1. Загальна характеристика доби. Історичні передумови розвитку театрального мистецтва і драматургії. Основні напрямки. 2. Критика класицизму у драматургії О.С. Пушкіна. 3. М.В. Гоголь – засновник критичного реалізму у російській драматургії і театрі. 4. Драматургія О.С. Грибоєдова. 5. М.Ю. Лермонтов – видатний представник романтизму у російській драматургії. 6. Значення критики В. Бєлінського і О. Герцена для театрального мистецтва.
Питання для самостійної роботи 1. Драматургічна діяльність Н. Кукольника, М. Полєвого. 2. О. Островський і театр. Література: [5],[6],[7],[9],[17],[18].
ТЕМА 8. А.П. Чехов і театр. Організація МХАТу. Видатні актори
Драматургія Чехова – новий етап у розвитку російської та світової драматургії. Новаторська театральна програма. П’єси Чехова – «Чайка», «Дядя Ваня», «Три сестри», «Вишневий сад», зображення в них громадських настроїв російської інтелігенції. К.С. Станіславський і В.І. Немирович-Данченко – організатори Московського Художнього театру (1898). МХТ – як найбільш повне та послідовне втілення ідейно-художніх принципів нового театру. Новаторська програма театру, орієнтація на демократичного глядача, зв'язок з кращими реалістичними традиціями вітчизняного та світового театру. Посилення ролі режисури в сценічному мистецтві. Видатні актори МХАТу: І. Москвін, В. Качалов, О. Кніппер-Чехова.
Семінарське заняття 8. А.П. Чехов і театр. Організація МХАТу. Видатні актори
Питання до семінарського заняття 1. Основні етапи розвитку Чехова-драматурга. 2. Ідейно-тематична направленість чеховських п’єс. 3. Створення Чеховим нового типу драми та драматичного конфлікту. Як ви це розумієте? 4. Створення К. С. Станіславським та В. І. Немировичем-Данченко Московського Художньо-Загальнодоступного театру (1898). 5. Новаторський характер ідейно-творчої програми нового театру. 6. Чехівські спектаклі, їхнє історичне значення у формуванні творчого методу МХТ. 7. Горький і МХТ. 8. Творчість видатних акторів МХАТу: І. Москвіна, В. Качалова, О. Кніппер-Чехової.
Питання для самостійної роботи
1. Творчість М. Тарханова, М. Хмельова. Література: [3д], [9д], [13], [14].
ТЕМА 9. Видатні режисери і актори І пол. ХХ ст. К.С. Станіславський і В.І. Немирович-Данченко – засновники школи сучасної режисури. Затвердження принципів соціалістичного реалізму у радянському театрі. Робота К. С. Станіславського над системою виховання актора. Органічний зв'язок «системи» Станіславського з принципами театральної естетики Пушкіна, Гоголя, Щепкіна, Островського. Функції режисера за В.І. Немировичем-Данченком. Діяльність Є.Б. Вахтангова. Різноманітність і багатство творчих шкіл і індивідуальностей акторів радянського театру. Акторське мистецтво І пол.. ХХ ст.: А. Яблочкина, І. Ільїнський, М. Черкасов, А. Коонен.
Семінарське заняття 9. Видатні режисери і актори І пол. ХХ ст. Питання до семінарського заняття 1. К.С. Станіславський як актор. 2. Постановки Станіславського. 3. Робота К. С. Станіславського над системою виховання актора. 4. Постановки Немировича-Данченка. 5. Теоретичні праці Немировича-Данченка. 6. Є.Б. Вахтангов як режисер і актор. 7. Організація Третьої студії МХАТу під керівництвом Вахтангова. 8. Робота Вахтангова над «Принцесою Турандот» Гоцці. 9. Вплив різноманітності і багатства творчих шкіл і індивідуальностей акторів на розвиток радянського театру. 10. Творчість А. Яблочкиної, І. Ільїнського, М. Черкасова, А. Коонена.
Питання для самостійної роботи 1. Значення творчої спадщини К. С. Станіславського і В. І. Немировича-Данченка для розвитку вітчизняної і світової режисури і акторського мистецтва. 2. Діяльність Немировича-Данченка по заохочуванню до МХАТу радянських драматургів. 3. Теоретичні праці Вахтангова. 4. Методика і значення акторської гри видатних майстрів російського театру. Література: [16д],[18д],[19д],[9],[13], [14],[21].
Рекомендована література
1. Айзенштадт В.Н. Советский самодеятельный театр. Основные этапы развития. Учебное пособие. - Харьков, 1983. 2. Асеев Б.Н. Русский драматический театр ХVII-ХVIIІ вв. -М., 1977. 3. АшукинН.С., Всеволодский-Гернгросс В.Н., Соболев Ю.В. Хрестоматия по истории русского театра Х VIIІ и XIX веков.-Л.-М.-1940. 4. Белецкая Д.К. Украинский советский драматический театр. -К., 1984. 5. Данилов С.С. Очерки по истории русского драматического театра. М.,1984. 6. Данилов С.С. Русский драматический театр XIX в., т.1. -Л.-М., 1957. 7. Данилов С.С., Португалова М.Г. Русский драматический театр XIX в., т.2. -Л.-М.,- 1974. 8. Дживелегов А.К., Бояджиев Г.Н.. История западноевропейского театра от возникновения до 1789 г. - М., 1941. 9. Дмитриев Ю.А., Хайченко Г.А. История русского и советского драматического театра. От истоков до современности. -М.,1986. 10. История западноевропейского театра: В 8 т.: Учебное пособие для театральных институтов. - М., 1956 - 1988. 11. История зарубежного театра: В 4-х ч.: Учебное пособие для театральных училищ и институтов культ. - М., 1981 -1987. 12. История русского драматического театра: в 7-ми тт. - М., 1977-1987. 13. История русского советского драматического театра: В 2-хкн. Учебн. пособие для студентов театральных вузов и институтов культуры. Кн.1 -М., 1984. - Кн.2 -М., 1987. 14. История советского драматического театра: в 6-ти тт., -М. 1966-1971. 15. К. Куликова. Российского театра первые актеры. – Лениздат, 1991 16. Моров А.Г. Три века русской сцены. Кн.-1.-М., 1978. Кн.2-М.,1984. 17. Очерки истории русской советской драматургии: в 3-х тт.М., 1963-1968. 18. Русские драматурги Х VIIІ -XIX вв. Монографические очерки в 3-х тт. Л.-М., -1959-1962. 19. Русский драматический театр /Под ред. проф. Б.Н.Асеева и проф. А.Г.Образцовой/. Учебн. для институтов культуры. -М-,1976. 20. Український драматичний театр. - Київ, 1967. -Т.1. 21. Хайченко Г.А. Советский театр. Пути развития. -М.,1982. 22. Хрестоматия по истории западного театра на рубеже XIX-XX вв.-М., 1940. 23. Хрестоматия по истории западноевропейского театра: В 2-х тт. Т. 1 -М., 1953, т.2 - М. 1955.
додаткова література
1. Акнист А.А. Творчество Шекспира. – М., 1963. 2. Акнист А.А. Театр эпохи Шекспира. – М., 1965. 3. Бердников Г.П. Чехов-драматург. – М.,1972. 4. Бояджиев Г.Н. Вечно прекрасный театр эпохи Возрождения. – М., 1973 5. Бояджиев Г.Н. Профили итальянской сцены. – М., 1970. 6. Гилилов И. Игра об Уильяме Шекспире, или тайна Великого Феникса. – М., «Арт», 1997. 7. Головня В.В. История античного театра. М., 1972. 8. Дживелегов А.К. Итальянская народная комедия. – М., 1954. 9. Захава Б.Е. Мастерство актера и режиссера. –М.: Просвещение, 1973. 10. История русской драматургии. Вторая пол. ХІХ – нач. ХХ в. – Л., 1987. 11. Кагарлицкий Ю.И. Театр на века. Театр эпохи Просвещения: тенденции и традиции. – М., 1987. 12. Марков П.А. О театре: в 4-х тт. – М., 1974-1977. 13. Образцова А.Г. Бернард Шоу и европейская театральная культура на рубеже ХІХ-ХХ веков. – М.,1974. 14. Образцова А.Г. Современная английская сцена. – М., 1974. 15. Петровская И. Театр и зритель российских столиц. 1895-1917. – Л., 1987. 16. Рудницкий К.Л. Мейерхольд. – М., 1981. 17. Смирнов Б.А. Театр США ХХ века. – Л., 1976. 18. Станиславский К.С. Моя жизнь в искусстве / любое издание /. 19. Смирнов-Несвицкий Ю.А. Евгений Вахтангов. – Л., 1987. 20. Фрадкин И.М. Бертольд Брехт. – М., 1965. 21. Юзовский Ю. О театре и драме: в 2-х тт. – М., 1982. 22. Якимович Т. Драматургия и театр современной Франции. – Киев, 1968.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-07; просмотров: 367; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.117.229.33 (0.011 с.) |