Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тенденції розвитку сучасного телебаченняСодержание книги
Поиск на нашем сайте
1. Телебачення як сучасне домінуюче масмедійне явище. 2. Розвток жанрово-стильової системи, модернізація технології. 3. Місце телебачення в сучасній аудіовізуальній культурі. Література: 7, 51, 52, 53, 70
Модульна контрольна робота №8 І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ 1. Синтетична природа кінематографу та його види. «Чарівний ліхтар» А. Кірхера. 2. Кінематографічна система Томаса Едісона. Перші фільми братів Люм’єрів. 3. Європейське кіно 1909-1918рр. – відкриття Жоржа Мельєс. «Брайтонська школа». 4. Американське кіно початку ХХ століття. 5. Значення творчісті Д.-У.Гріффіта для світового кінематографу. 6. Зародження жанру американської комедії, творчі пошуки (Мак Сеннет, Гарольд Ллойд). 7. Творчість Ч.Чапліна. Загальна характеристика. 8. Французький кіноавангард 1920-х років, періодизація, естетика. (Луїс Бунюель «Андалузькій пес»). 9. Експерименти у французькому кіно (Ман Рей, Абель Ганс, К.- Т. Дрейер та інші). 10. Особливості німецького експресіонізму 1920-х рокі (Роберт Віне, Фрідріх Мурнау, Франц Ланг). 11. Загальна характеристика творчості О.П. Довженка. 12. Особливості творчість О.Довженка 1920-1930-х років. 13. Особливості творчість О.Довженка 1940-1950-х років. 14. Основні досягнення радянського німого кіно (С.Ейзенштейн, В. Пудовкін та інші). 15. Роберт Флаерті та світове документальне кіно 1920-30-х рр. 16. Поява звуку в кіно, проблеми та творчі особливості. 17. Перші звукові фільми. Реформування системи виражальних засобів. 18. Голівуд 1930-40 – років. Фільми Джона Форда «Диліжанс» (1939), «Грона гніву» (1941). 19. Світове анімаційне кіно періоду становлення. Новаторство У.Діснея. 20. Творчість О.Уеллса. Творчі відкриття фільму «Громадянин Кейн». 21. Вербальна мова та мислення на екрані. Конвенціональні прийоми. 22. Французькій кінематограф 1930-х років. Імпресіонізм Жана Віго «Нуль за поведінку». Р.Клер «Під дахами Парижу». 23. Творчість Ж.Ренуара. Фільми «Велика ілюзія» та «Правила гри». 24. А.Хічкок - майстер «саспенсу», особливості творчого методу. 25. Кіномистецтво другої світової війни; проблематика, жанри, представники. 26. Загальна характеристика світового кіно повоєнного періоду (Уільямс Уайлер, Енді Уорхол, Жан Кокто та інші). 27. Італійський неореалізм. Особливості жанрово-стильової та світоглядної систем, вплив на світове кіно (Р.Росселліні, В.- Де Сики). 28. Кінематограф країн Азії. Творчість А. Куросави, К.Мідзогуті, Я.Одзу. 29. Французька «нова хвиля» в кіно. Творчість Ф.Трюффо, Ж.-Л.Годара, К.Шаброля та ін. 30. «Вільне кіно» Великої Британії; естетика, представники (Д.Клейтон, Т.Річардсон, Л. Андерсон). 31. Фільм М.Калатозова «Летять журавлі». Аналіз образної системи. 32. Історія кольору та формату у кінематографі. 33. Європейський кінематограф 1960-70-х років, естетика, творчі пошуки (пізня фільми Луїса Бунюеля, фільми Б. Бертолуччи, Р.- В. Фассбіндер). 34. Еволюція італійського кіно 1960 – 70-х років (М.Антоніоні, Л.Вісконті, П’єр - П. Пазолін). 35. Творчість Ф.Фелліні. Фільми «Дорога», «8 і ½» «Ночі Кабірії», «Солодке життя». 36. Кінематограф країн Східної Європи та творча «відлига» 1960-х (Анджей Вайда, Віра Хітілова, Міклош Янчо та інші). 37. Становлення українського кінематографу початку 20-го ст. (Альфред Федецький, Віра Холодна, Л.Курбас). 38. Українське кіно 1930-40-х рр. Творчість М.Донського, І Савченка, О.Довженка. 39. Історичне кіно Івана Кавалерідзе: «Штурмові ночі», «Коліївщина», «Прометей». 40. Феномен українського «поетичного кіно» (С. Параджанов, Ю. Іллєнко, Л. Осика). 41. Загальна характеристика творчість С.Параджанова. 42. Українська школа науково-популярного кіно. Відкриття Ф.Соболєва. 43. Фільми К. Муратової в контексті еволюції суспільства у 1960-90 –ті р. 44. Український кінематограф 1970-80-х років (Л.Биков, М.Мащенко, Р.Балаян, Т.Левчук та інші). 45. Кіноролі Ади Роговцевої у фільмах «Салют Маріє», «Приборкання вогню», «Вічний поклик» та інш. 46. Український кінематограф після 1990-х років, пробематика, жанри (Г.Кохан, Ю. Іллєнко, Б.Небієрідзе, Олег Бійма та інші). 47. Сучасний український кінематограф, естетична система та новаторство (О.Санін, Л. Кобильчук, О.Байрак, І. Кравчишин та інші). 48. Документальне кіно як явище у мистецтві, його види та жанри. Перша українська кінозйомка. 49. Дзиґа Вертов та його внесок у розвиток світового документального кіно. 50. Становлення українська школа анімації. Етапи розвитку та періоди занепаду. (В.Левандовський, С.Гуєцький Є. Горбач, І.Лазарчук). 51. Кращі анімаційні фільми від студії «Укркінохроніки». Режисери української анімації (Н.Василенко, А. Грачова, Д. Черкаський, В.Дахно). 52. Сучасний стан української анімації, представники (С.Коваль, Є.Сивоконь та інші). 53. Радянське кіно 1960-1970 років, проблематика, естетика, жанри (Л.Шепітько, М.Хуциєв, Р.Хамдамов, Г.Натансон та інші). 54. «Тихі драми» приватного життя у фільмах Динари Асанової («Ключ без права передачі», «Пацани» та інші). 55. Що таке авторське кіно? Пояснити на прикладі фільму В. Шукшина «Калина червона». 56. «Філософські монологи» А.Тарковського (фільми «Дзеркало», «Сталкер», «Андрій Рубльов» та інші). 57. Ексцентричні комедії Л.Гайдая та ліричної комедії Е.Рязанова у радянському кіно. Багатосерійні фільми Т.Ліознової та С.Говорухіна. 58. Особливості російського кінематографу 1991 – 2000-х років (П. Тодоровський, В.Абдрашитов, М.Михалков, О. Сокуров та інші). Тенденції розвитку. 59. Радянський та світовий дитячий кінематограф першої полов. ХХ-го ст. (фільми О.Птушка, О.Роу). 60. Особливості розвитку дитячого кінематографу другою полов. ХХ-го ст. Проблематика, естетика, жанри. 61. Світовий кінематограф 1970-1980-х р. (Ф.Коппола, С.Кубрик, М. Форман, Е.Кустуріца та інші). 62. Поняття «постмодернізму» у світовому кінематографі, естетика та проблематика (П. Грінуей, Девід Лінч, К.Тарантіно). 63. Еволюція сучасного світового кіно. Кліпова естетика та її специфіка. 64. Розвиток та становлення світового телебачення, творчі та технічні особливості. 65. Розвиток та становлення українського телебачення, модернізація технологій. 66. Сучасне українське телебачення, розвиток жанрово-стильової системи. Впровадження цифрового телебачення.
ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ 1. Особливості стилю І.Бергмана 2. «Нова хвиля» у французькому кіно. 3. Особливості поетики фільму Ж.-Л. Годара «На останньому подиху». 4. Еволюція стилю М.Антоніоні. 5. С. Ейзенштейн в контексті культури 20-х років ХХ сторіччя. 6. Лев Кулешов і теорія кіномонтажу. 7. Життя і творчість Івана Кавалерідзе. 8. Поетична хвиля в українському кіно. 9. Французький кіноавангард. Особливості пошуків стилю. 10. Творчі пошуки Д. Вертова. 11. Ч.Чаплін в контексті сміхової культури ХХ сторіччя. 12. Художні відкриття фільму О.Уеллса «Громадянин Кейн». 13. Особливості стилю В.Пудовкіна. 14. Поезія і проза французького кіно 1930-х років. Аналіз стилістики. 15. Неореалізм як метод дослідження реальності. 16. Німецький експресіонізм. Особливості жанрово-стильової та світоглядної систем, вплив на світове кіно. 17. Роберт Флаерті та світове документальне кіно 1920-30-х років. 18. Творчій внесок Ф.Мурнау у світове кіно. 19. Реформування системи виражальних засобів в кіно на рубежі 1920-30-х років. 20. О.Довженко в контексті української культури ХХ сторіччя. 21. Мистецькі особливості фільмів А.Хічкока. 22. Творчість І.Савченко. Загальна характеристика. 23. Е.фон Штрогейм – актор і режисер. 24. Акторська школа в українському кіно. 25. Радянське кіно 1930-40-х років: основні тенденції розвитку. 26. Акіра Куросава та культура Сходу. Алгоритм написання курсової роботи Вибір теми. Студент ознайомлюється з тематикою курсових робіт, рекомендованих кафедрою і обирає одну з них. Вибір конкретної теми дослідження також інтересами студента його педагогічним досвідом у мистецькій практиці. Обрану тему узгоджують з науковим керівником.
Складання джерельної бази. Студент відвідує бібліографічний відділ і вивчає тематичний каталог.
Аналіз літератури. Роботу над темою треба починати з освоєння відповідних розділів навчальних посібників, потім перейти до спеціальних матеріалів. На основі аналізу літератури слід усвідомити значення проблеми, виділити головні питання і завдання власного дослідження, а також шляхи їх розв’язання.
Складання плану (простого або розгорнутого). Курсова робота повинна мати вступ, в якому визначають актуальність, мету, завдання обраної теми дослідження. У головній частині на основі обраної проблеми і теоретичного аналізу наукової літератури, практичного досліду розв’язують поставлені завдання. У висновках узагальнюють досліджувану проблему і здійснюють підсумки. У кінці подається список використаних джерел. Допоміжний матеріал розміщують у додатках.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-07; просмотров: 974; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.227.199 (0.006 с.) |