Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Жижек С. Интерпассивность. Желание: влечение. Мультикультурализм. – спб. , 2005: мультикультурализм (С. 107-119).Стр 1 из 3Следующая ⇒
Жижек С. Интерпассивность. Желание: влечение. Мультикультурализм. – СПб., 2005: Мультикультурализм (с.107-119). 1. Співвідношення світу Капітала з формою національної держави в епоху глобального капіталізму – «автоколонізація». Тобто сприйняття глобальною компанією своєї країни як ту, котру треба колонізувати (підладнати під себе). 2. Глобальний капіталізм – «заперечення заперечення». 3. І: існування капіталізму у рамках національної держави та міжнародна торгівля; ІІ: відносини колонізації; ІІІ: парадокс колонізації (залишились лише колонізатори). 4. Мультикультуралізм (ставитись до будь-якої культури як до чужої, але з інтересом до вивчення і з повагою; мультикультуралізм пов'язаний з поблажливою европоцентристською відстороненістю і / або повагою до локальних культур, не маючи ніяких коренів у своїй власній особливій культурі) 5. Мультикультуралізм – дезавульована, трансформована саморефенціальна форма расизму, «расизм з певної відстані». Тобто «поважати» ідентичність Іншого, не протиставляючи його культуру своїй, але маючи це на увазі. Повага мультикультураліста – форма утвердження власної переваги. 6. Проблематика мультикультуралізму – видима форма своєї протилежності, грандіозної присутності Капіталу як всезагальної світової системи, що свідчить про безпрецедентну гомогенізацію сьогоднішнього світу.
Хардт М., Негри А. Империя. – М., 2004: Заключение. «Я» и «Другой» после смерти суверенного субъекта (с.267-294). 1. «Схід» є георгафічною точкою відліку і стає узагальненим соціальним маркером у формуванні європейської ідентичності. «Схід» – «Інше» Європи. І після закінчення холодної війни розділення Захід-Схід не зникло, бо європейськість визначається відсутністю рис Сходу. 2. У формуванні європейської ідентичності категоризація «Я» як «західного» та «Іншого» як «східного» – один із способів організації європейської політики. 3. Муфф (це жінка): Небажаність/неможливість конструювання європейського «Я», бо європейська ідентичність як гомогенна ідентичність мислиться в термінах подвійного заперечення і її поняття може стати каталізатором «побічного універсалізму», котрий передбачає повагу до різноманіття. Доведеться ставитись до «Іншого» з повагою.
4. Оксфордський словник англійської мови визначає слово «ідентичність» як себетождественность (собі-тотожність, собі-відповідність), за умови, якщо факт або особа є самими собою, а не чимось іншим. (складно, треба читати висновки висновків)
Гройс Б. Комментарии к искусству. – М., 2003: Изобретение Другого. 1. Артюр Рембо на вимогу сучасності бути самим собою відповідає: «Я – це інший». Для того, аби відкрити в собі істину свого Я або внутрішньої ідентичності, необхідно подолати свою зовнішню, соціально детерміновану ідентичність. 2. Розуміння несвідомого як «радикально Іншого» у постструктуралістів. 3. Продукування Іншого в мистецтві має місце не завдяки «несвідомому Іншому», а навпаки завдяки свідомій логіці сучасних художніх інституцій. Художник не прагне подолати свою соціально детерміновану ідентичність, а радше транспонує її в художній контекст як свого роду реді-мейд-продукт. 4. «Сніданок на траві» Едуарда Мане розкритикували, бо він помістив у музейний простір надто вульгарну картину. Існування ідентифікуючого та додаткового знакового шару в картині Мане. Співставлення іманентного знакового шару мистецтва та знакового шару, що зовнішній по відношенню до мистецтва. 5. «Фонтан» Марселя Дюшана викликав ґвалт. Під час створення своїх реді-мейдів Дюшан почував себе поза часом та простором, тобто як Будда або Христос. Ця інтерпретація призводить до виявлення двох шарів знаків: 1 шар – відсилка до Будди або Мадонни, 2 шар – профана дійсність, що далека від релігійності і традиційного художнього контексту. «Фонтан» - місце співставлення внутрішнього та зовнішнього мистецтва і культурних феноменів, визнання і музеєфікація котрих ще не відбулась. 6. «Музей сучасного мистецтва, секція фігур, відділ орлів» Марселя Брутерса – зібрання зображень орла у різних контекстах. 1 – імітація приватного зібрання, що не слідує музейній логіці, але втілює особисту манію автора. 2 – звичайна структура музейного зібрання, тим паче, що орел – символ держави. Ця інсталяція – є витвір мистецтва; закрити виставку = смерть музею.
7. «Десять персонажів» Іллі Кабакова – інсталяція з елементом історичного забуття. Мікс вигадки та реальної документації – сміття та мистецтво. 8. По відношенню до музею ми виявляємось такими ж чужими, як і всі інші. Ми не впізнаємо себе в музеї. Він не є втіленням нашого смаку. Але Інше завжди дуальне. Інше містить у собі як зовнішнє, так і ідентичне. Бауман З. Индивидуализированное общество. – М., 2002: Жижек С. Интерпассивность. Желание: влечение. Мультикультурализм. – СПб., 2005: Мультикультурализм (с.107-119). 1. Співвідношення світу Капітала з формою національної держави в епоху глобального капіталізму – «автоколонізація». Тобто сприйняття глобальною компанією своєї країни як ту, котру треба колонізувати (підладнати під себе). 2. Глобальний капіталізм – «заперечення заперечення». 3. І: існування капіталізму у рамках національної держави та міжнародна торгівля; ІІ: відносини колонізації; ІІІ: парадокс колонізації (залишились лише колонізатори). 4. Мультикультуралізм (ставитись до будь-якої культури як до чужої, але з інтересом до вивчення і з повагою; мультикультуралізм пов'язаний з поблажливою европоцентристською відстороненістю і / або повагою до локальних культур, не маючи ніяких коренів у своїй власній особливій культурі) 5. Мультикультуралізм – дезавульована, трансформована саморефенціальна форма расизму, «расизм з певної відстані». Тобто «поважати» ідентичність Іншого, не протиставляючи його культуру своїй, але маючи це на увазі. Повага мультикультураліста – форма утвердження власної переваги. 6. Проблематика мультикультуралізму – видима форма своєї протилежності, грандіозної присутності Капіталу як всезагальної світової системи, що свідчить про безпрецедентну гомогенізацію сьогоднішнього світу.
Хардт М., Негри А. Империя. – М., 2004:
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-19; просмотров: 254; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.138.124.40 (0.007 с.) |