Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Програмування змінювання рисунків кнопок

Поиск

у графічному меню команд програми С++

 

Дії для оновлення графічного меню “Технологія”.

Коли користувач знаходиться у загальному графічному меню команд необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненти Image19 одночасно у компонентах Image19, Image20, Image21 і Image22 з’являлися нові рисунки кнопок, які відповідают командам з меню “Технологія”. Тобто у Image19 необхідно розміщувати рисунок кнопки до підменю “Схема”, у Image20 – рисунок кнопки до підменю “Опис схеми”, у Image21 – рисунок кнопки до підменю “Продукція”, а у компоненту Image22 розміщувати рисунок кнопки з написом “Назад”.

Також необхідно реалізувати і повернення у загальне графічне меню. Відповідно коли користувач знаходиться у меню “Технологія” необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненти Image22 одночсно у компоненти Image19, Image20, Image21 та Image22 розміщувались рисунки кнопок, які б відповідали пунктам загального меню. Тобто у Image19 відновлювався рисунок кнопки “Технологія”, в Image20 – рисунок кнопки “Апарати”, а у Image21 – рисунок кнопки “Інформація” і відповідно у Image22 – рисунок кнопки “Вихід”.

Дії для оновлення графічного меню “Апарати”.

При натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на компоненті Image20 одночасно у компоненти Image19, Image20, Image21 та Image22 повинні розміщуватися нові рисунки кнопок, які відповідают за виконання команд у підменю “Апарати”. Тобто на полі Image19 необхідно розміщувати рисунок кнопки підменю “Хлоратор”, у Image20 – рисунок кнопки підменю “Абсорбер”, у Image21 – рисунок кнопки підменю “Розріджувач лугу”, а у Image22 – рисунок кнопки з назвою “Назад”.

Необхідно виконувати і повернення у загальне графічне меню, коли користувач знаходиться у меню “Апарати”. Для цього необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на компоненті Image22 у компоненти Image19, Image20, Image21, Image22 розміщувались рисунки кнопок, які відповідают командам загального меню. Тобто на полі Image19 розміщувався рисунок кнопки “Технологія”, на полі Image20 – відповідно рисунок кнопки “Апарати”, на полі Image21 – рисунок кнопки “Інформація”, а на полі Image22 розміщувався рисунок кнопки “Вихід”.

Дії для оновлення графічного підменю “Хлоратор”.

Для випадку, коли користувач вибрав у графічному меню “Апарати” необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненти Image19 одночасно у компоненти Image19, Image20, Image21, Image22 розміщувались відповідні рисунки кнопок до підменю “Хлоратор». Тобто на Image19 розміщувався відповідний рисунок кнопки підкоманди “Конструкція”, на Image20 – підкоманди “Опис процесу”, на полі Image21 –підкоманди “Параметри”, а на полі Image22 розміщувався рисунок кнопки з командою “Назад”.

Коли користувач знаходиться у підменю “Хлоратор”, також потрібно передбачити і повернення у попередній стан графічного меню. Для цього необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненті Image22 одночасно на полях компонент Image19, Image20, Image21 та на Image22 розміщувались відповідні рисунки кнопок до підменю з меню “Апарати”. Тобто на полі Image19 розміщувався рисунок кнопки до підменю “Хлоратор”, на Image20 – до підменю “Абсорбер”, на Image21 – до підменю “Розріджувач лугу”, а на полі Image22 розміщувався рисунок кнопки з командаю “Назад”.

Дії для оновлення графічного підменю “Абсорбер”.

Для випадку, коли користувач у графічному меню вибрав “Апарати” необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на компоненті Image20 одночасно на полях компонент Image19, Image20, Image21 та Image22 розміщувались відповідні рисунки кнопок до підменю “Абсорбер”. Тобто на Image19 розміщувався відповідний рисунок кнопки підкоманди “Конструкція”, на Image20 – підкоманди “Опис процесу’, на Image21 – підкоманди “Параметри”, а на Image22 розміщувався рисунок кнопки з командою “Назад”.

Коли користувач знаходиться у підменю “Абосрбер”, також потрібно передбачити і повернення у попередній стан графічного меню. Для цього необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненті Image22 одночасно на полях компонент Image19, Image20, Image21 і на Image22 розміщувались відповідні рисунки кнопок до підменю з меню “Апарати”. Тобто на полі Image19 розміщувався рисунок кнопки до підменю “Хлоратор”, на Image20 – до підменю “Абсорбер”, на Image21 – до підменю “Розріджувач лугу”, а на полі Image22 розміщувався рисунок кнопки з командаю “Назад”.

Дії для оновлення графічного підменю “Розріджувач лугу”.

Для випадку, коли користувач у графічному меню вибрав “Апарати” необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на компоненті Image21 одночасно на полях компонент Image19, Image20, Image21 та Image22 розміщувались відповідні рисунки кнопок до підменю “Розріджувач лугу”. Тобто на Image19 розміщувався відповідний рисунок кнопки підкоманди “Конструкція”, на Image20 – підкоманди “Опис процесу», на Image21 – підкоманди “Параметри”, а на полі компоненти Image22 розміщувався рисунок кнопки з командою “Назад”.

Коли користувач знаходиться у підменю “Розріджувач лугу”, також потрібно передбачити і повернення у попередній стан графічного меню. Для цього необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненті Image22 одночасно на полях компонент Image19, Image20, Image21 і на Image22 розміщувались відповідні рисунки кнопок до підменю з меню “Апарати”. Тобто на полі Image19 розміщувався рисунок кнопки до підменю “Хлоратор”, на Image20 – до підменю “Абсорбер”, на Image21 – до підменю “Розріджувач лугу”, а на полі Image22 розміщувався рисунок кнопки з командаю “Назад”.

Дії для оновлення графічного меню “Інформація”.

Коли користувач знаходиться у загальному графічному меню команд необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненти Image21 одночасно у компонентах Image19, Image20, Image21 і Image22 з’являлися нові рисунки кнопок, які відповідают командам з меню “Інформація”. Тобто у Image19 необхідно розміщувати рисунок кнопки до підменю “Про програму”, у Image20 необхідно розміщувати рисунок кнопки до підменю “Література”, а у Image22 розміщувати рисунок кнопки з командою “Назад”, а компонента Image21 ставала невидимою.

Також необхідно реалізувати і повернення у загальне графічне меню. Відповідно коли користувач знаходиться у меню “Інформація” необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на полі компоненти Image21 одночсно у компоненти Image19, Image20, Image21 та Image22 розміщувались рисунки кнопок, які б відповідали пунктам загального меню. Тобто у Image19 відновлювався рисунок кнопки “Технологія”, у Image20 – рисунок кнопки “Апарати”, у Image21 – рисунок кнопки “Інформація”, а у Image22 – рисунок кнопки “Вихід”. Коли користувач наблюдає на екрані загальне графічне меню команд, тоді необхідно, щоб при натисканні лівої кнопки маніпулятора “мишка” на компоненті Image22 виконувався вихід з прикладної програми С++.

8.2.2 Програмування функцій для компонент “Image”

з графічного меню команд програми С++

Крок 1. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image19. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnClick подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image19Click додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image19Click(TObject *Sender)

{

if(ur==0)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Схема_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис_схеми_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Продукція_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

ur=1;

Panel1->Caption = "Технологія";

}

else

{

if(ur==1)

{

if(sh==0)

{

Image1->Picture->LoadFromFile("Data/Main/Scheme.bmp");

sh=1;

}

Image2->Visible = true;

Image3->Visible = true;

Image4->Visible = true;

Image5->Visible = true;

Image6->Visible = true;

Image7->Visible = true;

Image8->Visible = true;

Image9->Visible = true;

Image10->Visible = true;

Image11->Visible = true;

Image12->Visible = true;

Image13->Visible = true;

Image14->Visible = true;

Image15->Visible = true;

Image16->Visible = true;

Image17->Visible = true;

Image18->Visible = true;

Label1->Visible = true;

}

if(ur==2)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис Процесу_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

ur=3;

Panel1->Caption = "Хлоратор";

}

else

{

if(ur==3)

{

Form3->Caption="Конструкція хлоратора";

Form3->Image1->Picture->LoadFromFile("Data/Device1/Device.bmp");

Form3->ShowModal();

}

if(ur==4)

{

Form3->Caption="Конструкція абсорбера";

Form3->Image1->Picture->LoadFromFile("Data/Device2/Device.bmp");

Form3->ShowModal();

}

if(ur==5)

{

Form3->Caption="Конструкція розріджувача лугу";

Form3->Image1->Picture->LoadFromFile("Data/Device3/Device.bmp");

Form3->ShowModal();

}

if(ur==6)

{

AboutBox->ShowModal();

}

}

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 2. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image20. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnClick подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image20Click додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image20Click(TObject *Sender)

{

if(ur==0)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Хлоратор_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Абсорбер_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Розріджувач лугу_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

Panel1->Caption = "Апарати";

ur=2;

}

else

{

if(ur==1)

{

Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Main/Scheme.rtf");

Form2->Caption="Опис процесу виробництва хлорметанів";

Form2->ShowModal();

}

if(ur==2)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис Процесу_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

Panel1->Caption = "Абсорбер";

ur=4;

}

else

{

if(ur==3)

{

Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Device1/Process.rtf");

Form2->Caption="Опис процесу в хлораторі";

Form2->ShowModal();

}

if(ur==4)

{

Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Device2/Process.rtf");

Form2->Caption="Опис процесу в абсорбері";

Form2->ShowModal();

}

if(ur==5)

{

Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Device3/Process.rtf");

Form2->Caption="Опис процесу в розріджувачі лугу";

Form2->ShowModal();

}

if(ur==6)

{

Form2->Caption= ("Література");

Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Main/Literature.rtf");

Form2->ShowModal();

}

}

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 3. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image21. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnClick подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до редактора коду, де у шаблон функції Image21Click додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image21Click(TObject *Sender)

{

if(ur==0)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Про програму_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Література_1.bmp");

Image21->Visible = false;

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

Panel1->Caption = "Інформація";

ur=6;

}

else

{

if(ur==1)

{

Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Main/Products.rtf");

Form2->Caption="Продукція";

Form2->ShowModal();

}

if(ur==2)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис_процесу_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

Panel1->Caption = "Розріджувач лугу";

ur=5;

}

else

{

if(ur==3)

{

Form4->ShowModal();

}

if(ur==4)

{

Form5->ShowModal();

}

if(ur==5)

{

Form6->ShowModal();

}

}

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 4. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image22. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnClick подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до редактора коду, де у шаблон функції Image22Click додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image22Click(TObject *Sender)

{

if(ur==0)

{

Close();

}

else

{

if(ur==1)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Технологія_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Апарати_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Інформація_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Вихід_1.bmp");

ur=0;

Panel1->Caption = "Меню";

}

if(ur==2)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Технологія_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Апарати_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Іформація_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Вихід_1.bmp");

ur=0;

Panel1->Caption = "Меню";

}

if(ur==3)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Хлоратор_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Абсорбер_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Розріджувач лугу_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

ur=2;

Panel1->Caption = "Апарати";

}

if(ur==4)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Хлоратор_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Абсорбер_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Розріджувач лугу_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

ur=2;

Panel1->Caption = "Апарати";

}

if(ur==5)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Хлоратор_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Абсорбер_1.bmp");

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Розріджувач лугу_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

ur=2;

Panel1->Caption = "Апарати";

}

if(ur==6)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Технологія_1.bmp");

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Апарати_1.bmp");

Image21->Visible = true;

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Інформація_1.bmp");

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Вихід_1.bmp");

Panel1->Caption = "Меню";

ur=0;

}

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 5. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image19. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseDown подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image19MouseDown додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image19MouseDown(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Технологія_2.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Схема_2.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Хлоратор_2.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_2.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_2.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_2.bmp");

}

if(ur==6)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Про програму_2.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 6. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image19. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseUp подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image19MouseUp додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image19MouseUp(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Технологія_1.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Схема_1.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Хлоратор_1.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_1.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_1.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Конструкція_1.bmp");

}

if(ur==6)

{

Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Про програму_1.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 7. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image20. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseDown подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image20MouseDown додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image20MouseDown(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Апарати_2.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис схеми_2.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Абсорбер_2.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис_процесу_2.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис_процесу_2.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис_процесу_2.bmp");

}

if(ur==6)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Література_2.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 8. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image20. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseUp подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image20MouseUp додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image20MouseUp(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Апарати_1.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис_схеми_1.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Абсорбер_1.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис процесу_1.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис процесу_1.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис процесу_1.bmp");

}

if(ur==6)

{

Image20->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Література_1.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 9. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image21. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseDown подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image21MouseDown додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image21MouseDown(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Інформація_2.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Продукція_2.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Розріджувач лугу_2.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_2.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_2.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_2.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 10. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image21. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseUp подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image21MouseUp додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image21MouseUp(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Інформація_1.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Продукція_1.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Розріджувач лугу_1.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_1.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_1.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image21->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Параметри_1.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 11. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image22. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseDown подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image22MouseDown додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image22MouseDown(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Вихід_2.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_2.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_2.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_2.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_2.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_2.bmp");

}

if(ur==6)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_2.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

Крок 12. Натискаємо кнопкою мишки на полі Image22. Далі у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events і у полі OnMouseUp подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до редактора коду, де у шаблон функції Image22MouseUp додаємо наступний текст:

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Image22MouseUp(TObject *Sender,

TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y)

{

if(ur==0)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Вихід_1.bmp");

}

if(ur==1)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

}

if(ur==2)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

}

if(ur==3)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

}

if(ur==4)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

}

if(ur==5)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

}

if(ur==6)

{

Image22->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Назад_1.bmp");

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

 

 

ЛІТЕРАТУРА

1. Архангельский, А. Я. Программирование в С++ Builder 6

[Текст] / А. Я. Архангельский // – М.: ЗАО «Издательство

БИНОМ», 2002. – 1152 с. Библиогр.: с. 1150–1151. 4000 экз.

ISBN 5-7989-0239-0.

2. Архангельский, А. Я. С++ Builder 6. Справочное пособие. Книга 1. Язык С++ [Текст] / А. Я. Архангельский // – М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 2002. – 554 с. Библиогр.: с. 541–543. 4000 экз. ISBN 5-9518-0007-2.

3. Архангельский, А. Я. С++ Builder 6. Справочное пособие. Книга 2. Классы и компоненты [Текст] / А. Я. Архангельский // – М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 2002. – 528 с. Библиогр.: с. 525–526. 4000 экз. ISBN 5-9518-0009-9.

4. Культин, Н. Б. Самоучитель С++ Builder [Текст] / Н. Б. Культин // – СПб.: БХВ-Петербург, 2004. – 320 с. Библиогр.: с. 317. 4000 экз. ISBN 5-94157-378-2.

5. Шилд, Г. Полный справочник по С++ [Текст] / Г. Шилд // 4-е издание.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2006. – 800 с. 3000 экз. ISBN 5-8459-0489-7.

 

 


ДОДАТОК

В папці KP3MainMenu наводиться проект файлів програми С++ з реалізації навчального прикладу, який розглянуто до контрольної роботи № 3 у методичних вказівках в пунктах: 4.2, 5.1, 5.2, 5.3 та 5.4.

В папці KP4GraphMenu-1 наводиться проект файлів програми С++ з реалізації навчального прикладу, який розглянуто до контрольної роботи № 4 (варіант графичного меню 1-й) у методичних вказівках в пункті 8.1.

В папці KP4GraphMenu-2 наводиться проект файлів програми С++ з реалізації навчального прикладу, який розглянуто до контрольної роботи № 4 (варіант графічного меню 2-й) у методичних вказівках в пункті 8.2.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-10; просмотров: 149; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.46.90 (0.008 с.)