B. Практика: meditatio текст Мф 19,16-26 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

B. Практика: meditatio текст Мф 19,16-26



Питання про те, що Святий Дух підказує нам, полягає в наступному: хто буде врятований? Виявляється, на початку перікопи в словах молодого людини: Що я повинен робити добро, щоб мати життя вічне і повертається, як стверджується - висловлювання Ісуса: Якщо ви хочете, щоб бути досконалим...

Це питання кожна людина, явно odróżnianego людини "колектив", занурений в стаді Виставка -.. Відкриття сцени ми бачимо одного конкретного молодої людини, який приходить до Ісуса інтерв'ю це розмова особистий Він підійшов до нього (. в буквальному сенсі. "один") людина. Існує структура характеризується фразою: Idou Вузи proselthon авто eipen didaskale.Один "з'являється перед" Учитель ". "Він виховав" має свій аналог в "сказав він." Людина приходить до Ісуса, поставивши йому питання. Питання про порятунок зростає всередині ковпачка ­ імпульсний сигнал повідомлення про осіб, чоловік, який живе, як "один".

Євангеліст не дає його ім'я. Він використовує тільки цифру в залежності від іменника. Раніше підійшов до Ісуса, "книжник", який хотів іти за Ісусом всюди, де вийде (8.19) і "один зі студентів," які хотіли слідувати за Ісусом, але спочатку хотіли поховати свого батька (8.21). Це є анонімним - сформувати відкрите.

Відповідь на це питання дана в ході дис ­ puty молода людина з Ісусом в декількох точках.

а) Бог благ і Отець - не дилер. Питання-проблема молоді це те, що мені робити, щоб мати життя вічне в раків! (V. 16). У цьому питанні, акцент робиться на дії, щоб робити добро, щоб мати життя вічне. Молода людина - дуже багатий - додає велику вагу діяти, робити те, що він повинен робити, як робити добро. Він людина звикла купувати. Він знає,що все має свою ціну, і що багата людина може зробити багато речей. Він уявляє, що молоді і багаті можуть мати що - то велике, щоб зробити, і що потрібно ефективність. Майже каже: "Господи, мені визначити навіть дуже важке завдання, я повинен бути в змозі продемонструвати. Навіть якщо багато вартості, я готовий заплатити "Вічне життя може поодинці перемога -. Купувати -.., Як найбільш важливий елемент в колекції цінних товарів Він хоче мати його в руки і бути впевненим, що у вас є їх Звикнувши купувати хочуть мати вічне життя в його кишені,, як готівкові гроші, або - сьогодні ми б сказали - банківську карту.

Відповідь Ісуса викликає подив. Переміщення діалог в іншій площині:. Від думок про "добре" як суб'єкт, до єдиної людини, який добре Перед тим, як прийняти розмова йде від хорошого-об'єкта (акт) вправо-людей Він заявляє:.. Тільки Хороший Бог Це право не може бути "працювати" на себе, як це було куплено за добрі справи. Вона належить йому, "йти".Ісус поправляє молодої людини мислення, якщо ви хочете, щоб ввести вічне життя { е де theleis EIS це Zden eiselthein). Уже дані аналогічні простору, сфера присутності. Ви можете увійти в неї тільки й бути її owładniętym. ви не можете, однак, мають владу над ним. це більше, ніж чоловік.

б) дотримуватися заповідей: дотримуватися заповідей, якщо ви хочете ввести вічний жид (ст 17).. Ще одна поправка. Вічне життя не може бути досягнута, робота; Ви можете зробити це "йти" в якості сфери простору Він згадує заповідь щодо свого сусіда Він повинен бути нагадаємо, міститься в Євангелії від Матвія називається протилежністю, тобто Ісус коментар до Тори -... П'ятий, шостий, восьмий заповіді (5,21-37).

Таким чином, не тільки не вбивають, але не гнівається на брата свого; швидко помирився з ним. Мало того, Не чини перелюбу, але не дивитися з пожаданням, той уникнути можливості для пустощів, не блукати його дружина. Мало того, НЕ клянуться неправдиво, але нехай ваша мова буде так, так; немає, немає, тому, що більше, ніж це відбувається від зла.

Аналогічним чином, заповідь любові до ближнього - Ісус, вона розвивається і поліпшується. Це було відомо слухачам Ісуса у вигляді: люби ближнього твого і ненавидь ворога твого (Мт 5,43). Ісус додає: а ] і сказати вам: любіть ворогів ваших і моліться за тих, хто переслідує вас; так що ви можете бути синами Отця вашого, що на небі бо він робить його сонця над злими й над добрими, і посилає дощ на праведних і неправедних. Якщо ви любите тих, хто любить вас, яка вам нагорода? навіть не митарі чи робити те ж саме? І коли ви вітаєте тільки братів ваших, що особливого ви робите? Чи не навіть аязичники не є чи це? (5,44-47).

Заповіді - у версії Ісуса - основні розміри цієї нової сфери життя - вічного життя. Тим НЕ менше, вони не є достатньо людиною уразливими. Я тримав їх від юності його, що ж я досих пір НЕ вистачає ( див Павла, чудове в збереженні прав: Филип'ян 3.6). Молода людина є досконалим в дотриманні закону. Тим НЕ менше, почуття незавершеності: ти ети hystereo (в якому я до сих пір неповним).

Багатий юнак прекрасно розумів, що людина, яка є бажання нескінченності, глибинні відносини без кордонів, не зупиняється на звичайні речі, якщо ви не змовитися з життям поверхневим і неглибоко. Внутрішній голос переконує його (і кожну людину) до чогось більш, вимагає глибоких особистих відносин, яка проявляється в основному по відношенню до Бога.

в) Переконайтеся в тому, щоб продати те, що ви володієте і роздай бідним, і будеш мати скарб на небі. Третє твердження Ісуса починається словами: якщо ви хочете, щоб бути досконалим (е theieis Teleios einai). Ісус звертається до справжніх почуттів молодої людини: поки я що - то відсутня, що таке моє відсутність? Teleios прикметник означає "повний" без пробілів. Чого не вистачає, ще не повністю реалізовані.

Процес розвитку, який не завершений, це насправді втратили. Молода людина і Ісус говорити про щось, що потрібно, а не який-небудь добавки. В Євангелії від Матвія 5:48, Ісус сказав: Будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний. Ісус називає його: ви повинні бути досконалим!

Команда Ісуса відноситься до продажу майна і віддачі з них убо оголеною. Це шокуючий команда. З огляду на той факт, чому Ісус так сильно просить молодої людини відрізана від власності. Відповідь на цей питання міститься в тексті паралельно, в якому Ісус показує, що небезпека ховається в багатстві.

Ніхто не може служити двом панам. Бо чи одного зненавидить сьогодні, а другого буде любити, або один буде проходити, а другий wzgardzi- не може служити Богові й мамоні.Тому я кажу вам, що не журіться, про те, що ви будете їсти або пити, або про своє тіло, що ви будете носити. Чи не більше чи їжі, і тіло одягу? Птахи в повітрі, що не сіють,не жнуть, не збирають у клуні, та проте ваш Небесний Отець їх годує. Хіба у ^ не набагато краще, ніж вони? Хто з вас, піклуючись, може додати ще один момент до віку його життя? А для вбранні чому ви стурбовані? Розглянемо на польові лілеї, як вони ростуть: чи не працюють, НЕ прядуть. І я кажу вам, що і сам Соломон у всій славі своїй не вдягався так, як один з них. Так що, коли польову ту траву, що сьогодні ось є, а взавтра до печі вкидається, Бог так одягає, він буде не набагато більше, ви маловіри? Не хвилюйтеся так багато і не кажіть: Що ми будемо їсти Що ми будемо пити? Що ми повинні бути одягнені? З - за все це погани шукають. Батько ваш Небесний знає, що вам потрібно їх всіх.Шукайте ж найперш Царства Божого й правди Його, а все це вам. Візьміть тому не думає про завтрашній день, бо завтрашній день доглядати за собою буде. Достатня до дня злість його (Мф 6,24-34).


Або Бог або мамоні (пишністю, що випливають з його майна, багатство, гроші). Mammon тут зображено майже як людина, противник Бога. Компроміс між Богом і мамоні неможливо.Багатство, гроші, які вони мають в собі силу, яка поневолює людину. Багаті люди легко захопити владу над людиною. Вони стають його кумиром, а потім для Бога немає місця в його житті. З'являються його як самостійну цінність, надає сенс людського життя, і навіть гарантує можливість придбати "вічне життя" розуміється як щастя, радість, відчував себе вже тут, на землі.

Молода людина бачить, що його скарб належить йому багатства, а не на небі, тобто, не в Бога. Він навіть не помічає, що до сих пір його життя була заснована на Утримуваний речах, як само собою зрозуміле, фундамент. Молода людина поневолений -w їх мислення про себе і про життя - Mammon-багатства. Думка навіть вічне життя - з точки зору володіння і придбання.

Радикальні слова Ісуса: "піди, продай" означає: старт панорами ПРАЦЮВАТИ. Над багатством Позбавтеся від усього пишноти, що ви поневолює і відрізаний від своїх братів, і від Бога хороший матеріал, поки вони повністю не не поділяють зі своїми братами, відходячи від. Бог Батько і Син. Відсторонення від кожного з Mammon-гламуру дозволяє приблизнажити Богу. Ісус показує, що поділ товарів не марна трата часу. Швидше за все, це набуває скарб на небесах. це відкриття Бога як Отця, вашого щоденного спілкування з Ним. тільки людина, яка відчуває це був щоденний догляд Бога про себе, він бачить це як його віра в Бога Based будучи в стані зробити наступний необхідний крок на шляху до порятунку - «слідувати за Ісусом».

d): йдіть за Мною, Ісус наводить на думку: по- перше, піди, продай, роздай бідним, і тільки потім приходять до мене і слідувати за мною. Приходь і йди за мною! ( V. 21).Człowiek, який є братом іншого, має право слідувати за Ісусом брат. Любов до бідних є шлях, що веде до Ісуса. Імітація Ісуса, тобто, щоб залишатися в його присутності, можна тільки тоді, коли любов сусід (Заповіді, любов до ближнього, той, хто з інших через дар). Тільки любов до ближнього молодика зможе піти на благодійні цілі, в той же час Jezusa.Ale Метью підкреслює, що слідувати за Ісусом необхідно. Це відбувається тому, що тільки тоді людина стає досконалим. Ісус запевняє його: "Тільки якщо ви стати тим, ким ви на самому справі має бути, ви отримаєте повноту життя і справжність, за яку він таємно пропустити. Отримати над ним тонке невдоволення тим, що ви прив'язалися, яка присутня у всіх речах, навіть якщо вони роблять добре, все похвали від людей у всіх отриманих нагород. Тільки тоді ви станете справжнім чоловіком ".

е) криза. Він відійшов з сумом, тому що у нього багато майна (ст. 22). Його скарби все ще власністю. Чи не ставитися до них як благословення. - Подарунок отримав до Бога, а не "належить" Це не вільний, він є рабом Маммона Ось чому він покинув "сумний" або незадоволений, розчарований.. Він дізнався в розмові з Ісусом, який не є справжнім, правда, що інший говорить, і що інший робить. Може скластися враження, задоволені, життєлюбність, вільний. Це може бути ще більш благочестивими, ніж більше він буде молитися, щоб довести собі, що він є людиною, гідним поваги, просто, вірно. Чи буде храм робитиме великі пожертви в синагогу на бідні верстви населення. Це буде розглядатися як справді благочестивим, релігійним. Тим НЕ менше, він відчуває, що він не стоїть на місці.

е Тоді хто може бути врятований?

Ісус подивився на своїх учнів до Петра і іншим апостолам, які залишили все і пішли за ним. Він запевняє їх, що зробили свій вибір не є абсурдом, не втрачається. Навпаки, тепер вони отримують сто раз стільки, скільки духовних благ (сердечні зв'язки, як сім'я) і успадкують "життя вічне".

Вічне життя, в кінцевому рахунку, як dzidzictwo, що Бог дає своїм дітям. Ті, хто вірить в нього і мужньо, з юнацьке захоплення збирається його Єдинородного Сина - Ісуса. Він є спадкоємцем (Мф 21.38; Мк 12,7; Лк 20,14 ). Так що ви більше не поневолені досить, але син. І якщо син, то й спадкоємець Божої волі (Ga 4,1).

Oratio ET contemplatio

А. Теорія

Перехід від медитації до молитви відбувається, коли ми ясно бачимо, що Бог промовляє до нас. Але Бог ніколи не говорить сама за себе говорити, щоб задовольнити цікавість.Послання Слова Божого не від'єднується від людини, його теорії віку. З посланням Бога до людини завжди пов'язаний із запрошенням, схиляння, запрошення; або навіть Бог ставить людина, яка хоче, щоб його слухати, важливі вимоги. У той же час він показує йому своє таємниче присутність і змушує нас зрозуміти, що саме тут.

Oratio

Молодці медитацію, на всіх трьох рівнях - в тому числі рівня під назвою synkrisis - піддає слухача до Слова Божого, що Бог кличе його направити. Після того, як медитація спонтанно виникає питання: що я можу зі свого боку сказати Богу? Який мій відповідь на його повідомлення, в медитації прийшов до моєї совісті і серця? Там приходить час може dlitwy. Вона почалася у відповідь на Слово Боже. Більш медитувати Слово Боже проникло так глибоко в душу людини, що вона починає йому говорити, вона стає його слово. Святий Августин учив християн, які читають і медитував Письма: "Якщо текст молитви, моліться; якщо це зітхання сповнений болю, зітхання; якщо подякою, буде сповнена радості; якщо дихає надію, надію; якщо описує занепокоєння, страх. Це все, що я відчуваю в тексті, це є відображенням вас самих "(Enarr В Пс 29.16;. PL 36,224).

Що таке молитва всередині Lectio divinal Вона заснована насамперед на згоді на відкритій волі Бога. Це не неясне відчуття, але вона приходить до мене у вигляді чітко викладеного плану. Під час регулярного жили Lectio Divina починають все більше усвідомлюють всі більше і більше клітин плану. Боже Слово показує, що я зробив у минулому (до сих пор), що мені робити зараз, що чекає мене завтра, і, перш за все, як остаточний обіцяє мені Бог. Кожен з цих чотирьох елементів плану Бога дуже важливо. Вирішальним фактором, однак, має бачення Бога остаточний - реальна форма Promise, яка в відповідно до плану зустрітися зі мною в моєму житті. Коротше кажучи, перший рівень молитви в Lectio Divina є актом віри в Бога і відкрив мені через нього шлях, довіряючи прийняття цього шляху.

Другий акт молитви є найбільш поширеним актом жалю, що я не найкраще місце для мого способу життя. Я бачу різницю між зумовлена Богом місце для мене і місце (ситуація, стан), які в даний час знаходяться. Це часто є актом каяття і покаяння, а це означало, що я був в цьому маленькому правом (або зовсім неправильно) місце. Автентичні жаль перетворюється в заклик до благодаті перетворення, повернути в потрібне місце і зміцнення способу життя, який задає мені Слово Боже.

Третій акт молитви поклоніння. Натхненний Слово, який впав у внутрішній людина, як зерно, починається після того, як деякий час, щоб випустити перші паростки на славу Бога.При прослуховуванні Слова Божого людини пережили перші два види молитви, Святий Дух, присутній у medytowanym Слова Божого створює в ньому певне ставлення до Бога і пробуджує в його серці почуття радості і прагне поклонятися Господеві. Вершина молитви в рамках Lectio Divina є поклоніння Богові. Слухаючи Слово Боже хвалить Бога за Його присутність у вашому житті і житті інших людей.

Нарешті, молитва всередині Lectio Divina може бути інтенсивним крик про Його повернення, щоб втрутитися в складних ситуаціях, які не мають виходу. Оскільки тривалість практики Lectio Divina різноманітна молитва була б простіше. Це стає розарій, в якому людина робить свій вирок, фразу або навіть окремі слова з Писання, і з їх допомогою свинцю інтимної, глибокий розмова з Богом.

В кінці двох важливих підказок. По- перше, будь-який, хто практикує Lectio Divina повинні знайти свої власні молитви на шляху проходження даних його на. Його форма може варіюватися. Діалог з Богом в атмосфері згоди на його рано чи пізно перетвориться на акт жалю. Потім прийде час поклоніння, або крики про допомогу. Святий Дух працює всередині людини буде його шлях підходить для нього. Він просто не буде молитися по- іншому, але молитва, яка найкращим чином виражає поточний стан людської душі.

По-друге, Святий Дух очистить всі аспекти життя, які повинні з'явитися в молитві. Бог є Бог спасіння, молитви, Бог життя. Дух, який волає до Бога в людині практикує Lectio Двіни, недалеко від життя, що не відірвана від неї. Його крик охоплює всі, що живе людина, в тому числі біль і страждання, хоча це здається парадоксальним!

Перетворення Слово Боже в молитві засобів, використовуючи текст Писання, щоб виявити один одного в більш глибокому посеред повсякденному житті і розглядають його як важливий напрям історії спасіння, яка продовжує відбуватися сьогодні, на наших очах. Радість і смуток, zwy cięstwa і невдача розглядається через очі Бога і протистоїть його волі.Людина звертається до Бога в дусі синівської впевненості і наполегливо просити владу, щоб бути в змозі виконувати свої обов'язки відповідно до плану економії Отця - з мужністю, повна самовіддача і радості. Молитва в рамках Lectio Divina не має нічого спільного з сентиментальністю, штучного підйому і легкого захоплення.

Contemplatio

Молитва перетворюється в споглядання. На ранніх стадіях Lectio Divina (Lectio, meditatio, Oratio) необхідна людська діяльність (читання, аналізу тексту), щоденна прихильність медитації, послух Святому Духу, який хоче, щоб наші слова, щоб сказати Отця. Тим НЕ менше, при спогляданні людини це зовсім пасивно - ініціатива належить Богу.

Споглядання має кілька вимірів. Перший з них радіючи виявив присутність. Це відбувається, коли людина починає серце радіє в Бозі, як його світло, його твердження, його короля, свого Господа, свого Отця, його любов - він виявив, що IS. Споглядання не пов'язаний з якою - або технікою, вона не є результатом якого - якого зовнішнього впливу.Споглядання, або бачення очима душі Бога, його таємниче, але реальна присутність в собі і в своєму житті є даром Святого Духа, який людина отримує в результаті добре прожитого читання, медитації і молитви.

Другий аспект споглядання дізнаючись Бога. Іоанн Богослов говорить: І це життя вічне, щоб пізнали Тебе, єдиного істинного Бога, і посланого Тобою Ісуса Христа (17.3). В Писанні, "дізнатися" до пори до часу, загальним маршем через безліч ситуацій і випробувань.

Третій рівень споглядання є насолода. Після довгої молитви натхненні слова Самого Господа, з Отцем і Святим Духом -По обітницею (Ін 14,21.23) - приходить до серця ньогостудент і пробуджує в нього здивування, захоплення; Він відкриває очі, щоб ясно і легко побачити реальність - історія порятунку, які котяться сьогодні. Присутність народу Божого в душі людини, збільшує його віра впевненість в собі (пор.. абсолютна віра-довіра до сцени Авраам приносить в жертву, передував її попередній досвід з Богом, читати Його слова лайка, обіцянку медитації, молитви подяки за цей дар його сина). Людська душа виливається Божу радість і мир Божий: Божа радість як ріка... людина залишається в глибокому, інтимне - хоча невидимі оку - відносини з Трійцею. Занурений в Бога і в тиші, бо більше нічого не здатний сказати. Через очі серця людини, бачить, що його життя, його дивні залізні дороги, зануреним в Бога, який любить його, як сина улюбленого, і вона думала про нього. Відчувається потреба споглядати тільки в Ісусі Христі, впираючись в Нього, відчуваючи Його любов, приймаючи в своє серце силу Царства Божого, який виходить від Ісуса. Всі ці переживання є найбільш достовірним і глибоке переживання живого Бога.

Споглядання в рамках Lectio Divina не з - за екстазу. Навпаки, вона сповнена любові і захоплення бачення Бога Отця, Ісуса одного, Дух Любові, що можливо для людей, чистих, простих і бідних в дусі ("anawim). Ці люди, проникаючи Слово розповідати історію про порятунок, а також події повсякденного життя, розглядають його як активного, творчого і рятівного присутності Бога Отця - Сина - Святого Духа.

Це бачення народжується пощастило за сприяння люблячого Бога. До щастя, це передчуття радості, що Бог готує для тих, хто любить його (1 Кор 2,9). Споглядання в своїй останній стадії, що бачення і радість спостерігати Бога, бере на себе характеристики есхатологічного досвіду. Готує людина для другого пришестя Христа, коли починається вічне бачення Бога "лицем до лиця". Особові справи і суб'єктивні відчуття відходять на задній план. Спочатку розширює об'єктивний досвід споглядання, який приносить вічність і в той же час направляє людину на сьогоднішній день, щоденне життя і покласти Божі заповіді в дію.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-25; просмотров: 188; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.80.3 (0.035 с.)