Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема 5. Музичні можливості комп’ютераСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Музичного редактор. Завантаження файлу з мелодією та виконання мелодії. Уведення і редагування музичного фрагменту в музичному редакторі. CD–програвач. Універсальний програвач. Учні повинні знати: · можливості музичного редактора; · способи введення, редагування і виконання мелодій в даному музичному редакторі; · призначення CD–програвача і універсального програвача. Учні повинні мати уявлення про: · музичні можливості комп’ютера; · можливості CD–програвача і універсального програвача. Учні повинні вміти: · запустити музичний редактор і закінчити роботу з ним; · вводити, редагувати і виконувати мелодії за допомогою музичного редактора; · використовувати CD–програвач для перегляду вмісту і прослуховування аудіо-дисків; · використовувати програму ”Універсальний програвач” для прослуховування мелодій, що зберігаються в спеціальних файлах.
Поурочне планування 1. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі. Робота з розвиваючою програмою. 1 год. 2. Інтернет. Всесвітня павутина. Робота з Internet Explorer. 4 год. 3. Електронна пошта. Надсилання і одержання листа. 1 год. 4. Алгоритми (повторення). Робота з виконавцями. 2 год. 5. Лінійні алгоритми. Блок–схеми лінійних алгоритмів. 2 год. 6. Розгалуження. Алгоритми з розгалуженням. Блок–схеми алгоритмів з розгалуженням. Складання алгоритмів з розгалуженням для виконавців. 2 год. 7. Цикли. Блок–схеми алгоритмів з циклами. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. 2 год. 8. Підсумковий урок за І семестр. 1 год. 9. Істинні та хибні висловлення. Слова–заперечення. Заперечення висловлень. Логічне слідування. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. 3 год. 10. Диски, файли, папки. Програма “Мой комп’ютер”. 2 год. 11. Тести про тексти та про їх редагування в текстовому редакторі. Повторення і нові прийоми форматування і редагування текстів. Завантаження тексту з диска. Робота в текстовому редакторі WordPad. Запис документа на диск. 3 год. 12. Введення і форматування прозових і віршованих текстів. 2 год. 13. Робота з деформованим текстом. Копіювання і переміщення фрагментів тексту. 1 год. 14. Музичні можливості комп’ютера. Робота з музичним редактором. 4 год. 15. Стандартні програвачі мелодій. 2 год. 16. Підсумковий урок за рік. 1 год.
Рекомендована література
Додаток 2.
Комп’ютерна графіка в образотворчій діяльності (Автор Шкабєріна Г.П.) Пояснювальна записка Комп’ютер у школі може надати значну підтримку вчителю в організації навчального процесу, підвищити якість і ефективність учбових методик, реалізувати індивідуальний підхід до кожного учня. Відповідно до Концепції державного стандарту загальної середньої освіти у пакет документів Базового учбового плану входить освітня галузь “Художня культура”, що поряд з такими видами мистецтва як музичне, візуальне, театральне передбачає ознайомлення учнів з екранними видами мистецтва. Ця задача може бути частково реалізована при навчанні школярів комп’ютерній анімації (від англ. аnіmаtiоn – оживлення, мультиплікація). Але таким видом творчості спроможні займатися здебільшого діти старшого віку, які мають спеціальну підготовку та стійкі навички роботи з комп’ютером. Але учні початкової школи теж здатні легко оволодівати елементарними знаннями, уміннями та навичками роботи з комп’ютером при малюванні, конструюванні та управлінні об’єктами (переважно в ігровій формі). Заняття образотворчою діяльністю саме на комп’ютері справляє на дитину чи не найефективнішу дію, бо завдяки своїй універсальності плідно розвиває її емоційно-чуттєву сферу, поглиблює знання, інтенсифікує візуальний і сенсорний досвід, формує естетичну культуру дитини. У результаті роботи на комп’ютері у школярів розвивається самостійність мислення, формується вміння робити висновки, поєднувати знання в нових умовах з елементами творчості, досягати результату, не звертаючись по допомогу до інших. Комп’ютерне навчання – один із способів, що допоможе прискорити процес формування самодостатньої особистості, її свідомого ставлення до навчання. Вивчення курсу забезпечує: o спільність навчання та виховання; o зв’язок емоційного та раціонального у навчанні; o зв’язок з іншими предметами (літературою, художньою працею, початковою геометрією); o систематичний розвиток умінь учнів сприймати художній образ у творах мистецтва та створювати його у власних роботах як результат пізнання дійсності, сприйняття краси, оволодіння навичками художньої діяльності. Метою курсу “Комп’ютерна графіка в образотворчій діяльності” є поглиблення знань та уявлень учнів початкової школи з образотворчого мистецтва та вироблення вмінь і навичок роботи з графічними редакторами. Курс комп’ютерної графіки не замінює уроки образотворчого мистецтва, а є незалежним, самостійним, години для якого виділяються з варіативної частини навчального плану. Програма спецкурсу “Комп’ютерна графіка в образотворчій діяльності” розрахована на навчання учнів 1-4 класів. На засвоєння спецкурсу передбачається 120 годин. Навчальні години доцільно розподілити таким чином: 1 клас – 18 годин, 2, 3, 4 класи – по 34 години на рік (1 година на тиждень). У зв’язку з переживанням дитиною адаптаційного періоду між дитячим садком і першим роком навчання у школі, заняття з комп’ютерної графіки в першому класі рекомендовано розпочинати з другого півріччя. Основні задачі курсу: o підвищення культури учнів у галузі нових комп’ютерних технологій; o формування художньо-естетичного смаку в учнів; o навчання елементарним прийомам роботи на комп’ютері в ігрових і анімаційних програмах, у редакторі растрової графіки; o розвиток логічного й образного мислення, уваги, зорової пам’яті, почуття форми, конструктивних здібностей; o розвиток здібностей учнів, уміння оцінювати окремо сюжет і його технічне втілення; o розвиток творчого потенціалу та самореалізації; o підвищення внутрішнього психологічного комфорту, подолання психологічного бар’єру в спілкуванні з технікою; o формування у школярів ставлення до комп’ютера як до допоміжного засобу навчання; o трансформування роботи школярів з комп’ютером у позитивний досвід для розвитку особистості та пізнання світу. Програма з комп’ютерної графіки ставить за мету, перш за все, навчити учнів вільно володіти графічними способами творення зображення на комп’ютері та продовжувати (паралельно з матеріалами уроків образотворчого мистецтва) ознайомлення з основами образотворчої грамоти, що в сукупності дасть їм змогу усвідомлено застосовувати ці знання й уміння у своїй практичній діяльності. Виходячи із санітарних норм обмеження часу перебування дитини перед комп’ютером, а це складає не більше 20-25 хвилин (!), урок повинен розділятися на теоретично-підготовчу образотворчу діяльність і практичну роботу за комп’ютером. Тому кожен урок містить у собі навчальні комп’ютерні задачі, пов’язані з оволодінням комп’ютерною грамотністю, і задачі, що базуються на образотворчому мистецтві (ознайомлення з мистецькими творами, вивчення законів композиції, форми, кольору, розвиток творчого потенціалу). У 1 класі діти знайомляться з найпростішими ігровими програмами, у яких мають можливість складати малюнки з окремих частин, конструювати зображення, вивчати характер ліній, геометричних фігур, розфарбовувати власні малюнки “відкритими” кольорами. У 2 класі учні працюють у графічних редакторах, що дають змогу малювати прямими та похилими лініями, колами, дугами, геометричними фігурами, складати орнаменти в колі та квадраті, створювати образи птахів і тварин з окремих елементів. Діти опановують растрову графіку (Raster Master), знайомляться з більш складною програмою CPEN, у якій мають можливість користуватися “інструментами” – олівець, розпилювач, збільшувач, “поворот”, “блоки” та ін. Розширюється кількісна палітра кольорів. Уважається за доцільне вивчення основних образотворчих термінів і понять (“холодні” та “теплі” кольори, симетрія, композиція, ілюстрація, силует, контраст, ритм, лінія горизонту, плановість) і застосування їх у своїх творчих роботах. У 3‑4 класах учні працюють в знайомих для них графічних редакторах, але виконують більш складні завдання на ілюстрування літературних творів, із зображенням фігур людей, виконання робіт по дизайну, промисловій графіці зі шрифтовим супроводженням. Використовують об’єкти “бібліотеки”. У 4 класі додається програма ACTION, що надає можливість займатися анімаційною й конструктивною графікою, додаючи зображенню рухомість способом прокручування, мигання, ритмічної зміни розміру фігур.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-26; просмотров: 195; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.14.255.58 (0.011 с.) |