Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Програми-шаблони і їх використання для створення тестівСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Розробка комп’ютерних засобів для контролю рівня навчальних досягнень учнів може здійснюватись різними шляхами. Матеріали для самоперевірки знань учитель може розробляти, користуючись текстовим процесором або програмою створення презентацій з пакету Microsoft Office. Виставлення оцінки за виконані вправи може бути реалізоване у програмі Microsoft Excel. Але найбільші можливості для здійснення контролюючих функцій має вчитель при використанні середовищ програмування. У той же час, розробка власних комп’ютерних програм може бути виконана лише учителем, що вільно володіє сучасними мовами програмування. Як альтернатива самостійній розробці програм для контролю рівня навчальних досягнень учнів засобами мов програмування виступають програми-шаблони. При їх використанні учитель має зручні можливості для формування системи питань, відповіді на які повинні знайти учні. Учням питання пропонуються в певній послідовності, і після введення всіх відповідей демонструється результат перевірки знань. Такі програми, як правило, мають форму програм тестового контролю. У них відповідь на запитання може бути введена одним із способів: вибір одного варіанту відповіді з кількох запропонованих, вибір кількох варіантів серед наведених, розташування варіантів відповіді в певній послідовності, встановлення зв’язків між парами елементів у запропонованих наборах даних, уведення відповіді у формі слів або чисел за допомогою клавіатури. Запитання можуть бути подані у текстовій формі і супроводжуватись демонстрацією графічних зображень. Час на введення відповіді може бути обмеженим або довільним. База даних з запитаннями та результатами опитування може знаходитись на локальному комп’ютері або на віддаленому сервері. Програми-шаблони, як правило, передбачають кілька режимів роботи, допуск до яких для учнів та педагогів розрізняється. Учителю надаються права вводити та редагувати питання та варіанти відповідей, а також переглядати результати контролю знань школярів. Учні мають право лише давати відповіді на запропоновані запитання. Однією з найпростіших у користуванні програм-шаблонів є програма Test-W (розробник Шестопалов Є.А., рис. 66). Контрольно-діагностична система TEST-W (далі TEST-W) призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 30 до 50 і більше). З вихідного тесту випадково обирається та послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад, 25). Таким чином, кожен учень одержує свій, відмінний від сусідів, набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до трьох правильних. Учневі треба вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Рекомендується проводити тестування протягом 10-15 хвилин для кількості питань 20-25. У той же час, властивості програми обмежені лише однією формою введення відповідей – вибір кількох правильних значень з числа запропонованих. Відповідь не буде прийнята та не відбудеться переходу до наступного питання, поки не буде обрана строго задана кількість варіантів. Це може призвести до випадкового вибору правильних варіантів. Питання не можуть супроводжуватись виведенням зображень. База запитань зберігається на локальному комп’ютері, вміст файлів не закодований, а тому в учнів залишається можливість отримати доступ до правильних відповідей. Більш досконалою програмою для організації тестового контролю знань учнів є система інтерактивного тестування "Школярик", розроблена у Харківському національному педагогічному університеті ім. Г. С. Сковороди. Програмне забезпечення інтерактивного тестування "Школярик" підготовлене для застосування в наступних варіантах: - для локального персонального комп’ютера; - для локальної мережі; - для дистанційного тестування та самотестування за допомогою глобальної мережі Internet. Пакет "Програмне забезпечення для інтерактивного тестування учнів середньої школи "Школярик"" забезпечує виконання таких функції: § УЧИТЕЛЬ з підфункціями: - УЧИТЕЛЬ – вибір тем і параметрів тесту, перегляд результатів тестування; - МЕТОДИСТ – створення/редагування бази тестів; - КОРИСТУВАЧ – редагування бази учнів (студентів), які будуть проходити тестування. § УЧЕНЬ з підфункціями: - ТЕСТУВАННЯ за вказівками вчителя; - ТЕСТУВАННЯ за власним вибором; - САМОТЕСТУВАННЯ за власним вибором. У режимі тестування передбачений контроль за відповідністю заданим у базі тестів правильним відповідям та повнота відповіді, якщо допускається кілька правильних варіантів відповіді на одне питання. У цьому режимі реалізується функція примусового завершує тестування по закінченні відведеного часу. По завершенні тестування учневі виставляється оцінка. У режимі самотестування учень після введення відповіді одержує оцінку своєї відповіді та набір правильних відповідей. Використання системи інтерактивного тестування "Школярик" надає учителю такі можливості: § проводити тести і контролювати результати; § проводити вибір теми та параметрів тесту; § аналізувати результати проходження тестів; § групувати визначені в базі теми тестування в групову для більш повного обсягу результуючого контролю; § створювати нові теми для тестування; § створювати нові питання в рамках визначеної теми для тестування; § переглядати та редагувати вже існуючі питання бази тестів системи "Школярик". Кожне питання виводиться на екран окремо з набором вірогідних відповідей, з яких щонайменше одна правильна. Якщо в базі до питання додано графічний файл, що ілюструє питання або варіанти відповідей, то він також одразу відтворюється на екрані в придатному вигляді. При наявності в базі звукового файлу і можливості його виведення одразу з виведенням на екран питання звучить одноразово і звуковий супровід. По завершенні тестування учневі виставляється оцінка, виходячи з тієї шкали, що визначив вчитель. При визначенні оцінки передбачений контроль за відповідністю заданим у базі тестів правильним відповідям та повнота відповіді, якщо допускається кілька вірних варіантів відповіді на одне питання, тут же враховується вага питання, що задана в базі, та загальна кількість питань, їх загальна вага і шкала оцінки, вибрана вчителем. Додатки Додаток 1.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-26; просмотров: 165; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.142.98.60 (0.008 с.) |