Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Фреска в будинку «вулиці мертвих» міста теотіуакан. 1 тис. До Н. Е. Латинська америка, долина мехіко.
В античну добу живопис, що виступав як партнер з архітектурою і скульптурою і прикрашав храми, житла, гробниці та інші споруди, слугував не тільки культовим, а й світським цілям. Розкрились нові специфічні можливості живопису, що давали широке за тематикою зображення дійсності. В античності зародились принципи світлотіні, своєрідні варіанти лінійної і повітряної перспективи. Поряд із міфічними створювались побутові й історичні сцени, пейзажі, портрети, натюрморти. У середні віки у Західній Європі, Візантії, на Русі, на Кавказі і Балканах розвивався живопис, релігійний за змістом: фреска, іконопис і книжкова мініатюра, що часом включала й історичні сюжети. Ікони, настінні розписи, мозаїки і вітражі разом з архітектурою утворювали у церковних інтер’єрах єдиний ансамбль. Середньовічному живопису притаманні експресія дзвінкого, локального кольору і ритмічної лінії, виразність контурів; форми зазвичай площинні, стилізовані, фон абстрактний, часто золотий. У Західній Європі в епоху Відродження утверджувались принципи нового мистецтва, заснованого на гуманістичному світогляді, що відкривав і пізнавав реальний світ. Зросла роль живопису, що розробив систему засобів реалістичного зображення дійсності. Наприкінці ХІХ-ХХ століття розвиток живопису стає складним і суперечливим; співіснують і борються різні реалістичні і модерністські течії. У ХХ столітті зростає роль монументально-декоративного живопису, як зображальної, так і не зображальної, зазвичай площинної, що гармонізує з геометричними формами сучасної архітектури. Також у ХХ столітті зростає інтерес до пошуків в галузі техніки живопису, але так само переважає олійний живопис.
Повнота явищ, які здатний охопити живопис, проявляється у великій кількості притаманних йому жанрів. З ними ми познайомились на попередніх заняттях. Як і інші види мистецтва, живопис може виконувати пізнавальну, естетичну, релігійну, ідеологічну, соціально-виховну або документальну функції. За формою і функціями, або за своїм призначенням живопис ділиться на такі види: § монументальний; § станковий; § театрально-декораційний; § декоративний розпис предметів домашнього вжитку; § іконопис; § мініатюра;
§ діорама, панорама. Кожний з різновидів живопису відрізняється характером виконання і специфікою художніх образів. Ми вже знайомились з поняттями монументальний, станковий і театрально-декораційний живопис у попередніх лекціях. Подивимось, що являють собою інші види живопису. · Декоративний розпис предметів домашнього вжитку Розпис цілком справедливо вважають одним з найбільш популярних видів декоративно-прикладного мистецтва. Проте розпис деяких видів предметів повсякдення можна з повним правом віднести і до живопису. Зокрема це стосується давньогрецького вазопису. Зародившись ще в крито-мікенську епоху, він дає прекрасні зразки чорно-фігурного і червоно-фігурного стилю в період ранньої і високої класики. Тут ми знайомимось з усіма засобами творення художнього образу, як це притаманне традиційному живопису.
1 2 1. Дурис. Чаша із зображенням Фетіди і Пелея. Б. 490 до н. е. Париж, Кабінет медалей.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-26; просмотров: 100; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.190.152.38 (0.004 с.) |