Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Поняття події та обробника подіїСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Для конкретного об'єкта можливі певні події — дії, пов'язані зі зміною його стану. Подвійне клацання на об'єкті викликає код обробника події, при цьому середовище автоматично генерує частину коду. Програмісту необхідно прописати команди для виконання потрібних дій з об'єктом (див. рис. 8). VI. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК Учитель. Сьогодні ми спробуємо реалізувати за зразком проект розв'язання нескладної задачі. Звіт з роботи потрібно оформити в Microsoft Word із використанням скрінпіотів та зберегти у власній папці з назвою Звіт1_Прізвище.сІос. Перед початком реалізації проекту необхідно провести демонстрування та надати учням інструктивну картку. Інструктивна картка Створити проект, який реалізує конвертер валют. Порядок створення
1. Виконати команду Файл —> Створити проект... 2. Вибрати Додаток Windows Forms, ім'я проекту —► Project 1. 3. Додати по три елементи Label та Textbox, один елемент Button. 4. Змінити властивість Text об'єктів Label та Button за зразком. 5. Для елемента Button ввести код: using System.Text; using System.Windows.Forms; namespace Project_l { public partial class Forml: Form { public Forml() { InitializeComponent(); } private void buttonl Click (object sender, EventArgs e) { // код вводить користувач decimal g,k,d; string s; g=Convert.ToDecimal(textBoxl.Text); k=Convert.ToDecimal(textBox2.Text); d=Math.Round(g/k,2); s= Convert.ToString(d); textBox3.Text = s; } } } 6. Запустити проект на виконання. 7. Зберегти проект (C:\ll formProjects\Projectl\). VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Учитель оцінює роботу учнів на уроці. VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати конспект уроку та відповідний розділ підручника.
Клас. Академ УРОК №4 Тема. Програмний проект та робота з ним. Структура й складові елементи програм Мета: сформувати поняття: • проект • структура проекту; формувати вміння: працювати в середовищі програмування; виконувати дії над проектом: створювати, відкривати, редагувати, зберігати; створювати проект за зразком; • чітко й лаконічно висловлювати думки; * робити висновки; використовувати середовище програмування для створення проектів; виховувати: • уважність, дисциплінованість під час роботи на ПК. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Базові поняття й терміни: програма, середовище програмування. Структура уроку І. Організаційний етап........................1—3 хв II. Перевірка домашнього завдання.................2-3 хв III. Актуалізація опорних знань....................5-8 хв IV. Мотивація навчальної діяльності................2-3 хв V. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу... 15-20 хв 1.Виконання дій над проектом. VI. Застосування знань, умнь та навичок...........15-20 хв VII. Підбиття підсумків уроку.......................3-5 хв VIII. Домашнє завдання........................1—2 хв
Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІНИЙ ЕТАП Привітання. Підготовка класу до занять. Оголошення теми уроку. II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Учні об'єднуються в групи. Завдання: не використовуючи допоміжних засобів (зошити, книжки, Інтернет), за 5 хв записати якнайбільшу кількість означень термінів: наслідування, поліфор-мізм, перевантаження, інкапсуляція, об'єкт, клас, інтерфейс, подія, обробники події. Оголошення переможців. IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ V. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Виконання дій над проектом VI. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК ►► Розв'язування задач Створити проект розв'язання задачі — Project-2. За катетами прямокутного трикутника обчислити гіпотенузу, периметр та площу. Створення інтерфейсу проекту з поясненнями та демонструванням.
using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; namespace Project_2 { publicpartialclassForml: Form { public Forml() { InitializeComponent(); } privatevoid button1 Click(object sender, EventArgs e) { double a, b, c, p, s; a = Convert. ToDouble (textBoxl. Text); b = Convert. ToDouble (textBox2. Text); c = Math. Sqrt (a*a+b*b); //Клас Math містить математичні функціі. p = a + b + c; s = a * b / 2; textBox3.Text = ""+c; textBox4.Text = ""+p; textBox5.Text = ""+s; //Виведення числових даних відбувається з неявним перетворенням на рядок символів. } privatevoid button2 Click(object sender, EventArgs e) { textBoxl.Text = ""+0; textBox2.Text = ""+0; textBox3. Text = ""; textBox4.Text = ""; textBox5. Text = ""; } privatevoid button3 Click(object sender, EventArgs e) { Close(); } } }
!!!Код, надрукований курсивом, уводить користувач!!!
Клас. Академ УРОК №6 Тема. Конструювання інтерфейсу користувача. Надання значень Властивостям елементів керування. Відтворення на формах
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-09-18; просмотров: 568; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.116.85.102 (0.007 с.) |