Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Багатозначність поняття топології.

Поиск

Коли в літературі згадується про топологію мережі, то можуть мати на увазі чотири зовсім різних поняття, що ставляться до різних рівнів мережної архітектури:

1. Фізична топологія (тобто схема розташування комп’ютерів і прокладки кабелів). У цьому змісті, наприклад, пасивна зірка нічим не відрізняється від активної зірки, тому її нерідко називають просто «зіркою».

2. Логічна топологія (тобто структура зв’язків, характер поширення сигналів по мережі). Це, напевно, найбільш правильне визначення топології.

3. Топологія керування обміном (тобто принцип і послідовність передачі права на захват мережі між окремими комп’ютерами).

4. Інформаційна топологія (тобто напрямок потоків інформації, переданої по мережі).

Наприклад, мережа з фізичною й логічною топологією «шина» може як метод керування використовувати естафетну передачу права захвата мережі (тобто бути в цьому змісті кільцем) і одночасно передавати всю інформацію через один виділений комп’ютер (бути в цьому змісті зіркою).

Змінні, операції, вирази C#.

Змінна — це іменована область пам'яті, призначена для зберігання даних певного типу. Під час виконання програми значення змінної можна змінювати.

Мова C# є строго типізованою мовою з чітким контролем типів даних. Усі змінні повинні бути визначені до їх першого використання. При описі для кожної змінної задаються її ім'я і тип.

Визначення змінних простих типів (вбудованих типів-значень) має наступний загальний синтаксис:

Тип_змінної им’я_змінної [=значення]; При оголошенні можна привласнити змінній деяке початкове значення, тобто ініціалізувати її. При ініціалізації можна використовувати не лише константу, але і вираз— головне, щоб на момент опису воно було обчислюваним, наприклад:

int b = 1, а = 100;

int x = b * а + 25;

Програма на C# складається з класів, усередині яких описують методи і дані. Змінні, описані безпосередньо усередині класу, називаються полями класу. Їм автоматично призначається так зване "значення за замовчанням" — як правило, це 0 відповідного типу. Змінні, описані усередині методу класу, називаються локальними змінними. Їх ініціалізація покладається на програміста.

Область дії змінної в C# - блок коду ({}). Змінна створюється при вході в область видимості і знищується при виході з неї.

Блок — це код, взятий у фігурні дужки. Основне призначення блоку — угрупування операторів. У C# будь-яка змінна описана усередині якого-небудь блоку: класу, методу або блоку усередині методу.

Іменовані константи

Можна заборонити змінювати значення змінної, задавши при її описі ключове слово const, наприклад:

const int b = 1;

const float x = 0.1, в = 0.1f; // const поширюється на обидві змінні

Такі величини називають іменованими константами, або просто константами. Вони застосовуються для того, щоб замість значень констант можна було використовувати в програмі їх імена. Це робить програму зрозумілішою і полегшує внесення до неї змін.

Вираз — це правило обчислення значення. У виразі беруть участь операнди, об'єднані знаками операцій. Операндами простого виразу можуть бути константи, змінні і виклики функцій.

Наприклад, а+2 — це вираз, в якому + є знаком операції, а а і 2 — операндами. Пропуски усередині знаку операції, що складається з декількох символів, не допускаються.

Таблиця 2.3. Операції C#
Категорія Знак операції Назва
Первинні   Доступ до елементу
x() Виклик методу або делегата
x[] Доступ до елементу
x++ Постфіксний інкремент
x-- Постфіксний декремент
new Виділення пам'яті
typeof Отримання типу
checked Код, що перевіряється
unchecked Код, що не перевіряється
Унарні + Унарний плюс
- Унарний мінус (арифметичне заперечення)
! Логічне заперечення
? Порозрядне заперечення
++x Префіксний інкремент
--x Префіксний декремент
(тип)x Перетворення типу
Мультиплікативні * Множення
/ Ділення
% Залишок від ділення
Додавання/віднімання + Додавання
- Віднімання
Зсув << Зсув вліво
>> Зсув вправо
Відношення і перевірка типу < Менше
> Більше
<= Менше або рівно
>= Більше або рівно
is Перевірка належності до типу
as Приведення типа
Перевірки на рівність == Рівно
!= Не рівно
Порозрядні логічні & Порозрядна кон'юнкція (І)
Порозрядне АБО
| Порозрядна диз'юнкція (АБО)
Умовні логічні && Логічне І
|| Логічне АБО
Умовна ?: Умовна операція
Призначення = Призначення
*= Множення з призначенням
/= Ділення з призначенням
%= Залишок відділення з призначенням
+= Складання з призначенням
-= Віднімання з призначенням
<<= Зсув вліво з призначенням
>>= Зсув вправо з призначенням
&= Порозрядне І з призначенням
= порозрядне виключаюче АБО з призначенням
|= Порозрядне АБО з призначенням

Операція інкременту є унарною (тобто застосовується тільки до одного операнда), збільшуючи змінну одного з цілих типів на 1 і позначається ++, а операція декременту – зменшує на 1 і позначається --. Знак будь-якої з цих операцій може стояти перед змінною, наприклад ++k (префіксна форма), або після змінної, наприклад k++ (постфіксна форма). В першому випадку змінна відповідним чином змінюється, а потім використовується. В другому – навпаки: спочатку використовується значення змінної, а потім вона змінюється.

Ключові слова C#.

Ключові слова — це зарезервовані ідентифікатори, які мають спеціальне значення для компілятора. Їх можна використовувати лише в тому значенні, в якому вони визначені.

 

Таблиця 2.1. Ключові слова C#
abstract as base bool break
Byte case catch char checked
Class const continue decimal default
delegate do double пelse enum
Event explicit extern false finally
Fixed float for foreach goto
If implicit In int interface
internal is lock long namespace
New null object operator out
override params private protected public
readonly ref return sbyte sealed
Short sizeof stackalloc static string
Struct switch this throw true
Try typeof uint ulong unchecked
Unsafe ushort using virtual void
volatile while      

Коментарі мови C#

Коментарі призначені для запису пояснень до програми і формування документації. Компілятор коментарі ігнорує. Усередині коментаря можна використовувати будь-які символи. У C# є два види коментарів: однорядкові і багаторядкові.

Однорядковий коментар починається з двох символів косої риски (//) і закінчується символом переходу на новий рядок, багаторядковий розміщується між символами-дужками /* і */ і може займати частину рядка, цілий рядок або декілька рядків. Коментарі не вкладаються один в одний.

Крім того, в мові є ще один вид коментарів, які починаються з трьох символів косої риски, що йдуть підряд (///). Вони призначені для формування документації до програми у форматі XML. Компілятор витягує ці коментарі з програми, перевіряє їх відповідність правилам і записує їх в окремий файл.

Лексеми мови С#..

Лексема (token) — це мінімальна одиниця мови, що має самостійний сенс. Існують такі види лексем:

· імена (ідентифікатори);

· ключові слова;

· знаки операцій;

· роздільники;

· літерали (константи).



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-13; просмотров: 299; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.15.214.244 (0.01 с.)