Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема 6. Творчий шлях Івана франка ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3
Семінарське заняття: Художній дискурсроману І.Франка «Для домашнього вогнища». Мета: дослідити творчу й видавничу історію роману, з’ясувати тематичні й проблемні рівні, сюжетно-композиційну та жанрову своєрідність твору, а також схарактеризувати його образну систему. Питання: 1. Творча й видавнича історія роману. 2. Тема й основні проблемні рівні роману. 3. Жанр і жанрова форма твору. 4. Тип сюжету та порядок розташування сюжетних елементів; тип конфлікту, чи вирішується він у творі. 5. Як Ви оцінюєте вчинок Анелі Ангарович, причини скоєння гріха. Як Ви оцінюєте реакцію на поведінку дружини капітана Ангаровича, чи міг він бути суддею їй? Прокоментуйте останній діалог подружжя. У чому символіка образу самотнього дерева на могилі Анелі? Чи справді самогубство було виходом із ситуації, що склалася? Література: 9; 10; 13; 27; 34;69; 91.
Самостійна робота: Творчість І.Франка Мета: з’ясувати принципи й засадилітературознавчої та критичної рецепції творів І.Франка. Завдання: скласти бібліографію статей, присвячених 150-річчю з дня народження І.Франка, і написати рецензію на одну зі статей.
Тема 7. Історія української літератури кінця ХІХ – початку ХХ століття Самостійна робота: Особливості українського літературного процесу кінця ХІХ – початку ХХ ст. Мета: визначити основні положення літературно-критичних статей І.Франка. Завдання: план-конспект статей І.Франка «Із секретів поетичної творчості», «Інтернаціоналізм і націоналізм у сучасних літературах» та «З останніх десятиліть ХІХ віку». Література: 99;100; 101.
Тема 8. Художня майстерність Лесі Українки Семінарське заняття: Драматургія Лесі Українки. Мета: визначити жанрові особливості драматичних творів, їх тематику та художні особливості; схарактеризувати головних персонажів, визначити новаторство драматичних поем. Питання: 1. Жанр драматичної поеми у творчості Лесі Українки. 2. Особливості драматичного конфлікту («Одержима», «У пущі», «Кассандра», «Руфін і Прісцілла»). 3. «Камінний господар»: трактування образу Дон Жуана. 4. « Блакитна троянда» та «Прощання» Лесі Українки як зразки нової драми. Література: 7; 8; 28; 30; 36; 54; 67; 87; 109.
Самостійна робота: Творчість Лесі Українки.
Мета: визначити основні положення літературно-критичних статей Лесі Українки. Завдання: план-конспект статей Лесі Українки про нову драму: 1. Основні положення статті Лесі Українки «Новейшая общественная драма» (1900–1901). 2. Основні положення статті Лесі Українки «Європейська соціальна драма кін. ХІХ ст.» (1901). Література: 93; 94.
Тема 9. Новелістика кінця ХІХ – початку ХХ ст. Самостійна робота: Новелістика В. Стефаника, М. Черемшини, О. Маковея та Т. Бордуляка. Мета: визначити специфіку новелістичного світобачення В.Стефаника, М.Черемшини, О.Маковея та Т.Бордуляка. Завдання: обґрунтувати (письмово) жанрову приналежність рекомендованих творів (на вибір студента) В.Стефаника, М.Черемшини, О.Маковея та Т.Бордуляка. Література: 14; 16; 17; 25; 40; 56; 77; 78; 96. Тема 10. Художньо-мистецькі засади В. Винниченка Самостійна робота: Творчість В. Винниченка Мета: поглибити знання студентів про драматургічну творчість В.Винниченка. Завдання: написати рецензію на монографію Л.З. Мороз «Сто рівноцінних правд» (Парадокси драматургії В.Винниченка) (Київ, 1994). Література: 68.
Заліковий модуль 2. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4. Українська література першої половини ХХ століття
Тема 11. Літературний процес 20–30-х рр. ХХ ст. Самостійна робота: План-конспект роботи З. Голубєвої «Двадцяті роки ХХ століття. Зошит перший: Літературне життя доби як об’єкт наукових досліджень». Мета: визначити основні положення роботи З.С. Голубєвої «Двадцяті роки ХХ століття. Зошит перший: Літературне життя доби як об’єкт наукових досліджень». Завдання: 1. Назвати й охарактеризувати основні літературні угруповання 20-х років ХХ століття. 2. Назвати найвідоміших українських літературознавців 20-х років та їхні праці. 3. Визначити просвітницьку та літературну діяльність української еміграції 20-х років. 4. Назвати праці сучасних учених про літературу 20-х рр. Література: 19.
Тема 12. Художній дискурс української поезії 20–30-х років ХХ століття Самостійна робота. Мета: розглянути літературознавчий понятійно-категоріальний апарат. Завдання: осмислити ідати загальну характеристику (письмово) запропонованих літературознавчих термінів: модернізм, неоавангардизм, неокласицизм, символізм, експресіонізм, імпресіонізм, екзистенціалізм, «сонячний кларнетизм».
Література: 58; 85; 86. Тема 13. Модерністський дискурс української новелістики 20–30-х рр. ХХ ст. Самостійна робота: Художня своєрідність новеелістики О.Слісаренка, Г.Косинки, А.Любченка, А.Головка, Я.Яновського та В.Підмогильного. Мета: визначити специфіку новелістичного світобачення українських митців 20–30-х років ХХ століття. Завдання: проаналізувати (письмово) на вибір студента один із рекомендованих творів О.Слісаренка, Г.Косинки, А.Любченка, А.Головка, Я.Яновського та В.Підмогильного, визначивши роль наявних у них засобів авторської типізації та індивідуалізації у розкритті теми і проблематики. Література: 6; 63; 70; 76. Тема 14. «Романтика вітаїзму» і художній світ М.Хвильового Семінарське заняття: Людина і революція в малій прозі М.Хвильового. Мета: виробитизагальну концепцію творчостіМ.Хвильового як письменника, що перебував у полі тяжіння модерністичної філософсько-естетичної системи; розкрити головні способи експлікації художньої парадигми модернізму в новелах і повістях українського митця. Питання: 1. Доля жінки за часів більшовицької революції, громадянської війни і перших років після її закінчення (новели «Кіт у чоботях» та «На глухім шляху»). 2. Постреволюційний синдром: образи «зайвих людей» в новелах «Редактор Карк», «Синій листопад» і «Заулок». 3. Модерністична інтерпретація повісті «Сентиментальна історія»: мотивна структура, образна система і композиція, інтертекст та оповідна специфіка твору. Література: 4; 5; 11; 20; 49; 104. Самостійна робота: Памфлетна творчість М.Хвильового Мета: прочитати й осмислити цикли памфлетів М.Хвильового. Питання: 1. Літературна дискусія 1925–1928 рр: причини і наслідки. 2. Памфлети М.Хвильового як літературно-мистецьке явище 20-х рр. ХХ ст. Провідні тези і суттєва особливість циклів памфлетів «Камо грядеш» (1925), «Думка проти течії» (1925), «Апологети писаризму» (1926), «Україна чи Малоросія?» (1926). Стиль М.Хвильового-памфлетиста. 3. Історія переростання літературної дискусії 1925–1928 рр. в дискусію політичну та її трагічні наслідки. «Хвильовізм» як певне соціальне явище 20-х рр. Література: 19;103.
Тема 16. Феномен українського інтелектуального роману 20-х років ХХ століття Семінарське заняття: Екзистенціалістська модель українського інтелектуального роману 20-х рр. ХХ ст. (на матеріалі творів В.Підмогильного та В.Домонтовича). Мета: з’ясувати жанрову природу українського інтелектуального роману, схарактеризувати загальну проблематику й мотивну структуру творів В.Підмогильного і В.Домонтовича, розкрити особливості екзистенціального світобачення і світорозуміння українських митців 20-х років. Питання: 1. Інтелектуальний роман як жанр. Місце українського інтелектуального роману в літературному процесі 20-х років ХХ століття. 2. Проблема раціонального / ірраціонального, духовного / тілесного в романі «Місто» В. Підмогильного. Зв’язок твору із фройдівською психоаналітичною концепцією. 3. Діалектика приватної / громадської сфер людської екзистенції у романі «Невеличка драма» В.Підмогильного. Мотив любові як екзистенційний центр аналізованого твору.
4. Розмивання узвичаєних меж маскулінного / фемінного в романі «Дівчина з ведмедиком» В.Домонтовича. Проблема жіночої екзистенції і образ «нової» жінки в аналізованому творі. 5. Мотив самотності як предмет художньої рефлексії в романі «Доктор Серафікус» В.Домонтовича. Література: 1; 2; 3; 12; 39; 46; 48; 55; 62; 65; 66; 80; 89. Самостійна робота: Поглибити знання про українську інтелектуальну романістику 20-х років ХХ ст. Мета: засвоїти сутність екзистенціального дискурсу українського інтелектуального роману 20-х років ХХ століття. Завдання: план-конспект монографії С. Павличко «Дискурс модернізму в українській літературі ХХ століття». Література: 75.
|
|||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-09-05; просмотров: 180; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.221.141.44 (0.012 с.) |