Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Асортимент та споживча оцінка більового трикотажу.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Класифікація трикотажної білизни:за призначенням:побутового призн-ня;спортивного призн-ня.за статево-віковою ознакою – чоловіча, жіноча, для підлітків, дитяча. Асорт-т чоловічої білизни: фуфайки (з довгими рукавами, з короткими, із застібкою спереду на 2-3 гудзики, без застібки);кальсони (довгі або короткі, знашивним поясом із тканини або на гумовій тасьмі);верхні сорочки (з довгими і короткими рукавами, з карманами і без). Асорт-т жіночої білизни: сорочки (ночні – довгі, короткі, прямі, напівприлягаючі, розширені до низу, без рукавів, з короткими, довгими рукавами, із застібкою і без, з оздобленням; денні – з прямим, завуженим, розширеним станом, звичайні та підкорочені, з бретелями або плечиками тощо);панталони (з довгими ніжками, короткими, панталони-труси);комбінації (прямі, приталені, розширені, з бретелями і без, з короткими рукавами і без);гарнітури – комплекти білизни (дво- і трипредметні – панталони і сорочки або укорочені сорочки і комбінації);пеньюари – халати для ранкового туалету, мають вільний силует, короткі рукава, підкладку та оздоблення;спідниці нижні. Асортимент білизни для дошкільнят: кофточки, комбінезони, пісочниці, сорочечки (розпашонки), повзунки, конверти тощо. Асорт-т спортивної білизни: майки (з короткими рукавами і без, з однаковими і різними вирізами коміра, з коміром і без);фуфайки (для носіння навипуск і заправленими, морські – тільняшки);труси (звичайні з ластовицею або без, укорочені – типу плавок, для велосипедистів з подвійним сидінням);купальні костюми (із суцільним станом, костюми – бюстгалтер і труси). 20. Класифікація та асортимент вовняних тканин. Вовняні тканини отримують з чистововняної та напіввовняної пряжі. Чистововняну пряжу отримують з тонкої, напівтонкої, напівгрубої та грубої вовни або їх різних композицій. Напіввовняну пряжу отримують із суміші вовняного волокна з різними короткими хімволокнами, а також шляхом скручування вовняної пряжі з комплексними хімтиктами або ін видами пряжі. За способом прядіння пряжа буває камвольна (гребінна) й суконна (апаратна). Камвольну пряжу виготовляють із рівномірних за довжиною волокон. Вона хар-ся рівномірністю, гладкістю поверхні та більшою тониною. Суконна пряжа виготовляється з більш короткої і нерівномірної за довжиною вовни. Залежно від тонини вовни вона може бути тонкосуконною й грубо суконною. За структурою вовняна пряжа буває одинична й кручена. За призначенням вовняні тканини поділ на платтяні, костюмні, пальтові, ковдрові, меблево-декоративні, взуттєві тощо. Залежно від способу прядіння вовни тканини бувають:1)Камвольні виробляються з камвольної, чистововняної або напіввовняної скрученої в два кінці пряжі. Тканини мають відкритий тканий малюнок, рівну гладку поверхню.2)Суконні виробляються з більш товстої пухнастої пряжі апаратного способу прядіння. Залежно від товщини вовни ці тканини можуть бути тонкосуконними (пряжа з тонкої, напівтонкої та напівгрубої вовни) й груюосуконними (пряжа з грубої та частково з напівгруюої вовни). Суконні тканини вироб переважно з одиничної пряжі.3)Камвольно-суконні мають у своєму складі (в одній або обох системах ниток) камвольну і суконну пряжу. При цьому суконна пряжа, як правило, застос в поєднанні з камвольною в утоковій системі.Платтяні тканини викор для пошиття жін суконь і блузок, суконь-костюмів, спідниць, штанів, дит одягу, шкільної форми й обмежено – для верхніх чол. сорочок. Вони можуть бути камвольними й тонкосуконними, чистововняними і напіввовняними.Камвольні платтяні тканини найбільш м’які тонкі й малощільні тканини в камвольній групі. Вони виробляються переважно полотняним і жаккардовим переплетенням із крученої й одиничної пряжі, гладкофарбовані, пістряво ткані та меланжеві тканини, а також обмежено вибивні й вибілені.Характерні типи чистововняних платтяних камвольних тканин: крепи, платтяні та платтяно-костюмні тканини. Особливістю крепів є наявність шерехатої й дрібнозернистої фактури поверхні, яка досягається за рахунок застосовування пряжі крепової скрученості або крепового переплетення та відповідної обробки, при якій пряжа крепової скрученості має значну усадку. Платтяні і платтяно-костюмні тканини різняться між собою переважно колористичним оформленням та поверхневою густиною.Найбільш поширеними серед напіввовняних платтяних камвольних тканин є: кашеміри (класичні платтяні й платтяно-костюмні тканини, які вироб-ся простим саржевим переплетенням переважно з клученої вовняно-віскозно-капронової пряжі, гладкофарбовані в широку гаму кольорів, з них шиють шкільну форму, жін спідниці і сарафани, дит костюми), крепи (виробляються з вовняно-нітронової-40% нітрованих волокон- крученої пряжі крепової скрученості або креповим переплетенням; за обробкою – пістрявотканими та з меланжевим ефектом; дрібнозерниста шерехата фактура- креповий ефект); тканини платтяні (відрізняються волокнистим складом, лінійною густиною та структурою основних і утокових ниток, видом переплетення, щільністю, фактурою поверхні, колористичним оформленням тощо); блузкові; сорочкові. Костюмні тканини – камвольні і тонкосуконні, а за волокнистим складом – чистововняні та напіввовняні. Особливість –наявність пістрявотканного або меланжевого ефекту, який нерідко доповнюється ткацьким.Трико- тканина класичного асортименту, із крученої пряжі в основі й утоку, комбінованого або саржевого переплетення, мають характерні кольорові поздовжні просновки, які чітко виділяються на гладкому фоні. Може прикрашатися ще й ткацьким малюнком “ялинка” за рахунок застосування переплетення ламана саржа, а також різними за шириною поздовжніми смужками дрібно візерункового переплетення.Крепи – чисто вовняні камвольні костюмні тканини із крученої пряжі в основі й утоку, з дрібнозернистим креповим ефектом за рахунок застосування пряжі крепової скрученості або дрібновізерункового переплетення. Гладко фарбовані переважно в чорний колір.Бостон – чистововняна камвольна костюмна тканина з крученої пряжі, саржевого переплетення, гладко фарбована у темні кольори (чорний, темносиній тощо). Напіввовняні камвольні тканини. Джинсові тканини – пряжа вовняно-лавсанова, вовняно-капронова та ін, в прокрутку з бавовняною пряжею в одній або обох системах, переважно саржевим переплетенням, з меланжевими і пістрявотканними ефектами. Тканини для штанів – пістряво тканні, меланжеві; дрібно візерункове, саржеве, полотняне переплетення; з крученої вовняно-лавсанової, вовняно-віскозно-лавсанової пряжі. Діагоналі – щільні, важкі, гладко фарбовані, вовняно-лавсанова кручена пряжа, діагоналеве переплетення. Викор для форменого одягу. Шевйот – гладко фарбована, саржеве переплетення, з вовняної і змішаної пряжі в прокрутку з бавовняної, більша жорсткість менша чистота і гладкість поверхні в порівнянні з бостоном. Трико костюмні – вовняно-лавсанова, вовняно-лавсано-віскозна пряжа, дрібновізарункове переплетення, ткацьких або кольоровий малюнок переважно пістряво тканий. Тканини костюмні. Трико – пістрявотканна, полотняного, саржевого та дрібновізарункового переплетення, з відкритим тканим малюнком або малопомітним ворсом, меланжеві та гладко фарбовані з просновками з кольорових і вибілених ниток. Піджачні тканини – одинична і кручена пряжа, саржеве, діагоналеве та дрібновізарункове переплетення, з пістрівотканими малюнками. Джинсові тканини – одинична вовняно-капронова пряжа, саржеве та комбіноване переплетення, пістрявотканна з меланжевими (джинсовими) ефектами. Фланелі – тонкосуконні м’які тканини з одно-або двостороннім начісним ворсом, полотняне, саржеве або дрібно візерункове переплетення, меланжеве або гладко фарбоване. Сукна – тонкосуконні,полотняного або саржевого переплетення, з шільним повстяним застилом, який повністю закриває малюнок переплетення, за обробкою – гладко фарбовані, меланжеві, ворсовані й неворсовані. Шевйоти – гладтофарбовані або меланжеві тонкосуконні тканини, саржеве і комбіноване переплетення, поміткий ворс, який частково закриває малюнок ткацького переплетення. Пальтові тканини. Камвольні тканини. Габардин – однокольорова щільна тканина, складного саржевого або діагоналевого переплетення з чіткопомітким дрібним рубчиком. Це нерівно щільна тканина – щільність в основі удвічі більша, ніж в утоку. За обробкою – гладко фарбовані (пофарбовані у волокні). Тканини чисто вовняні пальтові – камвольно-кручена пряжа різної лінійної густини, дрібно візерункова й півтора шарова, пістрявотканна й гладко фарбована. Пальтові фланелі - м’які тканини переважно саржевого переплетення з футерованою (з наявністю помітного ворсу) лицьовою стороною.Камвольно-суконно-пальтові тканини – двоутокове півторашарове переплетення, із застосуванням на лицевій стороні більш високоякісної (камвольної або чисто вовняної апаратної) пряжі, а на зворотній- менш якісної сировини (пряжі з відновленої вовни, відходів в-ва).Пальтові тонкосуконні тканини – з одиничної або скрученої апаратної пряжі також застосовується фасонна пряжа (вузликова, петльова, з непсами тощо), одношаровим переплетення (дрібно візерунковим, саржевим, комбінованим, жаккардовим тощо), пістряво тканні, меланжеві, гладко фарбовані, ворсові. Драпи – грубі, щільні, важкі пальтові тканини, півтора-і двошарових складних переплетень з одиничної або крученої тонкосуконної пряжі, піддають валянню, тому утворюється щільний повстяних застил, гладко фарбовані, меланжеві та пістряво тканні. Види за хар-ром обробки ворсу: драпи з велюровою об-кою мають на лицевій поверхні пухнастий м’який низько підстрижений ворс, для отримання якого ворс після ворсування підстригають; драпи з касторовою обробкою – ще більш щільно зваляні тканини з густим низько підстриженим та добро запресованим ворсом; драпи з ратиновою обробкою – ворс фігурно викладають у вигляді рубчиків, ялинки тощо.Пальтові грубо суконні тканини – з напівгрубої і грубої вовни, піддаються валянню, тому на поверхні утвор щільний повстяний застил, який повністю закриває малюнок тканого переплетення. Тканини мають значну товщину, жорсткість та поверхневу густину. Високі тепло- і вітрозахисні властивості, пружність, мала усадковість, зминальність, але погано драпірувальність та висока жорсткість, виробляють простим одношаровим переплетенням (саржевим, полотняним, сатиновим). За обробкою меланжеві та гладко фарбовані.Поштучні вовняні тканини. Ковдри – тонкосуконні і грубо суконні, чисто-і напіввовняні, вироб півтора шаровим жаккардовим переплетенням – з однією основою та двома утоками, за обробкою пістряво тканні, меланжеві, гладко фарбовані. В кінці ковдри піддаються сильному звалюванню та одно- або двосторонньому ворсуванню. Пледи – клітчасті суконні вироби, викор чисто- й напіввовняна одинична або кручена суконна пряжа з різних видів вовни, саржевим та жаккардовим переплетенням, пістряво тканні з типовими великими різнокольоровими клітинами. Краї можуть бути з обсипанням або торочкою. Покривала – камвольні та суконні, за волокнистим складом – чисто- і напіввовняні, для досягнення декоративного ефекту викор металізовані нитки метаніту, за обробкою набивні та пістряво тканні. Накидки на крісла – напіввовняні з різних видів змішаної з невеличким вмістом вовни (20 – 48%), виробл жаккардовим переплетенням, краї можуть бути з обсипанням або підрублені, за обробкою пістрявотканні та вибивні. Скатерки – чисто вовняна камвольна пряжа простим, дрібно візерунковим та жаккардовим переплетенням, за обробкою вибивні, краї обсипанням. Хустки головні – камвольні й суконні, за волокнистим складом – чисто- й напіввовняні, саржеве, дрібно візерункове й жаккардове переплетення, за обробкою гладко фарбовані, вибивні (з кремовим та ґрунтовим фоном), пістрявотканні, меланжеві, вишиті, краї – шовковою торочкою або залишатися відкритими (з обсипанням). Шарфи – суконні, саржеве, дрібно візерункове, жаккардове переплетення, розміри за довжиною 70 – 150 см, а за шириною 20 – 30 см. 21. Перчатки та варіжки з трикотажу. Розмірні ознаки. До рукавичних виробів відносяться рукавички і рукавиці, призначені для захисту рук від холоду або забруднень, а також є прикрасою до костюма.Найкращим матеріалом для рукавичок і рукавиць є трикотажно полотно, яке внаслідок своєї розтяжності та пружності дає можливість виготовляти рукавичні вироби, які щільно облягають кисті рук. За способом виготовлення рукавичні вироби поділяються па шиті і суцільнов'язані, а залежно від сезону - на літні, демісезонні та зимові. Матеріалом для виготовлення рукавичних виробів служить бавовняна, вовняна, напіввовняна, вигонева пряжа і штучний шовк. Суцільнов'язані рукавички і рукавиці поділяються на рукавички і рукавиці для дорослих №№ 7, 8, 9, 10 і 11 і для дітей - №№ 6, 7 і 8. Шиті рукавички і рукавиці для дорослих випускаються таких розмірів: 8, 9, 10, 11 і 12. Номер рукавичок і рукавиць визначається числом сантиметрів у папівобхваті долоні, яку вимірюють посередині між основою великого і вказівного пальців.Рукавички. Рукавички відрізняються від рукавиць тим, що в них окремо вив'язані або зшиті всі п'ять пальців. За сезонністю викорис-ілння рукавички поділяються на зимові, демісезонні та літні. За способом виробництва рукавички поділяються на шиті та суцільнов'язані.Шиті рукавички за конструкцією бувають чотирьох фасонів: - рукавички з резинкою, - рукавички із застібкою, - рукавички з крагою (кінечним раструбом), - звичайні.Рукавички літні, демісезонні та зимові одношарові, а також верх зимових і демісезонних двошарових рукавичок складаються з п'яти деталей: корпуса рукавички, великого пальця і трьох смуг для утворення інших пальців.Підкладка зимових і демісезонних двошарових рукавичок складається з двох деталей: корпусу і великого пальця. Смуг підкладка не має. З тильного боку рукавички мають оздоблену стрічку різних видів з ниток штучного шовку або мерсеризованої пряжі. Застібки рукавичок бувають: на кнопках, ґудзиках або механічних застібках-блискавках. Матеріалом для виготовлення верху зимових рукавичок служить одинарний вертелочний або поперечнов'язаний трикотаж з бавовняної пряжі, а для виготовлення підкладки - бавовняний начісний трикотаж або напіввовняне полотно. Літні рукавички виробляються тільки шитими, зимові рукавички можуть бути шиті та суцільнов'язані, які виробляються на фангових машинах з підкладкою і без підкладки.Рукавиці Рукавиці, на відміну від рукавичок, мають тільки великий і рідко вказівний палець і призначаються для осінньо-зимового сезону. Рукавиці випускаються шитими і суцільнов'язаними. Шиті рукавиці за конструкцією бувають двох типів: Тип 1 - рукавиці з вшитим великим пальцем. Тип 2 - рукавиці з великим пальцем, викроєним разом з долонею. Верх рукавиці шиється з бавовняного вертілочного, поперечнов'язаного гладкого полотна і з полотна з начісом, а підкладка - з бавовняного начісного або з вовняного полотна і напіввовняного полотна.Суцільнов'язані рукавиці виробляються на фангових машинах з вовняної, напіввовняної і вигоневої пряжі і можуть бути з підкладкою і без неї.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-15; просмотров: 404; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.225.56.233 (0.007 с.) |