![]() Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву ![]() Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Опишіть алгоритм методу Ньютона для снар і складові частини інтерфейсу при його програмуванні.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
1. Задаємо і вводимо значення таких параметрів -N – розмір системи - Eps – точність - константа Kmax – максимально допустима кіл-ть ітерацій. 2. Вводимо вектор початкових умов X(0) 3. запускаємо ітераційний цикл за змінною k=1..Kmax,у цьому циклі: - обчислюємо вектор F процедурою FM - обчислюємо матрицю Якобі Ja процедурою JAC - знаходимо вектор Dx, розв’язуючи систему процедурою GAUSS. - виконуємо ітерацію Ньютона X(k+1)=X(k)- Dx(k), циклом по компонентах вектора Х - визначаємо норму вектора Dx, як значення модуля його максимальної компоненти: - якщо DxMax 4. якщо за задане число Kmax ітерацій збіжності не досягнуто, друкуємо повідомлення і завершуємо роботу програми. При програмуванні методу Ньютона для СНАР потрібно на формі зробити певну кількість міток(Label) та полів вводу (Edit), де будуть вводитися (виводитися): · Вектор наближених значень · Максимальну кількість ітерацій · Точність обчислень · Кількість ітерацій · Вектор розв’язку Також буде потрібна кнопка(Button) щоб по кліку на неї обчислювалася система. 43. Опишіть загальний синтаксис оголошення класів у C++ Класи – створені програмістом нові структуровані типи даних. Змінні цих типів наз. об’єктами. У С++ об’єкти можна створити 3-ма способами: 1. На основі структур(struct); 2. На основі об’єднань(union); 3. На основі введеного у С++ ключового слова(class). Об’єкти, утворені від класу зберігаються у динамічній пам’яті. У C++ Builder описова і реалізаційна частина знаходиться у двох текстових файлах:перша у файлі <ім’я>.h, а друга у файлі <ім’я>.cpp. Синтаксис опису класу: class <ім’я класу>:<опис класів предків> { public //доступні всім дані методи, властивості published//видимі в Object Inspector і можуть бути змінені на етапі дизайну protected//доступні тільки нащадкам дані, методи, властивості, події private// доступні тільки в класі дані, методи, властивості, події } <список змінних>; На відміну від Delphi, клас у С++ може мати кількох предків. В С++ не обов’язково всі класи мають єдиного прабатька. <ім’я класу> може бути будь-яким допустимим ідентифікатором. Ідентифікатором класів, що успадковують класи бібліотеки компонентів С++ Builder прийнято починати з «Т».
Клас може успадковувати поля(елементи-дані), методи(елементи-функції), властивості і події від інших класів-предків, може відміняти якийсь з цих елементів класу або вводити нові. Якщо передбачині такі класи-предки, то в оголошенні класу після його імені ставлять (:) і потім іде список предків. Якщо серед предків є класи бібліотеки компонентів С++ Builder, або класи, що є їхніми нащадками, то множинне успадкування заборонене. Приклад класу: class Date { private int dd,mm,yy; public void Init(int d,int m,int,y); int Day(); int Month(); int Year();}; void Date::Init(int d,int m,int y) {dd=d; mm=m; yy=y; } 45.Успадкування в С++ Для створення класів з доданою функціональністю вводять успадкування. Клас-нащадок має поля і функції-члени базового класу, але не має права звертатися до приватних (private) полів і функцій базового класу. У цьому і полягає різниця між приватними і захищеними членами. Клас-нащадок може додавати свої поля і функції або перевизначати функції базового класу. За замовчуванням, конструктор нащадка без параметрів викликає конструктор базового класу, а потім конструктори доданих елементів. Деструктор працює в зворотному порядку. Інші конструктори доводиться визначати щоразу наново. На щастя, це можна зробити викликом конструктора базового класу. class ArrayWithAdd: public Array { ArrayWithAdd(int n): Array(n) {} ArrayWithAdd(): Array() {} ArrayWithAdd(const Array& a): Array(a) {} void Add(const Array& a); }; Нащадок — це більш ніж базовий клас, тому він може використовуватися скрізь, де використовується базовий клас, але не навпаки. Успадкування буває публічним, захищеним і приватним. При публічному успадкуванні, публічні і захищені члени базового класу зберігають свій статус, а до приватних не можуть звертатися навіть функції-члени нащадка. Захищене успадкування відрізняється тим, що при нім публічні члени базового класу є захищеними членами нащадка. При приватному успадкуванні, до жодного члена базового класу навіть функції-члени нащадка права звертатися не мають. Як правило, публічне успадкування зустрічається значно частіше за інші. Клас може бути нащадком декількох класів. Це називається множинним успадкуванням. Такий клас володіє полями і функціями-членами всіх його предків. Наприклад, клас FlyingCat може бути нащадком класів Cat і FlyingAnimal.
class Cat { ... void Purr(); ... }; class FlyingAnimal { ... void Fly(); ... }; class FlyingCat: public Cat, public FlyingAnimal { ... PurrAndFly() {Purr(); Fly();} ... з них своїх унікальних особливостей.
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-14; просмотров: 182; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.216.204.44 (0.008 с.) |