Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Програмне забезпечення відеомонтажу↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 4 из 4 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Adobe Premiere Pinnacle Studio Sony Vegas Adobe After Effects Boris Effects (Artel Software)
Тема 19 Використання прошарків. Завдання: 1. Що таке прошарок? 2. Перерахуйте переваги, які надають прошарки. 3. Як змінювати параметри прошарку.
Прошарок — можна розглядати як листок прозорої плівки, який знаходиться на робочому листі Flash. Можна малювати на прошарку, використовуючи інструменти малювання. Крім того, можна легко перейти до іншого прошароку, щоб працювати з намальованою на них графікою. Кожен прошарок має унікальне ім’я. Переваги, які надають прошарки: · Фрагменти графіки не перекриваються і не дотикаються один з одним; · Відомо, що методом трансформації руху можна анімувати тільки один графічний елемент в прошарку. Але, якщо прошарків може бути скільки завгодно, то і кількість анімованих елементів також не обмежена; · Створення деяких спеціальних ефектів, таких, як прошарки-направляючі і маскуючі прошарки. Зазначимо, що розмір результуючого файлу від кількості прошарків не залежить. А залежить від графіки в цих прошарках. Лівіше вже відомої шкали кадрів розміщується список прошарків (Рис.1). За замовчуванням Flash створює один прошарок з назвою Layer 1. Але ви можете додати прошарок, натиснувши кнопку Insert Layer . Створимо невеличкий фільм, який демонструє як можна анімувати відразу кілька графічних елементів. А саме: нерухомий фон і два рухомих елементи — квадрат і коло. Створимо три прошарки. Надамо їм зрозумілі імена. Наприклад, коло, квадрат і фон, розмістимо їх зверху вниз. Спочатку створимо нерухомий фон. Колір фона задається за допомогою селектора кольору Background Color Document Properties. Якщо ж ви бажаєте для фону робочого листа створити градієнтну або графічну заливку, розмістіть в самому нижньому прошарку прямокутник розмірами, як робочий лист, і задайте для нього потрібну заливку. Отже, створіть фон блакитного кольору. Далі виділіть прошарок “квадрат” і намалюйте на робочому листі квадрат або прямокутник. Перетворіть його в графічний символ. Для цього виділіть його (контур і заливку) і виберіть в меню Insert пункт Convert to Symbol. Ввімкніть перемикач Graphic і натисніть ОК. Після цього Flash створить новий символ і автоматично замінить виділений квадрат екземпляром цього символу. В прошарку “коло” намалюйте еліпс і, аналогічно, перетворіть його в символ. Виділіть прошарок “квадрат”. Перемістіть квадрат в верхню точку траєкторії. Виберіть пункт Create Motion Tween в меню Insert. Створіть новий основний кадр №10 на шкалі кадрів і перемістіть квадрат в нижню точку траєкторії. Для того, щоб нерухомий фон з'явився в усіх кадрах анімацій, розтягніть кадр на всю анімацію (виділіть на шкалі кадрів місце, де закінчується анімація і виберіть пункт Insert Frame в контекстному меню). Виділіть прошарок “коло”. Перемістіть квадрат в ліву точку траєкторії. Виберіть пункт Create Motion Tween в меню Insert. Створіть новий основний кадр №10 на шкалі кадрів і перемістіть квадрат в праву точку траекторії. Натисніть <Enter> - анімація працює. Список прошарків складається з чотирьох колонок: · Ім’я прошароку ; · Видимість прошарку (помічена зображенням ока ); · Блокування прошарку (помічена зображенням замка ); · Відображення змісту прошарку різними кольорами (помічено чорним прямокутником ). Видимість прошароку — дозволяє забрати з робочого листа на деякий час прошарок разом з його змістом. Блокування прошароку — графіка, яка знаходиться в прошарку недоступна для зміни. Відображення змісту прошароку різними кольорами — відображає зміст прошарку схематично і розфарбовує його різними кольорами. Для організації прошарків в ієрархічну структуру Flash пропонує папки. Використовуючи їх ви можете “розкласти” по окремим “поличкам” прошарки, в яких знаходяться різні графічні елементи. Для створення папки, натисніть кнопку Insert Layer Folder . Помістіть прошарок в папку звичайним перенесенням курсору мишки. Можна перетворювати прошарок в папку і навпаки. Для цього натисніть двічі по значку, який знаходиться лівіше імені прошарку, або виберіть пункт Layer в меню Modify. На екрані з’явиться діалогове вікно LayerProperties. Ввімкніть перемикач Folder в групі Type і натисніть ОК. Майте на увазі, що зміст прошарку при цьому зникне. Для того, щоб перетворити папку в прошарок, виберіть перемикач Normal. Flash містить функції для розподілу виділених графічних елементів по різних прошарках. Якщо, наприклад, потрібно “розкидати” кожну літеру деякого слова по окремим прошарках, то потрібно виконати наступне: введіть потрібне слово в перший прошарок. Розбийте його на окремі символи (виберіть пункт Break Apart в меню Modify). Після цього виберіть пункт Distribute to Layers в меню Modify.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-01; просмотров: 146; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.12.73.221 (0.007 с.) |