Зовнішня тінь Внутрішня тінь 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Зовнішня тінь Внутрішня тінь



Падаючі тіні

Drop Shadow (Зовнішня тінь) — ефект, що дозволяє створювати м’яку тінь за елементом. У діалоговому вікні вам запропонують визначити режим накладання та прозорість тіні.

Blend Mode (Режим накладення) – режим накладення пікселів. В даному випадку застосований режим Multiply (Множення) через властивості тіні при накладенні тіней більш темний спочатку пікселів повинен залишитися більш темним по відношенню до інших.

Color (Колір) — колір тіні. Вона зовсім необов'язково повинна бути чорною.

Angle (Кут) — кут падіння світла. Визначає, в якому напрямі повинна падати тінь.

Use Global Light (Використовувати загальне світло). Використовувати єдиний для всіх ефектів напрям світла.

Distance (Зміщення). Відстань, на яку слід виносити тінь від об'єкту.

Spread (Розмиття тіні). Можливе задання ступеня розмитості тіні по краях.

Size (Розмір). Размір тіні.

Contour (Контур). Контур застосування ефекту, який дозволяє повністю змінити зовнішній вигляд тіні.

Anti-aliased (Згладжування). Зглажування нерівностей.

Noise (Шум). Додати в тінь шум.

Inner Shadow (Внутрішня тінь). Створення внутрішніх тіней використовується для додання об'єму об'єктам, і особливості буквам. Параметри даного інструменту повністю співпадають з параметрами Drop Shadow (Падаючі тіні).

Зовнішнє свічення Внутрішнє освітлення

Outer Glow (Зовнішнє свічення). Ефект, який створює ореол навкруги об'єкту. Особливо зручно те, що будь-який градієнт можна використовувати, як ореол.

Налаштування, характерні тільки для даного ефекту:

Technique (Техніка). Визначає зовнішній вигляд ореолу;

Range (Діапазон). Визначає ширину;

Jitter (Коливання). Шум, перехідний у фон. Із збільшенням цього параметра збільшується зернистість і розмитість даного ефекту.

Inner Glow (Внутрішнє освітлення). За допомогою даного ефекту можливе створення зображення, яке випромінює світло із середини Застосовується для імітації об'єму шрифту. Настройки аналогічні ефекту Outer Glow (Зовнішнє освітлення), а також плюс:

Center (Центр). При увімкненні цього параметру виникає ефект освітленності всього об’єкту за виключенням контуру.

Edge (Границя). Ну а при увімкненні цього параметру, навпаки.

Скіс і рельєф

Bevel and Emboss (Скіс і рельєф). Дозволяє імітувати об'єм.

Унікальні для цього інструменту настройки:

Style (Стиль). В цьому параметрі визначається тип майбутнього об'єму. Він може йти як всередину, так і назовні об'єкту, створюватися методом видавлювання і т.д.;

Technique (Техніка). Тут ви указуєте, яким повинен бути псевдооб'єм: обтічним, з плавними межами або, навпаки, з яскраво вираженими гранями;

Depth (Глибина). Визначена у відсотках рельєфність об'єму;

Direction (Напрям). Коли встановлено значення Up (Вгору), то об'єкт підноситься над поверхнею, якщо Down (Вниз) — заглиблюється в неї;

Size (Розмір). Визначається геометричний розмір псевдооб’єму.

Також ви можете визначити режим і колір тіні (Shadow) і світлової складової об'єму (Highlight).

Крім того, є можливість використовувати контури (Contour) і текстури (Texture) для зміни виду ефекту. Для цього достатньо зробити подвійне клацання мишею по відповідних елементах списку в лівій частині вікна.

Контур — це обмежуюча лінія по краю об'єму. Іноді вона необхідна для підкреслення об'єму.

Текстури. Зразок текстури ви можете визначити самі або використати ті, що вже є.

Pattern (Зразок). Текстура що використовується.

Scale (Масштаб). Величина елементів текстури, в даному випадку пухирців.

Depth (Глибина). Відображення текстури на поверхні.

Color Overlay (Накладення кольору)

Color Overlay (Накладення кольору). Gradient Overlay (Накладення градієнта), Pattern Overlay (Накладення зразка). Ці три ефекти дуже схожі. По суті, це заливка об'єкту кольором, градієнтом і текстурою відповідно.

Stroke (Обвести) — обводить об'єкт своєрідним ореолом. Можна було б назвати його лінією, але оскільки його розміри можуть багато разів перевищувати розміри початкового об'єкту, те таке порівняння невірно.

Position (Положення). Визначає, як малювати контур всередину об'єкту (Inside) або назовні (Outside).

Fill Type (Тип заливки). Є три варіанти заливки: Color (Колір), Gradient (Градієнт), Pattern (Зразок).

 

Тема 17 Перетворювання у CorelDraw.

Завдання:

1. Зміна форми кривої

2. Типи ліній та вузлів

3. Засоби редагування вузлів

4. Зміна обрису кривої за допомогою вузлів та контрольних точок

5. Інструменти Knife і Eraser

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-01; просмотров: 227; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.226.251.22 (0.008 с.)