Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Виконання ескізу компонування ордерів у масахСодержание книги Поиск на нашем сайте
Виконання ескізу компонування може бути розглянуто як вирішення графічної задачі. А будь яка задача завжди складається із умов та вимог.
Умови задачі: на підставі визначених нами на попередньому етапі роботи (етапі аналізу): - формату майбутнього креслення – формат 2 А3 (297 X 840 мм); - складу креслення – текст основного напису; 4 зображення ордерів (тосканський, доричний, іонічний, коринфський) із необхідними атрибутами креслення; кутовий штамп.
Вимоги задачі: - виконати ескіз компонування ордерів у масах.
Для кращого уявлення проілюструємо постановку задачі за допомогою зображення (малюнок 2.4). Отак маючи усі складові майбутнього ескізу компонування ордерів у масах, їх необхідно об'єднати у єдине креслення – ескіз компонування. Наша графічна задача розкладається на декілька складових частин.
Перша складова – особисто композиційна – кількісна визначеність (робота компонування), вимагає досягнення цілісності, яка складається із декількох компонентів, за допомого композиційних закономірностей, за правилами композиції. Тобто, необхідно так розмістити окремі компоненти майбутнього зображення, визначивши конкретні місця їхнього розташування, щоб у результаті ми отримали єдине, гармонійне ціле (так формулюється уточнена композиційна складова вимоги нашої задачі)
Друга складова – параметрична – якісна визначеність (розрахункова робота по встановленню параметрів - розмірів). Вона вимагає встановлення конкретних параметрів (розмірів) кожного із компонентів майбутнього креслення.
Проаналізувавши умови та вимоги нашої задачі по побудові ескізу компонування ми тепер можемо безпосередньо перейти до компонувальної роботи. Тут у пригоді нам стане, зроблене раніше, - схематичне зображення ордерів у масах виконане «від руки» (малюнок 2.3). Воно фіксує взаємне розташування усіх компонентів між собою із метою досягнення цілісності. Але це зображення виконане «від руки» «на око», лише приблизно фіксує місця розташування, параметри, розміри та пропорції окремих складових (на кількісному рівні). Як слідує, нам тепер необхідно, прийнявши за основу це схематичне зображення виконане «від руки», далі точно прорахувати та встановити усі необхідні розміри компонентів ескізу (перейти на рівень якісної визначеності).
Наступним кроком нашої роботи, необхідно зіставити усе те, що ми маємо на даний момент для подальшого виконання роботи. Отак ми маємо (ліва частина малюнку 2.5 – стан 1): схематичне зображення ордерів у масах виконане «від руки» та набір усіх необхідних складових майбутнього креслення – ескізу компонування ордерів у масах. На підставі вихідних компонентів (стан 1) формулюється задача – створити ескіз компонування ордерів у масах (стан 2 – права частина малюнку 2.5)
Малюнок 2.5. «Графічне формулювання» задачі по створенню Ескізу компонування ордерів у масах. Раніше ми ретельно розглянули чим відрізняється схема, яка виконана «від руки» від майбутнього ескізу компонування ордерів у масах (стор.16). Давайте ще раз чітко сформулюємо цю різницю, так як вона і буде фіксацією вимог до майбутнього ескізу компонування. Отак ескіз повинен: - бути виконаним у масштабі; - кожне із зображень також повинно бути масштабованим т.б. всі елементи зображень повинні бути виконанні у чітких розмірах та узгоджені між собою; - для усіх текстових матеріалів, а саме – тексту головного напису, назв ордерів, кутового штампу, - повинні бути визначені типи та розміри шрифтів; - повинні бути встановлені параметри вільних полів між складовими компонентами ескізу компонування, які і об’єднають усе у єдине ціле. Фактично цей перелік вимог дог майбутнього креслення ескізу компонування ордерів у масах і є формулюванням графічної задачі, яку ми повинні вирішити у ескізі.
Спробуємо графічно відобразити перелічені вимоги до ескізу компонування для того, щоб перейти на більш детальний якісний рівень вирішення задачі компонування (малюнок 2.6): Малюнок 2.6 Зображення параметрів компонентів ескізу які необхідно визначити
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-15; просмотров: 323; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.149.249.84 (0.008 с.) |