Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Молитва на пострижение власов.

Поиск

Диакон: Го1споду помо1лимся.

Лик: Го1споди, поми1луй.

Иерей: Влады1ко Го1споди Бо1же наш, и1же о1бразом Твои1м почти1вый челове1ка, от души1 слове1сныя и те1ла благоле1пнаго устро1ивый его1, я1ко да те1ло слу1жит слове1сной души1: главу1 у1бо на высоча1йших положи1вый, и в ней мно1жайшия чу1вств водрузи1вый, незапина1ющия друг дру1гу: власы1 же главу1 покры1л еси1, во е1же не врежда1тися преложе1ньми возду1шными, и вся у1ды его1 потре1бно насади1вый, да все1ми благодари1т Тя Изряднохудо1жника. Сам Влады1ко сосу1дом избра1ния Твоего1 Па1влом Апо1столом запове1давый нам, вся в сла1ву Твою1 твори1ти прише1дшаго раба1 Твоего1 [или прише1дшия рабы1 Твоея1] имярек, нача1ток сотвори1ти стрищи1 власы1 главы1 своея1, благослови1 вку1пе с его1 восприе1мником: и даждь им всем поуча1тися в зако1не Твое1м, и благоуго1дная Тебе1 де1яти.

Я!ко ми1лостив и человеколю1бец Бог еси1, и Тебе1 сла1ву возсыла1ем Отцу1, и Сы1ну, и Свято1му Ду1ху, ны1не и при1сно, и во ве1ки веко1в.

Лик: Ами1нь.

 

Иерей: Мир всем.

Лик: И ду1хови твоему1.

Диакон: Главы1 ва1ша Го1сподеви приклони1те.

Лик: Тебе1 Го1споди.

Священник же глаголет молитву сию:

Го1споди Бо1же наш, от исполне1ния купе1льнаго Твое1ю бла1гостию освяти1вый в Тя ве1рующия, благослови1 настоя1щаго младе1нца, и на главу1 его1 благослове1ние Твое1 да сни1дет. И я1коже благослови1л еси1 проро1ком Саму1илом Дави1да царя1, благослови1 и главу1 раба1 Твоего1 [или рабы1 Твоея1] имярек, руко1ю мене1 гре1шнаго, приходя1 ему1 Ду1хом Твои1м Святы1м: я1ко да преспева1яй во1зрастом и седи1нами ста1рости, сла1ву Тебе1 возсле1т, и уви1дит блага1я Иерусали1мова вся дни живота1 своего1.

Я!ко подоба1ет Тебе1 вся1кая сла1ва, честь и поклоне1ние, Отцу1, и Сы1ну, и Свято1му Ду1ху, ны1не и при1сно, и во ве1ки веко1в.

Лик: Ами1нь.

 

И постригает его крестовидно, глаголя:

Пострига1ется раб Бо1жий [или раба1 Бо1жия] имярек, во и1мя Отца1, и Сы1на, и Свята1го Ду1ха.

Лик: Ами1нь.

 

Таже ектения, в нейже поминает по Святейшем Патриархе восприемника с новопросвещенным.

Диакон: Поми1луй нас, Бо1же, по вели1цей ми1лости Твое1й, мо1лим Ти ся, услы1ши и поми1луй.

Лик: Го1споди, поми1луй, трижды.

Еще1 мо1лимся о Вели1ком Господи1не и отце1 на1шем Святе1йшем Патриа1рхе имярек, и о господи1не на1шем преосвяще1ннейшем митрополи1те [или архиепи1скопе, или епи1скопе] имярек [егоже есть область], и о всей во Христе1 бра1тии на1шей.

Еще1 мо1лимся о Богохрани1мей стране1 на1шей, власте1х и во1инстве ея1, да ти1хое и безмо1лвное житие1 поживе1м во вся1ком благоче1стии и чистоте1.

Еще1 мо1лимся о ми1лости, жи1зни, ми1ре, здра1вии и о спасе1нии раба1 Бо1жия имярек, восприе1мника и новопросвеще1ннаго [или о новопросвеще1нныя] имярек.

Священник: Я!ко ми1лостив и человеколю1бец Бог еси1, и Тебе1 сла1ву возсыла1ем, Отцу1, и Сы1ну, и Свято1му Ду1ху, ны1не и при1сно, и во ве1ки веко1в.

Лик: Ами1нь.

Священник: Сла1ва Тебе1, Христе1 Бо1же, упова1ние на1ше, сла1ва Тебе1.

Лик: Сла1ва, и ны1не: Го1споди, поми1луй, трижды. Благослови1.

И бывает обычный отпуст.

 

 


Молитва святых крещений вкратце,
како младенца крестити, страха ради смертнаго.

Глаголет иерей: Благослове1но Ца1рство:

Таже, Трисвятое. Пресвята1я Тро1ице: И по О!тче наш: Я!ко Твое1 есть Ца1рство:

Го1споду помо1лимся.

Го1споди Бо1же Вседержи1телю, всего1 зда1ния ви1димаго же и неви1димаго соде1телю, сотвори1вый не1бо и зе1млю, и мо1ре, и вся я1же в них, собра1вый во1ды в собра1ние еди1но, заключи1вый бе1здну, и запеча1тствовавый ю1 стра1шным и сла1вным и1менем Твои1м возвы1сивый во1ды превы1ше небе1с: Ты утверди1л еси1 зе1млю на вода1х, Ты утверди1л еси1 си1лою Твое1ю мо1ре, Ты стерл еси1 главы1 змие1в в вода1х: Ты стра1шен еси1, и кто противоста1нет Тебе1? При1зри, Го1споди, на зда1ние Твое1 сие1, и на во1ду сию1, и даждь ей благода1ть избавле1ния, благослове1ние Иорда1ново, сотвори1 ю1 нетле1ния исто1чник, освяще1ния дар, грехо1в реши1тельну, неду1гов лечи1тельну, де1монов губи1тельну, проти1вным си1лам непристу1пну, а1нгельския кре1пости испо1лнену, да бежа1т от нея1 наве1тующии зда1нию Твоему1: я1ко и1мя Твое1 Го1споди призва1х, чу1дное и сла1вное, и стра1шное противным.

И абие влагает елей в воду.

Таже крещает, глаголя: Креща1ется раб Бо1жий: и прочая.

И абие облачит его, и мажет мvром, глаголя: Печа1ть да1ра:

И по сих обходит с ним по чину, поя: Ели1цы во Христа1 крести1стеся:

И бывает отпуст.

 

 


Последование о исповедании

Приводит духовный отец хотящаго исповедатися единаго, а не два, или многия, пред икону Господа нашего Иисуса Христа непокровенна. И творит стих началу:

Священник: Благослове1н Бог наш всегда1, ны1не и при1сно, и во ве1ки веко1в.

Таже: Трисвятое: По О!тче наш: Я!ко Твое1 есть Ца1рство: Го1споду помо1лимся, 12. Слава, и ныне: Прииди1те, поклони1мся: трижды.

Таже, псалом 50.

Поми1луй мя, Бо1же, по вели1цей ми1лости Твое1й, и по мно1жеству щедро1т Твои1х очи1сти беззако1ние мое1. Наипа1че омы1й мя от беззако1ния моего1, и от греха1 моего1 очи1сти мя; я1ко беззако1ние мое1 аз зна1ю, и грех мой предо мно1ю есть вы1ну. Тебе1 Еди1ному согреши1х и лука1вое пред Тобо1ю сотвори1х, я1ко да оправди1шися во словесе1х Твои1х, и победи1ши внегда1 суди1ти Ти. Се бо, в беззако1ниих зача1т есмь, и во гресе1х роди1 мя ма1ти моя1. Се бо, и1стину возлюби1л еси1; безве1стная и та1йная прему1дрости Твоея1 яви1л ми еси1. Окропи1ши мя иссо1пом, и очи1щуся; омы1еши мя, и па1че сне1га убелю1ся. Слу1ху моему1 да1си ра1дость и весе1лие; возра1дуются ко1сти смире1нныя. Отврати1 лице1 Твое1 от грех мои1х и вся беззако1ния моя1 очи1сти. Се1рдце чи1сто сози1жди во мне, Бо1же, и дух прав обнови1 во утро1бе мое1й. Не отве1ржи мене1 от лица1 Твоего1 и Ду1ха Твоего1 Свята1го не отыми1 от мене1. Возда1ждь ми ра1дость спасе1ния Твоего1 и Ду1хом Влады1чним утверди1 мя. Научу1 беззако1нныя путе1м Твои1м, и нечести1вии к Тебе1 обратя1тся. Изба1ви мя от крове1й, Бо1же, Бо1же спасе1ния моего1; возра1дуется язы1к мой пра1вде Твое1й. Го1споди, устне1 мои1 отве1рзеши, и уста1 моя1 возвестя1т хвалу1 Твою1. Я!ко а1ще бы восхоте1л еси1 же1ртвы, дал бых у1бо: всесожже1ния не благоволи1ши. Же1ртва Бо1гу дух сокруше1н; се1рдце сокруше1нно и смире1нно Бог не уничижи1т. Ублажи1, Го1споди, благоволе1нием Твои1м Сио1на, и да сози1ждутся сте1ны Иерусали1мския. Тогда1 благоволи1ши же1ртву пра1вды, возноше1ние и всесожега1емая; тогда1 возложа1т на oлта1рь Твой тельцы1.

И настоящия тропари сия, глас 6:

Поми1луй нас, Го1споди, поми1луй нас; / вся1каго бо отве1та недоуме1юще, / сию1 Ти моли1тву я1ко Влады1це, гре1шнии прино1сим: / поми1луй нас.

Слава: Го1споди, поми1луй нас, / на Тя бо упова1хом; / не прогне1вайся на ны зело1, / ниже1 помяни1 беззако1ний на1ших, / но при1зри и ны1не я1ко благоутро1бен, и изба1ви ны от враг на1ших; / Ты бо еси1 Бог наш, и мы лю1дие Твои1, / вси дела1 руку1 Твое1ю, и и1мя Твое1 призыва1ем.

И ныне: Милосе1рдия две1ри отве1рзи нам, / благослове1нная Богоро1дице, / наде1ющиися на Тя да не поги1бнем, / но да изба1вимся Тобо1ю от бед: / Ты бо еси1 спасе1ние ро1да христиа1нскаго.

Таже: Го1споди, поми1луй, 40.

Священник глаголет: Го1споду помо1лимся.

И молитву сию:

Бо1же, Спаси1телю наш, И!же проро1ком Твои1м Нафа1ном пока1явшемуся Дави1ду о свои1х согреше1ниих оставле1ние дарова1вый, и Манасси1ину в покая1ние моли1тву прие1мый, Сам и раба1 Твоего1 [или и рабу1 Твою1] имярек, ка1ющагося [или ка1ющуюся], о ни1хже соде1ла согреше1ниих, приими1 обы1чным Твои1м человеколю1бием, презира1яй ему1 [или ей] вся соде1янная, оставля1яй непра1вды, и превосходя1й беззако1ния. Ты бо рекл еси1, Го1споди: хоте1нием не хощу1 сме1рти гре1шника, но я1ко е1же обрати1тися, и жи1ву бы1ти ему1: и я1ко се1дмьдесять седмери1цею оставля1ти грехи1. Поне1же я1ко вели1чество Твое1 безприкла1дное, и ми1лость Твоя1 безме1рная: а1ще бо беззако1ния на1зриши, кто постои1т?

Я!ко Ты еси1 Бог ка1ющихся и Тебе1 сла1ву возсыла1ем, Отцу1 и Сы1ну и Свято1му Ду1ху, ны1не и при1сно, и во ве1ки веко1в, ами1нь.

 

Священник глаголет: Го1споду помо1лимся.

И молитва иная.

Го1споди Иису1се Христе1, Сы1не Бо1га жива1го, Па1стырю и А!гнче, взе1мляй грех мiра, И!же заимова1ния дарова1вый двема1 должнико1ма, и гре1шнице да1вый оставле1ние грехо1в ея1: Сам, Влады1ко, осла1би, оста1ви, прости1 грехи1, беззако1ния, согреше1ния во1льная и нево1льная, я1же в ве1дении и не в ве1дении, я1же в преступле1нии и преслуша1нии бы1вшая от рабо1в Твои1х сих. И а1ще что я1ко челове1цы плоть нося1ще, и в мiре живу1ще, от диа1вола прельсти1шася. А!ще же в сло1ве, или1 в де1ле, или1 в ве1дении, или1 в неве1дении, или1 сло1во свяще1нническое попра1ша, или1 под кля1твою свяще1нническою бы1ша, или1 под свою1 ана1фему падо1ша, или1 под кля1тву ведо1шася: Сам я1ко благ, и незло1бивый Влады1ко, сия1 ра1бы Твоя1 сло1вом разреши1тися благоволи1, проща1яй им и свою1 их ана1фему и кля1тву, по вели1цей Твое1й ми1лости. Ей, Влады1ко Человеколю1бче Го1споди, услы1ши нас, моля1щихся Твое1й бла1гости о рабе1х Твои1х сих, и пре1зри я1ко многоми1лостив прегреше1ния их вся, измени1 их ве1чныя му1ки. Ты бо рекл еси1, Влады1ко: ели1ка а1ще свя1жете на земли1, бу1дут свя1зана на небеси1: и ели1ка а1ще разрешите1 на земли1, бу1дут разреше1на на небеси1.

Я!ко Ты еси1 еди1н безгре1шен, и Тебе1 сла1ву возсыла1ем, Отцу1 и Сы1ну и Свято1му Ду1ху, ны1не и при1сно, и во ве1ки веко1в, ами1нь.

Посем глаголет к нему:

Се ча1до, Христо1с неви1димо стои1т, прие1мля испове1дание твое1, не усрами1ся, ниже1 убо1йся, и да не скры1еши что от мене1, но не обину1яся рцы вся, ели1ка соде1лал еси1, да прии1меши оставле1ние от Го1спода на1шего Иису1са Христа1. Се и ико1на Его1 пред на1ми: аз же то1чию свиде1тель есмь, да свиде1тельствую пред Ним вся, ели1ка рече1ши мне: а1ще ли что скры1еши от мене1, сугу1б грех и1маши. Внемли1 у1бо: поне1же бо прише1л еси1 во враче1бницу, да не неисцеле1н оты1деши.

 

И тако вопрошает его [или ю] прилежно едино по единому, и ожидает его [или ю], донележе отвещает противу коегождо вопрошения.

Прежде всех вопрошает его о вере, глаголя:

Рцы ми, ча1до: а1ще ве1руеши, я1ко це1рковь кафоли1ческая апо1стольская, на Восто1це насажде1ная и возраще1ная, и от Восто1ка по всей вселе1нней разсе1яная, и на Восто1це и досе1ле недви1жимо и непреме1нно пребыва1ющая, предаде1 и научи1? И а1ще не сумни1шися в ко1ем преда1нии?

И аще верит православно и несумненно, да чтет Символ веры:

Ве1рую во еди1наго Бо1га Отца1 Вседержи1теля, Творца1 не1бу и земли1, ви1димым же всем и неви1димым. И во еди1наго Го1спода Иису1са Христа1, Сы1на Бо1жия, Единоро1днаго, И!же от Отца1 рожде1ннаго пре1жде всех век. Све1та от Све1та, Бо1га и1стинна от Бо1га и1стинна, рожде1нна, несотворе1нна, единосу1щна Отцу1, И!мже вся бы1ша. Нас ра1ди челове1к и на1шего ра1ди спасе1ния сше1дшаго с небе1с и воплоти1вшагося от Ду1ха Свя1та и Мари1и Де1вы и вочелове1чшася. Распя1таго же за ны при Понти1йстем Пила1те, и страда1вша, и погребе1нна. И воскре1сшаго в тре1тий день по Писа1нием. И возше1дшаго на небеса1, и седя1ща одесну1ю Отца1. И па1ки гряду1щаго со сла1вою суди1ти живы1м и ме1ртвым, Его1же Ца1рствию не бу1дет конца1. И в Ду1ха Свята1го, Го1спода, Животворя1щаго, И!же от Отца1 исходя1щаго, И!же со Отце1м и Сы1ном спокланя1ема и ссла1вима, глаго1лавшаго проро1ки. Во еди1ну Святу1ю, Собо1рную и Апо1стольскую Це1рковь. Испове1дую еди1но креще1ние во оставле1ние грехо1в. Ча1ю воскресе1ния ме1ртвых, и жи1зни бу1дущаго ве1ка. Ами1нь.

И сие скончав, вопрошает его:

Рцы ми, ча1до: не был ли еси1 ерети1к или1 отсту1пник? Не держа1лся ли еси1 с ни1ми, их ка1пища посеща1я, поуче1ния слу1шая или1 кни1ги их прочи1товая? Не лю1биши ли чесого1 мiрски1х па1че Творца1 твоего1? Не лжесвиде1тельствовал ли еси1? Не преступи1л ли еси1 ко1его обе1та Бо1гу обеща1ннаго? Писа1ния Боже1ственная на кощу1ны не приимова1л ли еси1.

И паки вопрошает его о кровосмешении. Оно бо запрещается тяжчайше блуда.

Рцы ми, ча1до: не уби1л ли еси1 челове1ка во1лею или1 нево1лею? Рцы ми, ча1до: не укра1л ли еси1 что, и сотворя1л кля1тву за то? Или1 укра1де ин, а ты прия1л еси1 то?

И аще украде что, да возвратит, а егда то возвратит, да течет ко архиерею прияти прощение, и сотворити канон свой. Аще же не сотворяше клятву, точию да исполнит, аще возможно, канон татя.

Рцы ми ча1до: не роти1лся ли еси1, и ка1ко роти1лся, во1лею или1 нево1лею, и по ну1жде? Не пре1дал ли еси1 немощна1го в ру1це си1льнаго? Не оби1диши ли кого1? Или1 оби1дел еси1 в ку1плях или1 во ино1м чесо1м?

И аще обидел есть или обидит, да платит е.

И паки глаголи: Рцы ми, ча1до: не укори1л ли еси1 роди1тели твоя1, или1 свяще1нника, или1 мона1ха, или1 ко1еголибо от челове1к? Не и1маши ли с не1киим вражды1? То да сотвори1ши любо1вь. И!бо а1ще и1маши на кого1 вражду1 или1 за1висть, да1ры твоя1 и моли1твы не суть прия1тны Бо1гу: ниже1, а1ще что твори1ши Бо1га ра1ди, прия1тно есть.

Рцы ми, ча1до: не ял ли еси1 во святу1ю Четыредеся1тницу или1 в сре1ду, или1 в пято1к от мя1са или1 сы1ра? Не пре1дал ли еси1 не1коего челове1ка диа1волу или1 поху1лил еси1, или1 укори1л еси1 ве1ру, или1 зако1н, или1 не1кую хулу1 рекл еси1, или1 клял еси1 челове1ка? Не глаго1лал ли еси1 лжу или1 клене1шися ло1жне? Или1 тщесла1вуеши или1 упива1ешися, и1хже ра1ди ду1шу и те1ло погубля1еши?

И прочия воспоминает грехи смертныя:

Го1рдость, лихоиме1ние, блуд, за1висть, чревобе1сие, гнев, лени1вство, и вся грехи1 седми1 ма1терей рожда1ющияся, со вся1ким разсу1дным испыта1нием сматря1я разли1чие лиц, и потому1 испыта1ние творя1: и1нако бо духо1вна, и1нако люди1на, и1нако мона1ха, и1нако мiрска, и1нако ю1на, и1нако ста1рца.

Завещание.

От сих всех отны1не до1лжен еси1 блюсти1ся, поне1же вторы1м креще1нием креща1ешися, по та1инству христиа1нскому, и да положи1ши нача1ло благо1е, помога1ющу тебе1 Бо1гу: па1че же не поглуми1ся на то1ежде обраща1яся, да не твори1ши челове1ком сме1ха, сия1 бо христиа1ном не су1ть прили1чна, но че1стно, и пра1во, и благогове1йно пожи1ти да помо1жет тебе1 Бог свое1ю благода1тию.

 

И егда сия вся к нему изречеши, и опасно испытаеши, и он паки вся яже о себе без студа открыет. И речеши ему: Поклони1ся.

Тогда преклоняет главу исповедуемый. Духовный же глаголет молитву сию:

Го1споду помо1лимся.

Го1споди Бо1же спасе1ния рабо1в Твои1х, ми1лостиве и ще1дре и долготерпели1ве, ка1яйся о на1ших зло1бах, не хотя1й сме1рти гре1шника, но е1же обрати1тися и жи1ву бы1ти ему1. Сам и ны1не уми1лостивися о рабе1 Твое1м [или рабе1 Твое1й] имярек, и пода1ждь ему1 о1браз покая1ния, проще1ние грехо1в и отпуще1ние, проща1я ему1 вся1кое согреше1ние, во1льное же и нево1льное. Примири1 и соедини1 его1 святе1й Твое1й Це1ркви, о Христе1 Иису1се Го1споде на1шем, с ни1мже Тебе1 подоба1ет держа1ва и великоле1пие, ны1не и при1сно, и во ве1ки веко1в, ами1нь.

 

По молитве же разрешает иерей кающагося низу лежащаго, сице глаголя. Совершение тайны святаго покаяния.

Госпо1дь и Бог наш Иису1с Христо1с благода1тию и щедро1тами Своего1 человеколю1бия да прости1т ти, ча1до имярек, вся согреше1ния твоя1. И аз, недосто1йный иере1й, вла1стию Его1 мне да1нною, проща1ю и разреша1ю тя от всех грехо1в твои1х, во и1мя Отца1, и Сы1на, и Свята1го Ду1ха, ами1нь.

Конец же разрешения его глаголя, иерей знаменует крестообразно десницею кающагося.

Таже, Досто1йно есть. Сла1ва, и ны1не:

И отпуст.

 

Тогда канон даст ему противу согрешения его. Аще убо имать многия грехи, даст ему канон вящший, сиречь, иже имать множайшая лета, и иная с сими разрешаются. И глаголет к нему:

Ча1до, толи1ка ле1та повелева1ют Боже1ственнии и свяще1ннии зако1ни, да не причасти1шися Боже1ственных Та1ин, то1чию да пие1ши Агиа1сму (Святы1х Богоявле1ний во1ду) вели1кую, и а1ще удержи1шися от Боже1ственнаго Прича1стия, разреша1тся греси1 твои1: а1ще же престу1пиши, и приобщи1шися, вторы1й Иу1да бу1деши. А!ще же изнемо1жеши к сме1рти, да причасти1шися. А!ще ли воста1неши, па1ки ста1ни во урече1нных ле1тех, и приложи1 в ме1ру, е1же содержа1ти па1ки, и ин кано1н за прича1стие, да наверши1ши ме1ру.

Внемли и сему: Отне1леже оста1вит челове1к грех, тогда1 кано1н прие1млет, по 39-му пра1вилу Васи1лия Вели1каго: ели1ко же твори1т грех, а1ще и не причаща1ется, не вменя1ется ему1 то. Егда1 же па1ки удержи1тся на вре1мя от причаще1ния, и па1ки низпа1дает в грех, па1ки нача1ло полага1ет в кано1н.

А!ще ли случи1тся ему1 па1сти во ин грех, пре1жде соверше1ния кано1на, подоба1ет сматря1ти множа1йшая ле1та от несоверше1нных кано1на, и секра1тых, си1речь, новоприлу1чшихся, и ка1я суть мно1жайшия, ты1я да держи1т. А!ще ли па1ки по оша1янии греха1, удержа1 вре1мя от прича1стия или1 сам о себе1, или1 от ина1го духовника1, чи1слятся и та1я ле1та в кано1н.

Внемли и сему: Егда1 обря1щется челове1к благогове1йный, и произво1лит твори1ти не1колико мета1ний на нощеде1нство по си1ле свое1й, отпусти1 ему1 еди1но ле1то от ме1ры кано1на прича1стия. А!ще же произво1лит сотвори1ти ми1лостыню по ме1ре свое1й, оста1ви ему1 и друго1е ле1то. А!ще ли пости1тся сре1ду и пято1к, по Боже1ственным пра1вилом, оста1ви ему1 и еще1 друго1е ле1то. А!ще ли и понеде1льник восхо1щет воздержа1тися от мя1са, друго1е па1ки отпусти1 ему1 ле1то: на сыр и я1ица, друго1е. Та1кожде и и1ну доброде1тель а1ще сотвори1т, друго1е па1ки отпусти1 ему1 ле1то. А!ще ли челове1к той нижа1е три1десяти лет есть, друго1е ле1то па1ки оста1ви ему1. А!ще же есть и от два1десяти нижа1е, мне1е запреща1ется. А!ще же не изво1лит напи1санных, да испо1лнит це1ло определе1нная ле1та.

Внемли и сему: Я!ко а1ще по согреше1нии восхо1щет кто бы1ти мона1х, две ча1сти да держи1т, а тре1тию часть лет оста1ви ему1. А!ще же восхо1щет отыти1 во о1бщее житие1, оста1ви ему1 пол. А!ще ли по прия1тии о1браза паде1т, уста1вленная да испо1лнит це1ло.

О женах: От жен вопроша1ти: еда1 ноша1ху бы1лие, во е1же не сотвори1ти отроча1, или1 а1ще ка1я напои1 ложесна1, е1же не зача1ти, или1 яде1 бы1лие, или1 пресы1тися, и изве1рже отроча1 самохо1тне. И егда1 обря1щется, я1ко не1что сотвори1, и изве1рже самохо1тне, уби1йца есть, и запреща1ется я1ко уби1йца. А!ще же нево1лею по ну1жде не1коей изве1рже де1тища своего1, еди1но ле1то да не причасти1тся, а нося1щая бы1лие, да оста1вит е1, и да запрети1тся шесть лет, по шестьдеся1тому пра1вилу, е1же в Тру1лле. Та1кожде и обви1тия, си1речь, шо1лки или1 кону1ры, а1ще на де1ти своя1, или1 на живо1тная возлага1ют, или1 прохо1дят чароде1йства. А!ще же яде1 бы1лие, или1 и1но что, и отрави1 ложесна1 своя1, и ктому1 де1ти не ражда1ет, я1ко уби1йца запреща1ется. А!ще же волше1бствова, да весть, ко1е де1тище роди1т, или1 да позна1ет что от неве1домых: шесть лет да не причасти1тся, по шестьдеся1тому пра1вилу шеста1го собо1ра. Вопроша1ет же и о ины1х гресе1х блуда1, и волше1бства, и малаки1и, и уби1йства, и татьбы1, я1ко и муже1й, а наипа1че чрез естество1 с свои1ми му1жы не падо1ша ли ся. А!ще же исхода1таила кому1 блуд, и та я1ко блудни1ца запреща1ется.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 226; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.217.174.145 (0.014 с.)