Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Вправа 1. Півфігура в жовтому↑ Стр 1 из 2Следующая ⇒ Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Розділ 4 Канали
У Розділі 2 описано різні моделі кольорів та способи переходу з однієї системи в іншу. Як відомо, всі кольори в моделі RGB створювані різним внеском компонент червоного, зеленого і синього кольорів. Photoshop дає змогу переглядати і редагувати окремо кожну з цих компонент. Ці дії можна виконувати в каналах (Сhannels), які створюють окремо для кожного з кольорів. Якщо працюють з зображенням у режимі RGB, то створюють три канали для трьох кольорів і четвертий композитний. Якщо ж зображення в режимі CMYK, то створюють чотири канали для кольорів та п’ятий композитний. У режимі Grayscale є лише один канал, а в режимі індексних кольорів узагалі немає каналів. Отже, якщо треба працювати з каналами, а зображення є в режимі індексних кольорів, то його попередньо перетворюють у модель RGB або CMYK.
Палітра Сhannels
Для того, щоб побачити окремі канали, треба відкрити будь-який RGB-файл і завантажити палітру Сhannels з меню Window.
Палітра містить список з чотирьох каналів. Перший композитний, де всі канали змішуються і створюють єдине повнокольорове зображення і три для базових кольорів. Біля кожного з елементів списку є значок ока, який означає, що вибраний канал видимий. Вибраний канал називають цільовим. Разом зі значком ока в елементі списку є мініатюра зображення, яку можна збільшувати в діалоговому вікні Palette options з меню палітри. Кожній точці кожного каналу відповідає 256 значень яскравості – від 0 (чорний) до 255 (білий). Отже, кожний канал є напівтоновим зображенням. Можна ввімкнути режим показу каналів у кольорі. Для цього у діалоговому вікні Edit\Preferences\Display & Cursors треба ввімкнути параметр Color Channels in Color. Зазначимо, що набагато зручніше працювати з напівтоновим зображенням. Розглянемо кожен канал окремо. Для того щоб вибрати канал, треба клацнути на голубому каналі або натиснути на комбінацію клавіш Ctrl+3,. Значок ока залишиться тільки тут, в інших елементах він щезне. У цьому випадку видимий тільки голубий канал, тільки його можна редагувати. Після вибору окремого каналу в ньому можна зафарбовувати зображення. Якщо рисувати білим кольором, то відповідні фрагменти зображення замалюються в колір каналу, якщо чорним, – то в зображення додасться протилежний (комплементарний) колір. Для моделі CMYK Photoshop створює п’ять каналів, для моделі LAB – чотири, а для режиму Grayscale – один. Композитне зображення в палітрі каналів на першому місці.
Вправа 1. Півфігура в жовтому Для вивчення дії каналів розглянемо картину Казимира Малевича. Яскраво-жовта фігура стоїть на фоні темно-синього неба, Найнижча смуга яскраво-червона, над нею чорна, над чорною – жовта (такого самого кольору, як і фігура), над жовтою – синя, смуги завершує яскраво-червоний комин. На першому рисунку композитне зображення переведене в напівтони, на другому – зображення червоного каналу, на третьому –зеленого, на четвертому – синього. Як видно, зображення зеленого каналу (третє) приблизно збігається з початковим (перше), оскільки зелений входить майже у всі кольори на фотографії, крім червоного. Зелений і синій канали значно відрізняються. Пікселі червоного каналу найяскравіші на фігурі, комині і найнижчій смузі, оскільки вони мають найбільшу концентрацію червоного кольору. Пікселі синього каналу найяскравіші в ділянці неба.
Робота з каналами Розглянемо меню палітри Сhannels, для чого треба клацнути мишкою на чорній стрілці в правому верхньому куті. Команда New Сhannels (Новий канал) дає змогу створити новий канал, якому автоматично буде присвоєне ім’я Alpha 1 (Альфа канал), проте в діалоговому вікні New Сhannels можна присвоїти інше ім’я. Створення нових каналів потрібне для роботи з масками. Робота з масками детально описана у Розділі 6. Командою Duplicate Channel (Повторити канал) створюють точну копію каналу в цьому ж документі або копіюють у новий, зменшуючи цим розмір початкового файлу. Копію каналу пізніше можна знову завантажити в початковий файл або завантажити як виокремлену ділянку з рухомою межею за допомогою команди Select\Load Selection. Діалогове вікно Duplicate Channel відкривають клацанням на команді Duplicate Channel в меню палітри Сhannels. Тут у полі As (Як) вводять ім’я нового каналу, у списку Document (Документ) вибирають New (Новий), якщо потрібно перемістити канал у новий документ, у полі Name (Ім’я) вводять ім’я цього документа. Параметр Invert призначений для створення негативу зображення. Часто виникає потреба вилучити канал з документа. В цьому випадку застосовують команду Delete Channel (Вилучити канал). Командою New Spot Channel (Новий канал технологічного кольору) додають до зображення канали технологічних кольорів, а командою Merge Spot Channel (Об’єднати канали технологічних кольорів) об’єднують канали технологічних кольорів з кольорами RGB і CMYK. За допомогою команди Split Channels (Розділити канали) розділяють канали на окремі незалежні напівтонові зображення. Команда Merge Channels (Об’єднати канали) об’єднує декілька зображень в одне, причому зображення повинні бути напівтонові і мати однаковий розмір. Цією командою відкривають діалогове вікно Merge Channels. У полі Mode (Режим) вибирають режим, у який можна перейти. Якщо, наприклад, є три напівтонові зображення, то можна перейти в режими RGB, Lab або Multichannel (Багатоканальний). Модель CMYK буде недоступною, оскільки бракує четвертого зображення.
Команда Calculations
Команда Image\Calculations (Зображення\Обчислення) об’єднує два канали-джерела і поміщає результат у канал-ціль. Цільове зображення може бути новим. Найважливіше те, що команда Image\Calculations діє тільки на окремі канали кольорів, а не на все зображення. Внаслідок виконання цієї команди змінюється тільки один канал. Після виконання команди Image\Calculations з’являється діалогове вікно.
Зображення-джерела вибирають зі списків Source1 і Source2. Одна умова є обов’язковою – ці зображення повинні мати однакові розміри. За допомогою списку Layer (Шар) можна скомпонувати окремі шари, у списку Channel – вибрати канали, які треба змішати. В списку Blending, крім режимів накладання, є ще команди Add і Subtract. Параметри групи Result визначають цільове зображення для накладання каналів. Результат композиції каналів можна помістити у будь-який канал будь-якого зображення, який має такий же розмір, як і зображення-джерело.
Розділ 4 Канали
У Розділі 2 описано різні моделі кольорів та способи переходу з однієї системи в іншу. Як відомо, всі кольори в моделі RGB створювані різним внеском компонент червоного, зеленого і синього кольорів. Photoshop дає змогу переглядати і редагувати окремо кожну з цих компонент. Ці дії можна виконувати в каналах (Сhannels), які створюють окремо для кожного з кольорів. Якщо працюють з зображенням у режимі RGB, то створюють три канали для трьох кольорів і четвертий композитний. Якщо ж зображення в режимі CMYK, то створюють чотири канали для кольорів та п’ятий композитний. У режимі Grayscale є лише один канал, а в режимі індексних кольорів узагалі немає каналів. Отже, якщо треба працювати з каналами, а зображення є в режимі індексних кольорів, то його попередньо перетворюють у модель RGB або CMYK.
Палітра Сhannels
Для того, щоб побачити окремі канали, треба відкрити будь-який RGB-файл і завантажити палітру Сhannels з меню Window.
Палітра містить список з чотирьох каналів. Перший композитний, де всі канали змішуються і створюють єдине повнокольорове зображення і три для базових кольорів. Біля кожного з елементів списку є значок ока, який означає, що вибраний канал видимий. Вибраний канал називають цільовим. Разом зі значком ока в елементі списку є мініатюра зображення, яку можна збільшувати в діалоговому вікні Palette options з меню палітри. Кожній точці кожного каналу відповідає 256 значень яскравості – від 0 (чорний) до 255 (білий). Отже, кожний канал є напівтоновим зображенням. Можна ввімкнути режим показу каналів у кольорі. Для цього у діалоговому вікні Edit\Preferences\Display & Cursors треба ввімкнути параметр Color Channels in Color. Зазначимо, що набагато зручніше працювати з напівтоновим зображенням. Розглянемо кожен канал окремо. Для того щоб вибрати канал, треба клацнути на голубому каналі або натиснути на комбінацію клавіш Ctrl+3,. Значок ока залишиться тільки тут, в інших елементах він щезне. У цьому випадку видимий тільки голубий канал, тільки його можна редагувати. Після вибору окремого каналу в ньому можна зафарбовувати зображення. Якщо рисувати білим кольором, то відповідні фрагменти зображення замалюються в колір каналу, якщо чорним, – то в зображення додасться протилежний (комплементарний) колір. Для моделі CMYK Photoshop створює п’ять каналів, для моделі LAB – чотири, а для режиму Grayscale – один. Композитне зображення в палітрі каналів на першому місці.
Вправа 1. Півфігура в жовтому Для вивчення дії каналів розглянемо картину Казимира Малевича. Яскраво-жовта фігура стоїть на фоні темно-синього неба, Найнижча смуга яскраво-червона, над нею чорна, над чорною – жовта (такого самого кольору, як і фігура), над жовтою – синя, смуги завершує яскраво-червоний комин. На першому рисунку композитне зображення переведене в напівтони, на другому – зображення червоного каналу, на третьому –зеленого, на четвертому – синього. Як видно, зображення зеленого каналу (третє) приблизно збігається з початковим (перше), оскільки зелений входить майже у всі кольори на фотографії, крім червоного. Зелений і синій канали значно відрізняються. Пікселі червоного каналу найяскравіші на фігурі, комині і найнижчій смузі, оскільки вони мають найбільшу концентрацію червоного кольору. Пікселі синього каналу найяскравіші в ділянці неба.
Робота з каналами Розглянемо меню палітри Сhannels, для чого треба клацнути мишкою на чорній стрілці в правому верхньому куті. Команда New Сhannels (Новий канал) дає змогу створити новий канал, якому автоматично буде присвоєне ім’я Alpha 1 (Альфа канал), проте в діалоговому вікні New Сhannels можна присвоїти інше ім’я. Створення нових каналів потрібне для роботи з масками. Робота з масками детально описана у Розділі 6. Командою Duplicate Channel (Повторити канал) створюють точну копію каналу в цьому ж документі або копіюють у новий, зменшуючи цим розмір початкового файлу. Копію каналу пізніше можна знову завантажити в початковий файл або завантажити як виокремлену ділянку з рухомою межею за допомогою команди Select\Load Selection. Діалогове вікно Duplicate Channel відкривають клацанням на команді Duplicate Channel в меню палітри Сhannels. Тут у полі As (Як) вводять ім’я нового каналу, у списку Document (Документ) вибирають New (Новий), якщо потрібно перемістити канал у новий документ, у полі Name (Ім’я) вводять ім’я цього документа. Параметр Invert призначений для створення негативу зображення. Часто виникає потреба вилучити канал з документа. В цьому випадку застосовують команду Delete Channel (Вилучити канал). Командою New Spot Channel (Новий канал технологічного кольору) додають до зображення канали технологічних кольорів, а командою Merge Spot Channel (Об’єднати канали технологічних кольорів) об’єднують канали технологічних кольорів з кольорами RGB і CMYK. За допомогою команди Split Channels (Розділити канали) розділяють канали на окремі незалежні напівтонові зображення. Команда Merge Channels (Об’єднати канали) об’єднує декілька зображень в одне, причому зображення повинні бути напівтонові і мати однаковий розмір. Цією командою відкривають діалогове вікно Merge Channels. У полі Mode (Режим) вибирають режим, у який можна перейти. Якщо, наприклад, є три напівтонові зображення, то можна перейти в режими RGB, Lab або Multichannel (Багатоканальний). Модель CMYK буде недоступною, оскільки бракує четвертого зображення.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 211; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.191.116.61 (0.007 с.) |