Приклади бібліографічних описів за стандартами 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Приклади бібліографічних описів за стандартами



1. Книга, однотомне видання:

· Шпара П.Е., Шпара И.П. Техническая эстетика и основы художественного конструирования.– 3-е изд. – К.: Вища школа, 1989. – 247 с.

· Мєднікова Г.С. Українська і зарубіжна культура ХХ століття: Навч. посібник. – К.: Т-во "Знання", 2002. – 214 с.

· Философский словарь / Под ред. И.Т.Фролова. – 5-е изд. – М.: Политиздат, 1987.– 590 с.

· Культурологія: українська та зарубіжна культура: Навч. посібник/ За ред. М.М.Заковича.– К.: Знання, 2004. – 567 с.

· Даниленко В.Я. Дизайн: Підручник. –Х.: ХДАДМ, 2003. – 320 с.

· Многогранный мир Кандинского/ Н.Автономова и др. – М.: Наука, 1998. – 208 с.

· Леонардо да Винчи. Суждения о науке и искусстве/ В.Зубов и др. (Пер. с ит.). – СПб.: Азбука, 2001. – 702 с.

· Homolacs K. Kolorystyka malarska. – Warszawa, 1960. – 260 s.

 

2. Книга, енциклопедія, багатотомне видання:

· Романюк М.М. Ардан Іван // Енциклопедія сучасної України. – К., 2001. – Т. 1. – С. 632.

· Ломоносов М.В. Полное собрание сочинений: В 3-х т. – М.–Л.,1952.– Т. 3.– 604 с.

· Веселовська Г.В., Ходаков В.Є. Основи комп`ютерної графіки: У 2-х кн. Навч. посібник.– Херсон: Олді-плюс, 2001.

 

3. Серійне видання, газета, журнал:

· Андрієвський Л. І. Ніч після сходу сонця в українській історії // Літературна Україна. – К., 2001. – 29 листопада. – № 3.

· Биденко А. Что ждет рынок наружной рекламы // Наружка. – 2005. – № 11-12. – С. 21-22.

· Божко Т.О. Проектування упаковки // Мир упаковки. – К.: РИА “Марко–Пак”, 2001. – С. 40-41.

· Ефимов А.В. Шведские исследования колористической среды // Техническая эстетика. – 1983. – № 11. – С. 21-24.

· Digital non-stop в дизайне и рекламе на REX`2001 // Digital Print. Современные технологии. – 2001. – № 5. – С. 57.

· Реклама и дизайн в Украине: Ежегодное иллюстрированное справочное издание.– 2005.– № 4.

 

4. Серійне видання, збірка наукових праць, матеріали конференцій:

· Збірник наукових праць КНУДТ (спецвипуск): Міжвідомчий науково-технічний збірник.– К.: ДОП КНУДТ, 2006. – 377 с.

· Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: Зб. наук. праць / Ред. кол. Н.Ф.Федорова.– К.: Інститут педагогіки АПН України, Інститут Реклами, 2005. – Вип 9. – 131 с.

· Нестеренко П.В. Графічні техніки в екслібрисах ХX ст. // Мистецтвознавство України: Зб. наук. праць. – К.: СПД Кравчук, 2003. – Вип. 3. – C. 348-355.

· Прищенко С.В. Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України // Зб. наук. праць Академії мистецтв України "Мистецтвознавство України". – К.: СПД Пугачов, 2006. – Вип. 6-7.– С. 448-458.

· Голод-геноцид 1933 року в Україні: Історико-політологічний аналіз наслідків // Матеріали Міжнар. наук.-теорет. конф.; Київ, 28 листоп. 1998 р. / Редкол.: С.Кульчицький (відп. ред.) та ін. – Київ; Нью-Йорк: Логос, 2000. – 140 с.

· Дизайн-освіта 2003: досвід, проблеми, перспективи // Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф.; Харків, 24-28 берез. 2003 р. / За ред. Даниленка В.Я. – Харків; ХДАДМ, 2003. – 312 с.

 


5. Альбом репродукцій, каталоги виставок:

· Декоративно-прикладное искусство Украинской ССР 70 – начала 80-х годов / Альбом. – М.: Советский художник, 1986. – 198 с.

· Український авангард 1910-30 років / Альбом. – К.: Мистецтво, 1996.

· Володимир Євтушевський: Живопис // Каталог виставки “Суцвіття України”. – К., 2005.– С. 10-18.

· WEB Украина – Дизель 2006 // Каталог студий по разработке WEB-дизайна. – К.: Типографія від “А” до “Я”, 2006. – 44 с.

 

6. Запозичення бібліографічного опису з іншого документа:

· Биковський Л. Понтійська Амазонка // Свобода. – 1951. – 2 берез. – Ч. 50. – Описано за: Биковський Л. У службах українській книжці. – Львів; Нью-Йорк, 1997. – С. 103.

 

7. Опис законів та нормативних документів:

· ДСТУ 3017–95. Видання. Основні види. Терміни та визначення: Вид. офіц. – К.: Держстандарт України, 1995. – 48 с.

· Про Автономну республіку Крим: Закон України, 17 берез. 1995 р. // Урядовий кур’єр. – 1995. – 21 берез.

 

Приклади оформлення цитат та посилань

Видання "Архитектура и бионика" Ю.Лебедєва [82] присвячено пошуку нових форм, нових конструктивних вирішень на основі живої природи, естетичним проблемам архітектурної біоніки.

 

У міфі кожний символ може нести одночасно кілька значень, нерідко протилежних, наприклад, червоний – кохання і ненависть. Протиріччя колірної символіки можна пояснити "присутністю ніби двох лексиконів" – мирського, земного та більш давнього, релігійного [57].

 

В роботах С.С.Алексєєва [2], Г.В.Бєди [10], М.А.Кириченка [63], В.Ф.Ковальова [65], А.А.Унковського [155] та А.П.Яшухіна [183], присвячених живопису, підкреслюється значення впливу освітлення і товщі повітря на загальний колірно-тональний стан натури, і внаслідок цього зміни локальних кольорів на обумовлені, що має принципове значення у практиці живопису.

 

У 1981 р. американські вчені Д.Хьюбел [164; 200] та Т.Візел отримали Нобелівську премію за дослідження механізму зору людини.

 

Так, наприклад, професор Даниленко В.Я., переконаний, що "…певною мірою архітектура конструктивізму давала імпульси до формування нового професійного світогляду у середовищі художників, які займалися предметною творчістю" [164, с.74].


РОЗДІЛ ІІІ

Порядок підготовки до захисту і

Захист дипломних робіт (ПРОЕКТІВ)

1. Дипломна робота (проект) у повному обсязі (експозиційно-графічна частина, робота в матеріалі на об'єкті, пояснювальна записка) повинна бути закінчена за 2 тижні до захисту й представлена на розгляд циклової комісії щодо повноти й ступеню завершеності. Незакінчена в строк робота може бути знята з захисту й перенесе­на на розгляд на наступний рік. Тобто вважається, що студент не успішно закінчив­ підготовку, тому диплом молодшого спеціаліста в рік випуску не отримує.

2. Дипломна робота (проект) повинна відповідати високим художнім, технічним та соціально-культурним вимогам сучасного розвитку дизайну, нести інноваційні розробки та сучасні інженерні технології.

3. Дипломна робота (проект) повинна обов'язково мати перший (або останній – відповідно загальній композиції експозиції) експозиційний планшет, на якому наведена назва проекту, прізвище та ініціали автора роботи, прізвище та ініціали його керівника, прізвище та ініціали рецензента, рік.

4. Після розгляду та дозволу до захисту проект передається на рецензування. Рецензування здійснюється зовнішнім рецензентом згідно з вимогами, які висуваються до рецензії випускної кваліфікаційної роботи (проекту).

5. Публічний захист випускної кваліфікаційної роботи (проекту) проводиться прилюдно перед Державною екзаменаційною комісією (ДЕК), призначеною директором коледжу. Тривалість захисту, як правило, не повинна перевищувати 30-40 хвилин. Для розкриття змісту роботи студенту надається не більше 10 хвилин на доповідь за змістом роботи. Виступ випускника має містити чітке висвітлення задуму проектного рішення, його основну ідею-концепцію, розкривати змістовність художнього образу, сформульоване й висловлене гарною та чіткою професійною (державною) мовою з посиланням на конкретний візуальний матері­ал, що стосується теми.

 

6. Згідно з цим напередодні виступу можуть бути підготовлені його тези в об­сязі не більше 3 сторінок друкованого тексту через 2 інтервали кеглем 14 шрифтом Times New Roman, що й буде складати 10-хвилинну доповідь випускника.

7. При захисті випускної кваліфікаційної роботи (проекту) автор повинен виявити ґрунтовну обізна­ність з науковою літературою з обраного напрямку, здатність чітко сформулювати основні моменти свого дослідження, показати широту свого тво­рчого потенціалу, ерудицію, знання теоретичних питань з дизайн-проектування та знання соціально-економічних дисциплін.

8. Під час захисту студент стисло обгрунтовує вибір теми, актуальність, практичне значення, результати дослідження. Для висвітлення ідеї проекту випускник повинен чітко дати по­яснення роботи (проекту): охарактеризувати вихідні дані; доповісти, які задачі були поставлені в завданні на розробку випускного проекту; дати пояснення з усіх розділів проекту, в тій послідовності, як вони наведені в пояснювальній записці. Після відповідей випускника на запитання та зауваження, висловлені членами ДЕК під час захи­сту, а також зауважень рецензента, Голова ДЕК дає загальну характеристику дипломного проекту й підводить підсумок захисту.

9. Оцінка визначається експертним методом й виставляється як середня між оцінками членів ДЕК та оцінкою рецензента.

10. Процедура захисту відбувається за наступним планом:

· надання слова випускнику-молодшому спеціалісту Головою ДЕК;

· представлення студента членам ДЕК та присутнім на відкритому захисті головою циклової комісії, назви та загального характеру роботи, результа­тів навчання у коледжі та характеристики випускника;

· доповідь випускника по своїй роботі-проекту;

· запитання по роботі до випускника-молодшого спеціаліста членів ДЕК;

· відповіді випускника на запитання членів ДЕК;

· виступ-характеристика студента і оцінка результатів його роботи керівни­ком;

· виступ і оцінка роботи рецензентом;

· обговорення роботи членами Державної екзаменаційної комісії;

· виступи і обговорення випускної роботи з місць;

· заключне слово Голови Державної екзаменаційної комісії та підведення підсумків по захисту випускної кваліфікаційної
роботи (проекту).

11. На закритому засіданні Державної екзаменаційної комісії дається оцінка роботи (проекту) за п'ятибальною системою, враховуючи: загальну професійну підготовку випускника, його теоретико-методичну підготовку, розуміння випускником завдань об'ємно-просторової композиції, знання ним норм проектування, конструкцій, технологій, його графічної та художньої підготовки, творчого смаку, вміння формулювати думки й відповідати на поставлені запитання, загальну творчу активність.

12. Після завершення засідання Державної екзаменаційної комісії секретар ДЕК передає дипломні роботи (проекти) по акту голові циклової комісії, який передає їх до архіву коледжу. Дипломні роботи реєструються як документи постійного зберігання в архіві коледжу й випускнику після закінчення навчання не повертаються.

13. Документами постійного зберігання є протоколи засідань ДЕК, підписані Головою Державної екзаменаційної комісії, секретарем комісії та членами ДЕК, а також залікові книжки ви­пускників, на підставі яких готуються та видаються дипломи молодшого спеціа­ліста.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-06-28; просмотров: 168; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.116.42.208 (0.056 с.)