V. Пошук та оформлення бібліографії 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

V. Пошук та оформлення бібліографії



Бібліографічний апарат у науковому дослідженні - це ключ до використаної автором літератури, який певною мірою відображає наукову етику і культуру.

Ознайомлення з опублікованими за темою курсової (дипломної, магістерської) роботи науковими працями починається відразу після складання плану-проспекту наукового дослідження.

Літературний афоризм стверджує: “Вивчати явище без книг - це почати плавання у незвіданому морі без карти, вивчати ж книги без практичної роботи - це значить зовсім не вийти в море”.

Як знайти потрібну інформацію?

Існують різні способи інформаційного пошуку, добору необхідної наукової літератури з хореографії, а саме:

­ бібліотечні каталоги;

­ спеціальні галузеві і друковані бібліографії наукових праць;

­ бібліографії, що подають до наукових праць;

­ підрядкові бібліографії;

­ реферативні видання;

­ бібліографії наукових праць окремих дослідників.

Бібліотечний каталог - це перелік описів книг, журналів, статей, рукописних матеріалів, що зберігаються у фондах відповідної бібліотеки.

Розрізняють кілька типів бібліотечних каталогів:

генеральний - основний службовий каталог бібліотеки, що найповніше відбиває відомості про її фонди;

авторський - каталог авторів, укладений за алфавітом;

алфавітно-систематичний, в якому бібліографічні описи групують за галузями знань (і їх підрозділами), назви галузей розташовано за алфавітом;

галузевий - спеціальний каталог, що містить опис літератури тільки з конкретної галузі, наприклад, хореографії;

періодичних видань - каталог, що містить відомості про періодичні видання у фондах бібліотеки.

Пошуки наукової літератури, звичайно, можливі за всіма типами каталогів. Так, знаючи прізвище автора, можна скористатися генеральним каталогом, щоб з'ясувати точні бібліографічні відомості про працю. За алфавітно-систематичним каталогом можна дізнатися про наявність відповідної хореографічної літератури в бібліотеці, звернувшись до розділу «Хореографія». У межах останнього можна продовжити пошук у рубриці «Класичний танець».

Стан вивченості теми доцільно аналізувати з інформаційних видань, метою випуску яких є оперативна інформація як про самі публікації, так і їх зміст.

Додаток А

Деканові

факультету культури і мистецтв

проф. Козаренку О. В.

студента (ки) 5 курсу, групи КМХ-31

напряму підготовки «Хореографія»

Іванова Івана Івановича

Заява

Прошу дозволити мені писати дипломну роботу в (доцента, професора) кафедри режисури та хореографії Шарикова Дениса Ігоровича.

01.09.11 Підпис


Додаток Б

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ІВАНА ФРАНКА

 

Факультет культури і мистецтв

Кафедра режисури та хореографії

 

НЕОКЛАСИЧНИЙ БАЛЕТ «ТИ В МОЕМУ ВЕРЕСНІ»

Дипломна робота

з напряму підготовки 7.02020201 «Хореографія»

за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст»

Кваліфікація: Хореограф. Викладач хореографічних дисциплін.

Балетмейстер-постановник.

для студента (ки) факультету культури і мистецтв

V курсу Іванова Івана Івановича

 

Науковий керівник –

кандидат мистецтвознавства,

доцента кафедри режисури та хореографії

Шариков Д.І.

 

Львів − 2012


Додаток В

ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………………..3

 

РОЗДІЛ 1

КУЛЬТУРОЛОГІЧНО-МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ АНАЛІЗ ДЖЕРЕЛ З ДАНОЇ ПРОБЛЕМАТИКИ……………………………………………………...10

1.1. Художній і науковий аналіз наукових досліджень у галузі хореографії…………….........................................................................................10

1.2. Історичний екскурс з ґенези неокласицизму в хореографії………………15

 

РОЗДІЛ 2

ХУДОЖНІЙ АНАЛІЗ НЕОКЛАСИЧНОГО БАЛЕТУ «ТИ В МОЕМУ ВЕРЕСНІ»……………………………………………………………………….20

2.1. Балетмейстерський задум – тема, ідея, вид, форма, стиль чи напрям, метод чи техніка…………………………………………………………………25

2.2. Libretto………………………………………………………………………28

2.3. Музична основа і аналіз – автор, оркестр чи група, композиція (трек) музичний розмір, стиль, темп, форма…………………………………………..30

2.4. Архітектоніка та побудова твору…………………………………………..35

2.5. Опис комбінацій…………………………………………………………..40

2.6. Художнє оформлення…………………………………………………….45

 

ВИСНОВКИ……………………………………………………………………47

ДОДАТКИ………………………………………………………………………48

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………….50


Додаток Г

РЕЦЕНЗІЯ

на дипломну роботу, яка була виконана студенткою V курсу групи

КМХ-31, факультету культури і мистецтв, кафедри режисури та хореографії Вербового Василя Володимировича,

На тему: «Неокласичний балет «Ти в моєму вересні».

Тема, покладена в основу дипломної роботи Вербового Василя Володимировича є складною і новаторською. Адже справді, у сучасній сценічній хореографії балетмейстери дуже часто звертаються до теми психологічних взаємовідносин між чоловіком і жінки.

Тема дипломної роботи відповідає напряму підготовки 7.02020201 «Хореографія» та кваліфікації «Хореограф. Викладач хореографічних дисциплін. Балетмейстер-постановник.»

Досить широко в роботі розглядається аналіз наукових джерел з теорії, історії, методики сучасній хореографії, а також історія формування танцю і балету, понятійно-категоріальний апарат хореографічного мистецтва, що є дуже важливим, для студентів ВНЗ з спеціалізації «хореографія».

Дипломна робота складається з двох розділів: «Культурологічно-мистецтвознавчий аналіз даної проблематики», «Художній аналіз неокласичного балету «Ти в моєму вересні».

Перший розділ, присвячено аналізу наукових досліджень та історії хореографії ХХ століття.. Другий розділ, присвячено балетмейстерському задуму, описанню libretto, музичної основи, комбінацій та художнє оформлення, архітектоніки та побудови твору.

Дипломну роботу відрізняє логічність, послідовність і чіткість побудови мистецтвознавчої та балетмейстерської концепції. Також робота має насичений понятійно-категоріальний апарат, що свідчить про високу освіченість студента у галузі хореографічних дисциплін.

Також важливим здобутком роботи є цікаве поєднання абстрактно-асоціативної форми мініатюри з сюжетними танцями. Характеризується детальний опис дуетних мініатюр в балеті «Гімн закоханих», «Сутінки і світанок», Експресія кохання».

Дипломна робота Вербового Василя Володимировича «Неокласичний балет «Ти в моєму вересні», відповідає всім вимогам МОНмолодьспорту України поставлених перед дипломними роботами і заслуговує на відмінну оцінку.

 

Кандидат мистецтвознавства, балетмейстер

професор Академії мистецтв України

__________________________ Юр Марина Володимирівна


Додаток Г-1

2.1. Балетмейстерський задум

– тема, ідея, вид, форма, стиль чи напрям, метод чи техніка (синтез технік), жанр. (див. дода­ток Г-1)

Тема – Ти в моєму вересні. Згадка автором свого життєвого досвіду у відношеннях з жінками. Весіння інтимна лірика, що згадується восени.

Ідея – Роздуми автора про своє безвідповідне кохання минулого, сліпе кохання теперішнє та сподівання на нарешті вдале і взаємне кохання у минулом.

Форма – балет однодійний з прологом і епілогом, який представлений у 10-ти хореографічних мініатюрах і 2-х ансамблевих композиціях.

Стиль – синтез сюжетної та абстрактно-асоціативної неокласики.

Напрям – неокласицизм.

Вид – сучасна хореографія.

Жанр – синтез лірично-романтичного з абстрактною асоціацією.

Техніка – синтез класичного, модерн джаз танцю, пантоміми, акробатики та контактної імпровізації.

 

2.2. Libretto

Пролог. Мить у часі, Ліричний герой серед Балерини – минула любов автора; Бузка – майбутня любов автора; Сутінки – теперішня невідома любов автора;

1. Perpetuum Mobile. Рух життя. Середовище молоді в якому постійно перебуває ліричний герой.

2. Техноданс. Визначення чоловічої лінії в Perpetuum Mobile.

3. Блюз. Любовна інтрига.

4. ANAГКН. Нерозуміння ліричним героєм свого кохання. А, можливо, вона була поруч…

5. Дві Сильфіди. Під двома красивими балетними образами – героїні початку ХХ століття і сучасниці – показано дві думки ліричного героя – світлу і темну.

6. Гімн закоханих. Уява ідеального кохання ліричним героєм.

7. Сутінки і світанок. Сприйняття людських переживань, бажання кохати і бути коханим асоціюються через природні явища сутінок і світанку. Вони ніколи не бувають одночасно.

8. Експресія кохання. Модифікація пристрасних відносин між близькими людьми ліричного героя. Буденність, відчуженість і постійне бажання бути разом.

9. Балерина. Перше кохання без відповіді. Світлий слід в душі.

10. Ти в моєму вересні. Сповідь про свої пошуки, злети, падіння. Розкриття проблеми нереалізованого особистого щастя.

11. Аромат бузку. Чи розцвіте віолеве суцвіття? Надії?...

12.Чарівна мелодія. Нескінчений рух життя продовжується. І в ньому залишається наш ліричний герой.

Епілог. Мить у часі, головні герої, солісти, виконавці.

Дійові особи

Ліричний герой – автор;

Балерина – минула любов автора;

Бузок – майбутня любов автора;

Сутінки – теперішня невідома любов автора;

Солісти – дуети «Дві Сильфіди», «Гімн закоханих», «Експресія кохання»;

Виконавці.

 


Додаток Г-2

2.3. Музична основа і аналіз

Автор – Гергій Черненко, Жан-Пьєро Ревербері, Вангеліс, Енніо Марріконе, Ігор Крутой.

Оркестр чи група – «Ars Nova», «Rόndo Venezianό», «Вангеліс», «Енніо Марріконе», «Ігор Крутой».

Композиції – «Festivo», «Піснь про друга», «Похмурий янгел», «Ronda di Stella»,«Aquatic Dance», «Ritirno a Venezia», «Flaba Antiqua», «Балерина», «Ти в моєму вересні», «Prime Lusi Sulla Laguna», «Magica Mellidia»,

Музичний розмір –7/8 т.; 4/4 т.

Стиль – neoclassique, pop, new age.

Темп – аllegro, adagio, presto, andante, аllegro, adagio, аllegro

Форма – rondo.

Тривалість – 40. 41 хв.

  Пролог   Ансамблева композиція Мініатюра − тріо Мініатюра − тріо Мініатюра − дует Мініатюра − жіночий дует Мініатюра − дует Мініатюра − дует Мініатюра − дует Мініатюра − соло Мініатюра − соло Мініатюра − соло   Ансамблева композиція Епілог
  Симфоніч. орк. − синтезатор   Ударні інст. – барабан, перкусія.     Синтезатор       Симфоніч. орк. − синтезатор     Симфоніч. орк. − синтезатор   Симфоніч. орк. − синтезатор   Синтезатор   Симфоніч. орк.   Симфоніч. орк. − синтезатор   Симфоніч. орк. − синтезатор   Симфоніч. орк. − синтезатор   Синтезатор   Симфоніч. орк.       Симфоніч. орк. − синтезатор  
                               

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-06-26; просмотров: 113; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.128.199.210 (0.032 с.)