Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Моне К. Стіг сіна у Жеверні. 1886. Санкт-Петербург, Ермітаж.
У кожному виді образотворчого мистецтва загальні для всіх засоби художнього вираження застосовуються по-різному. У графіці домінують виражальні засоби рисунка: лінія, штрих, пляма. Колір має допоміжне значення, за виключенням пастелі, акварелі, гуаші і темпери, які займають проміжне положення між графікою і живописом. Дуже важливим є колір і у кольоровій гравюрі Але головним виражальним засобом колір стає у живопису. У скульптурі головним засобом передачі об’ємних і пластичних якостей предмета є об’єм. Рисунок тут – підсобний засіб, колір грає другорядну роль. Таким чином, композиція, рисунок і перспектива необхідні всім видам образотворчого мистецтва. Образотворче мистецтво статичне. Образ тут не розвивається у часі. Відображається лише даний стан природи, події, певний момент життя людини. Але кожного разу художник передає всю повноту життя, відчуття її руху, ритму, дихання, сутність. Звичайно, щоб це відкрилось глядачам, потрібно вчитись розуміти твори образотворчого мистецтва, його мову, намагатись проникнути у неповторну своєрідність кожного художнього твору. Без цього нічого, крім зовнішнього боку події, що зображена художником, не побачиш. До питання 3. Жанри образотворчого мистецтва. Жанр (франц. genre – рід, вид), внутрішній поділ, що склався історично у більшості видів мистецтва, специфічний для кожної з галузей художньої культури. В образотворчому мистецтві основні жанри визначаються передовсім по предмету зображення (портрет, пейзаж, побутовий жанр, інтер’єр, натюрморт, історичний жанр, батальний жанр) або за характером інтерпретації цього предмету (карикатура, шарж, камерний портрет, історико-побутовий жанр тощо). "Піджанри" основних жанрів можуть виникати при подрібненні самих предметів зображення (морський вид, марина – особливий вид пейзажу, "сніданки" і "десерти" – різновиди натюрморту). У тих видах пластичних мистецтв, де неможливо виділити предмет зображення, – в архітектурі, декоративно-прикладному мистецтві, дизайні, жанрова класифікація замінюється типологічним розділенням, основаним на функціях твору (так, в архітектурі виділяються типи палацу, храму, житлового будинку тощо, що в свою чергу розділяються на багато підтипів).
Анімалістичний жанр (от лат. animal – тварина), вид ОМ, в якому провідним мотивом є зображення тварин. Вони можуть бути реальними і міфологічними, казково-гротескними, намальованими з натури або з декоративною стилізацією образів тваринного світу. Художників, що працюють в анімалістичному жанрі називають анімалістами.
Жеріко. Кінь в грозу. 1820-21. Лондон, Поттер. Бик і корови. Б. 1650. Берлін, Музей Боде. Національна галерея.
Посудина у вигляді голови бика. Чорний мармур Ежен Делакруа. Тигр, що крадеться. Б. 1831. Перо, акварель, пастель на папері. Байонна, Музей Бонна, Кабінет рисунків. Епоха: романтизм, Франція. Батальний жанр (від франц. bataille – битва), жанр ОМ, присвячений темам війни і військового життя. Головне місце у батальному жанрі займають сцени сухопутних і морських баталій, військових походів минулого і сучасності. З видами армійських привалів й біваків, що перегукуються с творами побутового жанру. Художників, що працюють у батальному жанрі, називають баталістами.
Паоло Учелло. Битва при Сан-Романа Делакруа. Взяття Константинополя хрестоносцями. (середня дошка). Б. 1456. Флоренція, Уффіци. 1840. Париж, Лувр. Репін І.Ю. Запорожці пишуть листа турецькому султану. 1878/91. Санкт-Петербург, Російський музей. Пергамський вівтар. Гігантомахія. Горельєф. Мармур Побутовий жанр, один з основних жанрів ОМ, присвячений зображенню приватного і суспільного життя людини. Побутовий жанр утверджує приватний побут як значиме і найцінніше явище життя. Художників, що працюють у побутовому жанрі, називаються жанристами.
Федотов П.А. Вдовиця. 1851. Репін І.Ю. Вечорниці. 1881. Москва, Третьяковська галерея. Іваново, Обласний музей. Інтер’єр (от франц. interieur – внутрішній) в архітектурі, внутрішній простір споруди в цілому або приміщень, з яких вона складається (вестибулю, фойє, кімнати, зала у світських будівлях, хору, нефа, трансепта у християнському храмі тощо). У живопису – жанр, що одним з головних мотивів зображує різноманітні внутрішні.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 243; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.140.186.241 (0.007 с.) |