Ежен Делакруа. Внутрішній двір Коро. Інтер’єр собору в Сенсе. 1874.



Мы поможем в написании ваших работ!


Мы поможем в написании ваших работ!



Мы поможем в написании ваших работ!


ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Ежен Делакруа. Внутрішній двір Коро. Інтер’єр собору в Сенсе. 1874.



марокканського будинку. ІІ третина 19 ст. Париж, Лувр. Париж, Лувр.

Історичний жанр, один з основних жанрів ОМ, присвячений відтворенню подій минулого і сучасності, що мають історичне значення. Історичний жанрчасто переплітається с іншими – побутовим жанром (так званий історико-побутовий жанр), портретом (портретно-історичні композиції), пейзажем ("історичний пейзаж"), батальним жанром.

Делакруа. Страта дожа Марино Репін І.Ю. Запорожці пишуть листа турецькому султану.

Фальєрі. 1827. Лондон, Зібрання Уоллеса.

Натюрморт(франц. nature morte, італ. natura morta, буквально – мертва природа), жанр ОМ (головним чином станкового живопису і графіки), присвячений зображенню речей, що оточують, розміщених, як правило, у реальному побутовому середовищі й композиційно організованих в єдину групу. Об’єктом зображення у натюрмортіможуть бути також квіти, овочі, фрукти, "дарунки моря" тощо; як доповнення до основного мотиву у композицію натюрморту іноді включаються люди, тварини, птахи, комахи. Відтворення предметного світу в натюрмортімає, як правило, самостійне художнє значення, хоча за зображеннями речей часто скривається складний символічний чи алегоричний зміст, прагнення до створення асоціацій, що так або інакше характеризують людину, що стоїть за набором певних предметів.

Белен де Фонтене. Ваза з квітами і Мане. Білі півонії. 1864. Париж, Лувр.

Бронзовим бюстом Людовіка ХІУ. 1686.

Париж, Лувр.

Шарден. Натюрморт з атрибутами мистецтв. Хуан Гріс. Гітара, книга і газета. Б. 1919. Базель,

Санкт-Петербург, Ермітаж. Художній музей.

Ню(франц. nu – оголений, роздягнений), жанр Ом, присвячений зображенню оголеного, переважно жіночого тіла. В класичних творах мистецтва нюслугують для розкриття ідеальних уявлень про жіночу красу овіяні філософсько-поетичними асоціаціями.

Веласкес. Венера з дзеркалом. 1651. Ренуар. Великі купальниці. 1884/86. Філадельфія,

Лондон, Національна галерея. Художній Музей.

Пейзаж(франц. paysage, от pays – країна, місцевість), жанр ОМ, в якому основним предметом зображення є природа, що існує реально, або видумана місцевість, міста й архітектурні споруди (міський архітектурний пейзаж– ведута), морські види (марина) тощо. Часто пейзажслугує фоном у живописних, графічних, скульптурних творах інших жанрів.

Художників, що працюють у жанрі пейзажу,називають пейзажистами.

Гварді. Архітектурна фантазія з венеційськими мотивами. Піссаро. Бульвар Монмартр, весна. 1897.

ІІ пол. 18 ст. Потсдам, Палац Сан-Сусі, Картинна галерея. Нью-Йорк. Зібрання Ллойд.

.

Марина(франц. marine, італ. marina, от лат. marinus – морський), картина із зображенням морських видів і кораблів. Художників, що працюють у жанрі марини,називають мариністами.

Каналетто. Вид гавані Сан Марко. Б.1745. Курбе. Хвилі. 1869. Філадельфія, Художній музей.

Бостон, Музей витончених мистецтв.

Стафаж(нім. Staffage, от staffieren – прикрашати картини фігурами), фігури людей і тварин, що зображаються у пейзажі для "оживлення" ландшафтного виду і мають у порівнянні з основним мотивом другорядне значення. Стафажотримав розповсюдження головним чином у живопису. Іноді стафажні фігури виконуються не автором пейзажу, а іншими живописцями.

Йозеф Кох. Героїчний пейзаж з райдугою. 1805. Карсруе, Кунстхалле.

 

Портрет(франц. portrait, от застарілого франц. portraire – зображувати, передавати "риска в риску"), один з основних жанрів ОМ, що зображує людину або групи людей, які реально існують чи існували в минулому. Найважливіший критерій портретності – подібність зображуваного с оригіналом, яка досягається не тільки вірною передачею образу моделі, а й розкриттям духовної сутності, соціального становища портретованого, типовості або, навпаки, винятковості його індивідуальності й т.п.

За типологією у залежності від функціонального призначення, композиційних особливостей, образного трактування портрети бувають героїчні, сатиричні і сентиментальні, парадні й інтимні, погрудні, на повний зріст, анфасні, профільні. Специфічним “піджанром” портрета є автопортрет.

ГероїчнийСатиричний



Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 154; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 54.198.139.112 (0.012 с.)