Закінчити створення об'єкта, звільнивши кнопку миші. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Закінчити створення об'єкта, звільнивши кнопку миші.



Об'єкти, створені інструментом Artistic Media (Художні засоби) у режимі Brush (Кисть), являють собою параметричні фігури, зовнішній вигляд яких можна змінити за допомогою параметрів, розташованих на панелі властивостей.

Рис. 10.15. Панель властивостей при обраному інструменті Artistic Media (Художні засоби) у режимі Brush (Кисть)

· Freehand Smoothing (Згладжування кривої) — ступінь згладжування гострих кутів обраного штриха.

· Artistic Media Tool Width (Товщина кисті) — максимальна ширина обраного штриха.

· Browse (Огляд) — дозволяє вказати каталог, у якому зберігаються файли макети штрихів художньої кисті. За замовчуванням місцем зберігання макетів штрихів художньої кисті є папка \Application Data\Corel\Graphics13\User Draw\ CustomMediaStrokes. Кожна макет штриха являє собою окремий файл із векторним зображенням у форматі CorelDraw Exchange Graphic (тип файлу - Corel Presentation Exchange, розширення - CMX).

· Таким чином, можна створити користувальницьку макет, зберегти неї у форматі CorelDraw Exchange Graphic (тип файлу — Corel Presentation Exchange, розширення — CMX) у папці, де зберігаються макети штрихів за замовчуванням, або скористатися кнопкою Browse (Огляд) для вибору папки із макетми штрихів художньої кисті.

· Brush Stroke List (Список штрихів для кисті) — список можливих варіантів штрихів, створюваних кистю.

· Save Artistic Media stroke (Зберегти штрихи для кисті) — дозволяє зберегти виділений об'єкт як макет штриха художньої кисті. За замовчуванням місцем зберігання макетів штрихів є папка \Application Data\Corel\Graphics13\User Draw\ CustomMediaStrokes, розташована в папці настойок користувача. Кожна макет штриха являє собою окремий файл векторного зображення збереженого у форматі CorelDraw Exchange Graphic (тип файлу — Artistic Media Brush, розширення CMX).

· Delete (Видалити) — дозволяє видаляти зі списку штрихи, створені командою Save Artistic Media stroke (Зберегти штрихи для кисті) ().

У загальному випадку створений штрих являє собою комбінований об'єкт, якому можна перетворити в криві Безьє командою меню Arrange Break Artistic Media Group Apart (Розташування Розбити групу Художні засоби на частині).

Рис. 10.16. Результат поділу й розгрупування штриха

Відредагувати зовнішній вигляд такого об'єкта можна на рівні вузлів і сегментів за допомогою інструмента Shape (Форма) ().

ПРИМІТКА.

Після розбиття на частині штриха, створеного інструментом Artistic Media (Художні засоби), елемент Curve (Опорна крива) видаляється як непотрібний.

Практичне завдання 115. "Аквадив"

1. Виберіть інструмент Artistic Media (Художні засоби) у режимі Brush (Кисть).

2. Виберіть макет зі списку штрихів і побудуйте об'єкт:

Рис. 10.17. Макет для логотипа

3. За допомогою рядкового тексту створіть напис "Аквадив". Розташуєте напис і задайте для неї підходящий розмір і накреслення, щоб вийшло підсумкове зображення:

 

Практичне завдання 116. "Криничка"

1. Виберіть інструмент Artistic Media (Художні засоби) у режимі Brush (Кисть).

2. Виберіть зі списку штрихів макет і побудуйте об'єкт:

Рис. 10.19. Побудований об'єкт

3. Створіть ще шість копій даного об'єкта, зміните їхні розміри й розташуйте, як на малюнку:

Рис. 10.20. Розташування копій об'єкта

4. За допомогою рядкового тексту створіть напис "Криничка". Розташуйте напис, задайте для неї підходящий розмір і накреслення, щоб вийшло підсумкове зображення:

Рис. 10.21. Підсумкове зображення

Практичне завдання 117. Веселі нотки

1. Створіть шість копій прямокутника розміром 20x1 мм. Установіть для них 20%-ні чорні кольори заливання й розташуйте, як на малюнку:

Рис. 10.22. Розташування прямокутника і його копій

Виділіть всі прямокутники.

3. Виберіть інструмент Artistic Media (Художні засоби) у режимі Brush (Кисть).

4. Збережіть виділені об'єкти як кисть, нажавши на панелі властивостей кнопку Save Artistic Media stroke (Зберегти штрихи для кисті) ().

5. За допомогою рядкового тексту створіть напис "Веселі нотки" і перетворіть її в криву, виконавши команду меню Arrange Convert To Curves (Розташування Перетворити в криві).

6. Виберіть інструмент Artistic Media (Художні засоби) у режимі Brush (Кисть).

7. Збережете виділені об'єкти як кисть, нажавши на панелі властивостей кнопку Save Artistic Media stroke (Зберегти штрихи для кисті) .

8. Виберіть інструмент Artistic Media (Художні засоби) у режимі Brush (Кисть).

9. Виберіть зі списку штрихів тільки що створену макет (/) і побудуйте нотні лінійки, як показано на малюнку:

Рис. 10.23. Нотні лінійки

10. Виберіть зі списку штрихів створену макет "Веселі нотки" і розташуєте напис "Веселі нотки" на наявних нотних лінійках, щоб вийшло підсумкове зображення:

Рис. 10.24. Підсумкове зображення



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 80; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.186.173 (0.01 с.)