Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Контейнери загального користування.Содержание книги Поиск на нашем сайте
Основні контроли. JCheckBox – цей компонент дозволяє вибрати одне із можливих значень “так” або “ні”, JRadioButton – елемент управління для формування групи, у якій можна вибрати тільки один елемент, JButton – стандартна кнопка Windows, може відображати текст і/або значок. JList
JtextArea – компонент, котрий може відображати текст, який складається із кількох рядків, JeditorPane – компонент для редагування/відображення HTML або RTF текстів Приклад 1.
import javax.swing.*; import java.awt.*;
public class Lab3 extends JFrame { public Lab3() { setTitle("Work #3"); setSize(300,300); getContentPane().setLayout(new FlowLayout());
JLabel label = new JLabel("simple label"); getContentPane().add(label);
JButton button = new JButton("Press me"); getContentPane().add(button);
setVisible(true); }
public static void main(String[] args) { new Lab3(); } }
Пояснення: setTitle("Work #3") – задає титул даного вікна; setSize(300,300) – задає розмір вікна; getContentPane().setLayout(new FlowLayout()) – задаємо спосіб компонування компонентів на основній панелі вікна (значення FlowLayout буде пояснене в наступній лабораторній роботі) JLabel label = new JLabel("simple label") – створюємо об’єкт класу Jlabel (напис), котрий містить текст “simple label”; getContentPane().add(label) – додаємо новостворену компоненту label до основної панелі вікна; JButton button = new JButton("Press me") – створюємо компонент JButton (кнопка) із написом “Press me”; getContentPane().add(button) – додаємо кнопку до основної панелі; setVisible(true) – показуємо наше вікно на екрані;
new Lab3() – створюємо новий об’єкт, тобто виконуємо все те, що вказано в його конструкторі.
В результаті виконання такої програми побачимо вікно:
Завдання властивостей компонентів. Оскільки всі компоненти є підкласами класу Jcomponent, то для всіх них властивості задаються однаковим чином. Наприклад:
Обробка подій. Сучасний підхід до обробки подій грунтується на моделі делегування подій. Ця концепція проста: джерело генерує подію і передає її одному або декільком блокам-слухачам (listener) подій. Отримавши подію слухач обробляє її і потім повертає управління. Перевага даного підходу в тому, що логіка обробки подій відділені від інтерфейсу користувача. Подія – це об’єкт, котрий описує зміну стану джерела. Він може бути згенерований взаємодією користувача ПК з елементами в графічному інтерфейсі користувача. Джерело події – об’єкт, котрий генерує подію. Генерація події відбувається тоді, коли якимсь-чином змінюється внутрішній стан об’єкта. Джерело може генерувати декілька типів подій. Для того, щоб блоки-слухачі могли приймати повідомлення, джерело повинно зареєструвати ці блоки. Кожен тип подій має власний тип реєстрації. Загальна форма таких методів:
Блоки прослуховування подій створюються шляхом реалізації одного або кількох інтерфейсів прослуховування (інтерфейс визначає метод або методи, котрі повинні бути реалізовані в класі). Найважливіші інтерфейси та їх методи:
Інтерфейс ActionListener
Інтерфейс ComponentListenet
Інтерфейс MouseListener
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 309; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.146.176.112 (0.005 с.) |