Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
ІІ конкурс «Збери Робочий стіл» (практично)Стр 1 из 5Следующая ⇒
Вікторина «Ребусландія». 2-11 класи, на перервах, вдома
Конкурс «Підкаже Інтернет». 9-11 класи, на перервах, вдома.
Конкурси: · кросвордів усіх видів; · ребусів; · малюнків; · творчих робіт (казок, віршів, загадок, виробів «Комп’ютер власними руками» і т.п.). «Конкурс друкарів» 5-11 класи, на перервах
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності. Обладнання: комп’ютери, презентація гри, таблички «Відповідь готова», файл «Склади вірш», файл «Збери Робочий стіл», картки для конкурсів «Заповни пропуски», «Кросворд», «Художня естафета», карткова гра з інформатики «ІНФОЛОТО», протокол гри. Хід гри: Добрий день, шановні друзі! Сьогодні ми побачимо – Хто швидший і спритніший, А також всі дізнаємось Хто тут найрозумніший! Нехай обом командам Удача посміхається, Сідайте всі зручненько, Змагання починається!
А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі: 1. ________________________________________________________; 2. ________________________________________________________; 3. ________________________________________________________. І конкурс «Питання мудрого монітора» Мудрий монітор хоче переконатися, що ви розумні, і підготував вам запитання з інформатики. Я буду їх зачитувати, а команда, що знає відповідь, піднімає табличку «Відповідь готова». (Додаток 3) Питання Мудрого монітора: (Додаток 2) 1. Який пристрій введення є самим древнім в комп'ютері, його прабабусею була друкарська машинка? (клавіатура) 2. Який пристрій комп'ютера допоможе вам зв'язатися зі всім світом? (модем) 3. Про який пристрій йде мова? Живет под вентилятором, 4. Який пристрій комп'ютера може читати з аркуша картинки і тексти? (сканер) 5. Де в комп'ютері зберігатися все, що він знає? (у пам’яті) 6. Який пристрій комп'ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)
7. Без якого пристрою виводу комп'ютер не може працювати? (без монітора) 8. Де живуть пікселі? (там, де є зображення, на екрані) 9. Хто допоможе поговорити з комп'ютером? (мікрофон) 10. Про який пристрій йде мова? Магнитная поверхность – 11. Комп'ютер, який можна узяти в дорогу? (ноутбук) 12. Будинок, де живе процесор? (системний блок)
Правильна відповідь – 1 бал. А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс. ІІ конкурс «Збери Робочий стіл» (практично) Діти, а які ви знаєте столи? (Кухонні, письмові, робочі) А який стіл є у комп’ютера? (Робочий) А які на ньому знаходяться значки? (Піктограми, ярлики, панель завдань, кнопка Пуск, індикатори) Злий комп’ютерний вірус переплутав усі значки на Робочих столах наших комп’ютерів. Треба навести лад – зібрати Робочий стіл. Впораєтесь з таким завданням? Оберіть представника від команди, що буде пресувати об’єкти, він сідає за робоче місце, а команда буде йому підказувати. Відкрийте файл «Збери Робочий стіл», що знаходиться за адресою Почали! Файл «Збери Робочий стіл» (Додаток 11): Максимальна оцінка – 5 балів.
Молодці, діти, ви справилися і з чим завданням. А оцінки за цей конкурс наступні… ІV конкурс «Кросворд» Команди отримують картки з терміном (Програма або Процесор), написаними вертикально. Задача – скласти кросворд, вписавши терміни горизонтально, у яких би була відповідна буква. Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.
Чи готове наше журі оголосити попередні підсумки?
Картки (Додаток 13):
РЕКЛАМНА ПАУЗА Звучить музика, команди співають частівки про комп’ютери VI конкурс «ІНФОЛОТО» Усі ви в дитинстві, мабуть грали в лото. А я пропоную вам зіграти в інформаційне лото. (Додаток 16)
Хто швидше? Почали! Максимальна оцінка – 5 балів. Оголошення результатів конкурсу. ІХ конкурс «Пазли» Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК». (Додаток 7) Завдання: 1. Необхідно зібрати пазли на швидкість. 2. Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах. Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.
Учасники готові? Почали. Команди складають пазли.
Оголошення результатів конкурсу.
Я надаю слово журі для оголошення результатів гри. (Оголошення результатів змагань)
Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ! Позакласний захід ____ клас «Наш друг і помічник –
розвивати їх творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності. Обладнання: комп’ютери, таблички «Відповідь готова», презентація гри, протокол гри, файл «Влучний стрілець», картки «Зайвий термін», картки «Заміни одну букву», презентації «Картинки» (2 шт.), 2 дискети із завданнями до конкурсу «Шерлок Холмс», 2 телеграми з листами, пазли «Пристрої ПК», ІНФОЛОТО. Хід заходу: У грі бере участь дві команди по 12 чоловік (І група і ІІ група учнів Минають дні, минають роки, Просторий клас, а в нім – машини, То ж не барімося, до діла
Привітання команд – оголошення назв і девізів. Сьогодні на нашу гру завітала ще одна команда – це компетентне журі. Хочу вам їх представити: 1.____________________________________ 2.____________________________________ 3.____________________________________ І конкурс «Зайвий термін» Командам видається аркуш з термінами. (Додаток 19) У кожній з приведених груп один термін є «зайвим». Учням необхідно викреслити цей термін та пояснити своє рішення.
1. Сканер, 2. «Пробіл», « 3. Крапка, « 4. CD-R, DVD-R, BD-R,
5. WINDOWS, MS-DOS, UNIX, LINUX, 6. Лазерний, 7. Еліпс, Пензлик, Прямокутник, Олівець, 8. Мої документи, Мій комп’ютер, 9. Інформація, Інформатика, Інформаційна система, 10. Калькулятор, За вірну відповідь – 1 бал. VII конкурс «Картинки» Учитель готує для цього завдання 2 електронні презентації. У кожній презентації має бути по десять картинок. Учень повинен, не називаючи предмету, зображеного на картинці, пояснити, що там зображено. Для цього учасники з команди обирають того, кому вони будуть пояснювати картинки. Учень може використовувати слово-підказку, яке знаходиться під кожною картинкою. На відгадування картинок відводиться 1,5 хвилини. Якщо учень не може пояснити картинку, він може перейти до наступної. Перший відгадує картинки команда-лідер – йому необхідно назвати цифру від 1 до 2, бо під цифрами 1, 2 зашифровані презентації, створені учителем.
За кожну правильно відгадану картинку – 1 бал. Файли«Картинки» (Додаток 23) Картинки 1
Картинки 2
Картинки 3
Картинки 4
Учасники повинні через певний час відповісти, чи вірять вони або не вірять (можна також піднімати одну з табличок з написами «Так» і «Ні»).
1. Чи вірите ви, що можна до материнської плати одного комп'ютера під'єднати жорсткий магнітний диск іншого комп'ютера і зробити так, щоб на першому комп'ютері були як би два жорсткі магнітні диски? (Так) 2. Чи вірите ви, що на старому механічному обчислювальному 3. Чи вірите ви, що у Великобританії є міста Вінчестер, Адаптер і Дігітайзер? (Ні) 4. Чи вірите ви, що на логарифмічній лінійці (на якій напевно уміли рахувати ваші батьки, дідусі і бабусі) точність обчислень складала 3 знаки після коми? (Так) 5. Чи вірите ви, що були перші моделі персональних комп'ютерів, в яких був відсутній жорсткий магнітний диск? (Так) 6. Чи вірите ви, що операційна система Windows допускає, щоб в одній папці знаходилися файли з іменами список.doc і Список.doc? (Ні) 7. Чи вірите ви, що засновник і глава фірми Microsoft Біл Гейтс не здобув вищої освіти? (Так) 8. Чи вірите ви, що операційна система Windows допускає, щоб на одному диску знаходилися два файли з абсолютно однаковими іменами? (Так)
9. Чи вірите ви, що якщо вміст двох файлів об'єднати в одному файлі, то розмір файлу, що вийшов, може бути менше суми розмірів двох вихідних файлів. (Так) 10. Чи вірите ви, що після операції, званою дефрагментацією, об'єм вільного місця на диску стане більше? (Ні) 11. Чи вірите ви, що, окрім дискет діаметром 3,5 і 5,25 дюйма, раніше використовувалися дискети діаметром 8 дюймів? (Так) За правильну відповідь – 1 бал. Додаткові конкурси: 1. Пазли «Пристрої ПК». 2. ІНФОЛОТО. КОНКУРС ЗНАВЦІВ WORD
11 клас
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності. Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», файл «Розкрий дужки», картки для завдань «Панелі інструментів», «Сполучення клавіш», картки-відповіді для завдання «Команди Word», картки із завданнями до практичних конкурсів, протокол гри. Хід гри: Добрий день, шановні друзі! Сьогодні ми побачимо – Хто швидший і спритніший, А також всі дізнаємось Хто тут найрозумніший! Нехай обом командам Удача посміхається, Сідайте всі зручненько, Змагання починається!
А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі: 1. ________________________________________________________; 2. ________________________________________________________; 3. ________________________________________________________. Сьогодні ми перевіримо, наскільки ви гарно вмієте створювати текстові документи, додавати до них таблиці, автофігури, спеціальні символи. На вас чекають 5 практичних завдань і 5 теоретичних.
Поки два учні з команди будуть виконувати практичне завдання на комп’ютері, уся команда – відповідатиме на теоретичні питання. Наступне практичне завдання будуть виконувати інші два учні. І таким чином усі 5 завдань нашої гри «Конкурс знавців WORD».
Ну що готові? Тоді до діла! ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ (Додаток 24) 1 завдання «Хімія»
Завдання «Символи» Задзвонив , коли на годиннику було ·. Я якраз писав . Це подзвонив K. Він попросив дати почитати &. Я йому кажу: «Сідай краще до:, встанови < і працюй Завдання «Створи таблицю»
Завдання «Автофігури»
5 завдання «Розкрийте дужки у віршах» (Додаток 25) 3…ма (и/е) прийшла. Холодними руками Скувала ріки і ставки, Заслала ниви к…лимами (и/е), (До)сіл засипала ст…жки (и/е). (О. Олесь)
(У)слона болить нога. Слон с…годні (ьо/йо) шкутильга: Гостював комар у н...то (ьо/йо), Наступив...му (ьо/йо) на ногу. (Г. Бойко) - Нащо до з...ми (и/е) д…рева (и/е) - Бо д…ревам (и/е) також треба (В. Орлов)
Там, де густо виросли л...сточки (е/и),
На в..рбі (и/е) в…сокій (и/е) край с…ла (и/е), У гі...і (л/лл), в таємному куточку, Пташечка гніздо собі зв...ла (и/е). (В. Орлов)
Оцінки за практичні завдання – від 1 до 5 балів. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ 1 завдання
За вірно виконане завдання – 3 бали. 2 завдання – Тест «КОМАНДИ WORD» Командам роздаються картки «Сервіс», «Формат», «Вигляд», «Файл» та інші. (Додаток 27) Серед них треба обрати правильну відповідь на питання та підняти картку вверх.
1. Команди відкриття і збереження файлів находяться у меню: 1) Файл. 2) Вставка. 3) Сервіс. РЕКЛАМНА ПАУЗА Учні у позакласний час готують дві сценки з інформатики. (Додаток 29) 4 завдання Жаргон — мова якої-небудь об'єднаної загальними інтересами групи, що містить багато слів і виразів, відмінних від спільної мови. Для кожного з представлених комп'ютерних жаргонізмів приведені три визначення, з яких йому відповідає лише одне. Необхідно вказати це визначення. 1. «Винт» — це: а) вентилятор охолоджування процесора; б) регулювальник яскравості монітора; в) жорсткий магнітний диск.
2. «Кулер» — це: а) вентилятор охолоджування процесора; б) покупець комп'ютера; в) користувач комп'ютера.
3. «Корінь» — це: а) каталог, в який не вкладені інші каталоги; б) каталог, який не вкладений в інші каталоги; в) місце в каталозі (спеціальної області оперативної пам'яті).
4. «Логін» — це: а) ім'я користувача; б) пароль; в) ім'я програми.
5. «Залізо» — це: а) сукупність апаратних засобів комп'ютера; б) корпус системного блоку комп'ютера; в) жорсткий магнітний диск
6. Мама — це: а) основна частина програми; б) материнська плата; в) шина даних.
7. Рама — це: а) материнська (системна) плата комп'ютера; б) корпус системного блоку комп'ютера; в) оперативна пам'ять комп'ютера.
8. Юзер — це: а) програміст, що "зламує" чужі програми; б) адміністратор комп'ютерної мережі; в) користувач комп'ютера. Вірна відповідь – 1 бал.
5 завдання «Ярлики» (Додаток 30)
5 вірних відповідей – 1 бал.
Я надаю слово журі для оголошення результатів гри. (Оголошення результатів змагань)
Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ! Інтелектуальна гра
11 клас
ІНФОРМАТИКА
КОНКУРС
10 клас
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності. Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», файл «Розкрий дужки», картки для завдань «Панелі інструментів», «Сполучення клавіш», картки-відповіді для завдання «Команди Word», картки із завданнями до практичних конкурсів, протокол гри. Хід гри: Добрий день, шановні друзі! Минають дні, минають роки, Просторий клас, а в нім – машини, То ж не барімося, до діла Представлення команд.
А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі: 1. ________________________________________________________; 2. ________________________________________________________; 3. ________________________________________________________.
Ну що готові? Тоді до діла! І конкурс (Додаток 31) Запитання І команді: 1. Найголовніша кнопка на робочому столі. (Пуск) 2. Графічний редактор Microsoft Office. (Paint) 3. Сучасна операційна система. (Windows) 4. Пристрій відображення інформації. (монітор) 5. Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки. (миша) 6. Клавіша, якою «вмикають» верхній регістр клавіатури. (Shift) 7. Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace) 8. Пристрій, який має більше 100 кнопок. (клавіатура) 9. Клавіша відміни команди. (Esc) 10. Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete)
Запитання ІІ команді: 1. Піктограма збереження видалених об'єктів. (Корзина) 2. Всесвітня мережа. (Інтернет) 3. Невелика, спеціально написана програма, що шкодить. (вірус) 4. Пристрій для введення інформації з паперу. (сканер) 5. Ручний маніпулятор для комп'ютерних ігор. (джойстик) 6. Клавіша, яка робить літери великими. (Caps Lock) 7. Клавіша для вводу команди в комп'ютер. (Enter) 8. Значок на робочому столі. (піктограма) 9. Текстовий редактор Microsoft Office. (Word) 10. Програма, яка стискає інформацію. (архіватор)
Вірна відповідь – 1 бал. ІІ конкурс (практично) Зафарбувати у тексті червоним кольором поняття і терміни, пов'язані (явно чи неявно) з інформатикою. (Додаток 32) Текст: Наш науково-дослідний інститут розташований не в столиці, а на периферії, в маленькому, старовинному особняку, з прекрасною архітектурою. Сьогодні очікувався напружений день, кожен співробітник знав програму роботи. Загальна улюбленка — лаборантка Ада, завжди все знала, навіть меню в їдальні. Вона повідомила, що англійська фірма «БАЙТ» прислала в інститут новітнє устаткування.
Ось і супровідний лист: «Шановні колеги! Новітня операційна система надасть вам максимум зручностей: дружній інтерфейс, завдяки високошвидкісному модему, використовуючи глобальну мережу Internet, ви зможете підключитися до нашої електронної бази даних. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Президент фірми Драйвер».
Вірна відповідь – 1 бал. ІІІ конкурс Вам будуть названі прислів'я, приказки, цитати з літературних творів. Для кожного з цих «крилатих слів» будуть запропоновано 3 поняття інформатики. Вибрати найбільш відповідне і підкреслити.
Підбурництво спокою». · Звуковий сигнал на комп'ютері. · Антивірусна програма. · Комп'ютерний вірус.
2. «А все-таки вона крутиться!» · Дискета. · "Миша". · Системна шина.
Ні дня без рядка». · Текстовий файл. · Лазерний принтер. · Сканер.
За образом і подобою». · Попередній варіант файлу. · Локальна змінна з ім'ям, співпадаючим з ім'ям глобальної. · Копія файлу.
Три кити. · 0, 1 і невизначеність. · Паскаль, Бейсик і Сі. · Системний блок, клавіатура і монітор.
Вірна відповідь – 1 бал.
ІV конкурс (Практично)
(Додаток 34) Знайти за допомогою мережі Інтернет і зберегти у своїй робочій папці: 1. Портрет Т.Г. Шевченко. 2. Перший закон Ома. 3. Картинку моделі молекули ДНК. Вірно виконане завдання – 3 бали. V конкурс Треба заселити другий під’їзд кожного з будинків, написав пристрій чи вид інформації, яку цей пристрій обробляє. (Додаток 35) Три вірні відповіді – 1 бал. VI конкурс Учитель готує для цього завдання 2 електронні презентації. У кожній презентації має бути по десять картинок. Учень повинен, не називаючи предмету, зображеного на картинці, пояснити, що там зображено. Для цього учасники з команди обирають того, кому вони будуть пояснювати картинки. Учень може використовувати слово-підказку, яке знаходиться під кожною картинкою. На відгадування картинок відводиться 1,5 хвилини. Якщо учень не може пояснити картинку, він може перейти до наступної. Перший відгадує картинки команда-лідер – йому необхідно назвати цифру від 1 до 2, бо під цифрами 1, 2 зашифровані презентації, створені учителем.
За кожну правильно відгадану картинку – 1 бал. Файли«Картинки» (Додаток 23) Картинки 1
Картинки 2
Картинки 3
Картинки 4
VII конкурс Учитель задає питання. Команда, що готова дати відповідь, має підняти табличку "Відповідь готова". У разі невірної відповіді, команда суперник має право дати свою відповідь. Питання: (Додаток 36) 1. Який пристрій комп’ютера може надавати шкідливу дію на здоров'я людини? (монітор). 2. Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском? (це носії інформації). 3. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power). 4. Назва самої довгої клавіші (Пробіл). 5. Я пишу листи і вірші, Мої тексти найгарніші. Хай підтвердить весь народ, Як усім потрібен … (Word) 6. Я малюю діаграми, Знаю формули й доданки. Підрахую як годиться – Електронна я … (таблиця) 7. Нас зібралося багато, Як же всіх порахувати? Об'єднати всіх нас гарних Може тільки база … (даних) 8. Промені і сонце-коло Намалюємо ми скоро. Творчий маю я характер, Бо графічний я … (редактор) За вірну відповідь команда отримує 1 бал. VIII конкурс У комп’ютера День народження. Було б негарно, якби ми забули привітати його з цією датою. А що може бути краще, ніж те, коли тебе впізнають у будь-якому вигляді. Привітання буде відбуватися у такій формі –команда обирає одного представника, який пантомімою буде показувати їй пристрої комп’ютера. А Мудрий монітор приготував слова для пантоміми, які представники команд будуть по черзі обирати. Слова командам: (Додаток 37) 1. Клавіатура. 2. Монітор. 3. Принтер. 4. Колонки. 5. Джойстик. 6. Миша. 7. Сканер. 8. Навушники. 9. Мікрофон. 10. Відеокамера.
За відгаданий пристрій – 1 бал.
IХ конкурс (Додаток 38) Завдання командам: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального.
Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів. Х конкурс (практично) Командам необхідно скласти комп’ютерний пазл у графічному редакторі Paint.
Файл «ПАЗЛ» (Додаток 39) Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів.
Я надаю слово журі для оголошення результатів гри. (Оголошення результатів змагань) НАГОРОДЖЕННЯ. Підійшов до завершення наш конкурс. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання. ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ! Конкурс
10 клас
Ответ ищи В приведенных текстах некоторые идущие подряд буквы нескольких слов образуют термины, связанные с информатикой и компьютерами. Найдите эти термины. Искомые термины — элементы компьютера. 1. Этот процесс орнитологи называют миграцией.
2.Потом они торжествовали и радовались, как дети.
3.Несмотря на это, его феска не раз падала с головы.
4.Река Днепр интересна тем, что на ней имеются несколько гидроэлектростанций.
5.По просьбе хозяина квартиры мы шкаф сдвинули в угол.
6.Этот старинный комод ему достался в наследство от бабушки. ОТВЕТЫ: 1. Процессор (ПРОЦЕСС ОРнитологи). 2. Монитор (потоМ ОНИ Торжествовали). 3. Сканер (феСКА НЕ Раз). 4. Принтер (ДнеПР ИНТЕРесна). 5. Мышка (МЫ ШКАф). 6. Модем (коМОД ЕМу). Дайте відповідь на інтелектуальні питання: 1. Як розпорядився цар Петро I моделлю арифмометра Лейбніца, що дісталася йому? 2. Що таке "Рабдологічний абак"? 3. Хто вперше реалізував ідею передачі текстової (буквеної) інформації на відстань? 4. Коли була написана перша програма для електронної пошти? 5. Коли був придуманий знак @? 6. Коли була створена перша BBS — електронна дошка оголошень? 7. Коли з'явився перший вірус-хробак, що пошкоджував пошту? 8. Ким і коли була винайдена флеш-пам'ять? 9. Коли і ким був придуманий спосіб автоматичного контролю за ниткою при роботі на ткацькому верстаті. 10. Хто і коли винайшов першу електричну лампочку. 11. Коли і ким був винайдений перший діод? 12. Хто розробив першу транслюючу програму, яка була названа компілятором. 13. Хто і коли винайшов перше електромеханічне реле? 14. Коли на клавіатурі з'явилася клавіша Shift? 15. Хто і коли створив перший калькулятор, де числа вводяться натисненням клавіш? 16. Хто вперше запатентував пам'ять на магнітних сердечниках? Найти пары определений (по одному из каждой колонки), относящиеся к терминам, являющимся омонимами.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-20; просмотров: 448; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 54.144.233.198 (0.355 с.) |