Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Підведення підсумків гри, нагородження команд.

Поиск

 

 


Інтелектуальна гра
„Турнір знавців інформатики”

 

9 клас

 

 

№ конк. Назва конкурсу 1 КОМАНДА _________________ 2 КОМАНДА _________________
  «Зайвий термін» (1 бал за вірну відповідь)    
  «Влучний стрілець» (практично) (1 бал за влучний постріл)    
Разом:    
  «Заміни одну букву» (за 3 слова – 1 бал)    
Разом:    
  «Шерлок Холмс» (практично), (1-5 балів)    
Разом:    
  «Фольклорний серпантин» (1 бал за правильну відповідь)    
Разом:    
  «Перевір свою пам'ять» (4 слова –1 бал)    
Разом:    
  «Картинки» (1 бали за вгадану картинку)    
  «Вірю-не вірю» (1 бал за правильну відповідь)    
Разом:    

 


 

ІНФОРМАТИКА

 

КОНКУРС ЗНАВЦІВ WORD

 

11 клас

 

 
 

 

 

Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», файл «Розкрий дужки», картки для завдань «Панелі інструментів», «Сполучення клавіш», картки-відповіді для завдання «Команди Word», картки із завданнями до практичних конкурсів, протокол гри.

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

 

А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі:

1. ________________________________________________________;

2. ________________________________________________________;

3. ________________________________________________________.

Сьогодні ми перевіримо, наскільки ви гарно вмієте створювати текстові документи, додавати до них таблиці, автофігури, спеціальні символи.

На вас чекають 5 практичних завдань і 5 теоретичних.

 

Поки два учні з команди будуть виконувати практичне завдання на комп’ютері, уся команда – відповідатиме на теоретичні питання. Наступне практичне завдання будуть виконувати інші два учні. І таким чином усі 5 завдань нашої гри «Конкурс знавців WORD».

 

Ну що готові? Тоді до діла!

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

(Додаток 24)

1 завдання «Хімія»

 

 

Завдання «Символи»

Задзвонив , коли на годиннику було ·. Я якраз писав . Це подзвонив K. Він попросив дати почитати &. Я йому кажу: «Сідай краще до:, встанови < і працюй
з ÿ».

Завдання «Створи таблицю»

Країна Прізвище письменника Назва твору
Поезія Проза
  Росія О.С. Пушкін    
  Франція А. Дюма    
  Україна Т.Г. Шевченко    

 

Завдання «Автофігури»

 

 


5 завдання «Розкрийте дужки у віршах» (Додаток 25)

3…ма (и/е) прийшла.

Холодними руками

Скувала ріки і ставки,

Заслала ниви к…лимами (и/е),

(До)сіл засипала ст…жки (и/е).

(О. Олесь)

 

(У)слона болить нога.

Слон с…годні (ьо/йо) шкутильга:

Гостював комар у н...то (ьо/йо),

Наступив...му (ьо/йо) на ногу.

(Г. Бойко)


- Нащо до з...ми (и/е) д…рева (и/е)
Лист ск…дають (и/е) за л…стом (и/е)?

- Бо д…ревам (и/е) також треба
Роздягатись перед сном.

(В. Орлов)

 

Там, де густо виросли л...сточки (е/и),

На в..рбі (и/е) в…сокій (и/е) край с…ла (и/е),

У гі...і (л/лл), в таємному куточку,

Пташечка гніздо собі зв...ла (и/е).

(В. Орлов)

 

Оцінки за практичні завдання – від 1 до 5 балів.


ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ

1 завдання
«Сполучення клавіш» (Додаток 26)

Знак Сполучення клавіш
!  
%  
(  
)  
*  
,  
.  
/  
:  
;  
?  
_  
+  
«  
 

За вірно виконане завдання – 3 бали.


2 завдання –

Тест «КОМАНДИ WORD»

Командам роздаються картки «Сервіс», «Формат», «Вигляд», «Файл» та інші. (Додаток 27) Серед них треба обрати правильну відповідь на питання та підняти картку вверх.

 

1. Команди відкриття і збереження файлів находяться у меню:

1) Файл.

2) Вставка.

3) Сервіс.

Яка команда розміщує виділений фрагмент тексту в буфер обміну без видалення?

1) Копіювати.

2) Вирізати.

3) Вставити.

 

3. Помістити в документ малюнок можна за допомогою пункту меню:

1) Вигляд.

2) Сервіс.

3) Вставка.

 

4. Номери сторінок можна виставити за допомогою меню:

1) Вигляд.

2) Вставка.

3) Правка.

 


5. Колонтитули в документ можна ввести, використовуючи меню:

1) Правка.

2) Вигляд.

3) Вставка.

 

За допомогою якого меню можна змінити орієнтацію сторінки?

1) Вигляд.

2) Файл.

3) Формат.

 

Яка команда дозволить змінити колір тексту, його розмір та накреслення?

1) Формат/Шрифт.

2) Вигляд/Шрифт.

3) Файл/Шрифт.

 

Яке меню дозволяє вставити у документ таблицю?

1) Вставка.

2) Таблиця.

3) Файл.

Вірна відповідь – 1 бал.


3 завдання
«Панелі інструментів»
(Додаток 28)

Команді необхідно вписати назви інструментів. Оцінюється швидкість і вірність відповідей.

Стандартна Панель інструментів

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Панель інструментів Форматування

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

5 вірних відповідей – 1 бал.

РЕКЛАМНА ПАУЗА

Учні у позакласний час готують дві сценки з інформатики. (Додаток 29)


4 завдання
«Комп’ютерні жаргонізми»

Жаргон — мова якої-небудь об'єднаної загальними інтересами групи, що містить багато слів і виразів, відмінних від спільної мови. Для кожного з представлених комп'ютерних жаргонізмів приведені три визначення, з яких йому відповідає лише одне. Необхідно вказати це визначення.

1. «Винт» — це:

а) вентилятор охолоджування процесора;

б) регулювальник яскравості монітора;

в) жорсткий магнітний диск.

 

2. «Кулер» — це:

а) вентилятор охолоджування процесора;

б) покупець комп'ютера;

в) користувач комп'ютера.

 

3. «Корінь» — це:

а) каталог, в який не вкладені інші каталоги;

б) каталог, який не вкладений в інші каталоги;

в) місце в каталозі (спеціальної області оперативної пам'яті).

 

4. «Логін» — це:

а) ім'я користувача;

б) пароль;

в) ім'я програми.

 

5. «Залізо» — це:

а) сукупність апаратних засобів комп'ютера;

б) корпус системного блоку комп'ютера;

в) жорсткий магнітний диск

 

6. Мама — це:

а) основна частина програми;

б) материнська плата;

в) шина даних.

 

7. Рама — це:

а) материнська (системна) плата комп'ютера;

б) корпус системного блоку комп'ютера;

в) оперативна пам'ять комп'ютера.

 

8. Юзер — це:

а) програміст, що "зламує" чужі програми;

б) адміністратор комп'ютерної мережі;

в) користувач комп'ютера.

Вірна відповідь – 1 бал.

 


5 завдання «Ярлики» (Додаток 30)

 

5 вірних відповідей – 1 бал.

 

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.

(Оголошення результатів змагань)

 

Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!


Інтелектуальна гра
„Конкурс знавців WORD”

 

11 клас

 

№ конк. Назва конкурсу 1 КОМАНДА _________________ 2 КОМАНДА _________________
  «Хімія» (практично) (1-5 балів)    
«Сполучення клавіш» (1 бал за вірну відповідь)    
Разом:    
  «Символи» (практично) (1-5 балів)    
«Команди WORD» (1 бал за вірну відповідь)    
Разом:    
  «Створи таблицю» (1-5 балів)    
«Панелі інструментів» (5 вірних відповідей – 1 бал)    
Разом:    
  «Автофігури» (1-5 балів)    
«Комп’ютерні жаргонізми» (1 бал за вірну відповідь)    
Разом:
  «Розкрийте дужки у віршах» (1-5 балів)    
«Ярлики» (5 вірних відповідей – 1 бал)    
Разом:    

 

 


ІНФОРМАТИКА

 

КОНКУРС

 


10 клас

 
 

 

 

 

Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», файл «Розкрий дужки», картки для завдань «Панелі інструментів», «Сполучення клавіш», картки-відповіді для завдання «Команди Word», картки із завданнями до практичних конкурсів, протокол гри.

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім – машини,
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.

То ж не барімося, до діла
І зараз конкурс проведем,
Та операторів умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.


Представлення команд.

 

А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі:

1. ________________________________________________________;

2. ________________________________________________________;

3. ________________________________________________________.

 

Ну що готові? Тоді до діла!

І конкурс

(Додаток 31)

Запитання І команді:

1. Найголовніша кнопка на робочому столі. (Пуск)

2. Графічний редактор Microsoft Office. (Paint)

3. Сучасна операційна система. (Windows)

4. Пристрій відображення інформації. (монітор)

5. Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки. (миша)

6. Клавіша, якою «вмикають» верхній регістр клавіатури. (Shift)

7. Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace)

8. Пристрій, який має більше 100 кнопок. (клавіатура)

9. Клавіша відміни команди. (Esc)

10. Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete)

 

 

Запитання ІІ команді:

1. Піктограма збереження видалених об'єктів. (Корзина)

2. Всесвітня мережа. (Інтернет)

3. Невелика, спеціально написана програма, що шкодить. (вірус)

4. Пристрій для введення інформації з паперу. (сканер)

5. Ручний маніпулятор для комп'ютерних ігор. (джойстик)

6. Клавіша, яка робить літери великими. (Caps Lock)

7. Клавіша для вводу команди в комп'ютер. (Enter)

8. Значок на робочому столі. (піктограма)

9. Текстовий редактор Microsoft Office. (Word)

10. Програма, яка стискає інформацію. (архіватор)

 

Вірна відповідь – 1 бал.

ІІ конкурс (практично)
«Читай уважно!»

Зафарбувати у тексті червоним кольором поняття і терміни, пов'язані (явно чи неявно) з інформатикою. (Додаток 32)

Текст:

Наш науково-дослідний інститут розташований не в столиці, а на периферії, в маленькому, старовинному особняку, з прекрасною архітектурою. Сьогодні очікувався напружений день, кожен співробітник знав програму роботи. Загальна улюбленка — лаборантка Ада, завжди все знала, навіть меню в їдальні. Вона повідомила, що англійська фірма «БАЙТ» прислала в інститут новітнє устаткування.

 

Ось і супровідний лист:

«Шановні колеги! Новітня операційна система надасть вам максимум зручностей: дружній інтерфейс, завдяки високошвидкісному модему, використовуючи глобальну мережу Internet, ви зможете підключитися до нашої електронної бази даних. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Президент фірми Драйвер».

 

Вірна відповідь – 1 бал.

ІІІ конкурс
«Крилаті слова»
(Додаток 33)

Вам будуть названі прислів'я, приказки, цитати з літературних творів. Для кожного з цих «крилатих слів» будуть запропоновано 3 поняття інформатики. Вибрати найбільш відповідне і підкреслити.

 

Підбурництво спокою».

· Звуковий сигнал на комп'ютері.

· Антивірусна програма.

· Комп'ютерний вірус.

 

2. «А все-таки вона крутиться!»

· Дискета.

· "Миша".

· Системна шина.

 

Ні дня без рядка».

· Текстовий файл.

· Лазерний принтер.

· Сканер.

 

За образом і подобою».

· Попередній варіант файлу.

· Локальна змінна з ім'ям, співпадаючим з ім'ям глобальної.

· Копія файлу.

 

Три кити.

· 0, 1 і невизначеність.

· Паскаль, Бейсик і Сі.

· Системний блок, клавіатура і монітор.

 

Вірна відповідь – 1 бал.

 

 

ІV конкурс (Практично)

(Додаток 34)

Знайти за допомогою мережі Інтернет і зберегти у своїй робочій папці:

1. Портрет Т.Г. Шевченко.

2. Перший закон Ома.

3. Картинку моделі молекули ДНК.

Вірно виконане завдання – 3 бали.


V конкурс
«Засели будинок»

Треба заселити другий під’їзд кожного з будинків, написав пристрій чи вид інформації, яку цей пристрій обробляє. (Додаток 35)

Три вірні відповіді – 1 бал.

VI конкурс
«КАРТИНКИ»

Учитель готує для цього завдання 2 електронні презентації. У кожній презентації має бути по десять картинок. Учень повинен, не називаючи предмету, зображеного на картинці, пояснити, що там зображено. Для цього учасники з команди обирають того, кому вони будуть пояснювати картинки. Учень може використовувати слово-підказку, яке знаходиться під кожною картинкою. На відгадування картинок відводиться 1,5 хвилини. Якщо учень не може пояснити картинку, він може перейти до наступної. Перший відгадує картинки команда-лідер – йому необхідно назвати цифру від 1 до 2, бо під цифрами 1, 2 зашифровані презентації, створені учителем.

 

За кожну правильно відгадану картинку – 1 бал.

Файли«Картинки» (Додаток 23)

Картинки 1

 


Картинки 2

 

 

 

 

Картинки 3

 

 


Картинки 4

 

 

VII конкурс
«ДУЕЛЬ»

Учитель задає питання. Команда, що готова дати відповідь, має підняти табличку "Відповідь готова". У разі невірної відповіді, команда суперник має право дати свою відповідь.

Питання: (Додаток 36)

1. Який пристрій комп’ютера може надавати шкідливу дію на здоров'я людини? (монітор).

2. Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском? (це носії інформації).

3. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power).

4. Назва самої довгої клавіші (Пробіл).

5. Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен … (Word)

6. Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться –

Електронна я … (таблиця)

7. Нас зібралося багато,

Як же всіх порахувати?

Об'єднати всіх нас гарних

Може тільки база … (даних)

8. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

За вірну відповідь команда отримує 1 бал.


VIII конкурс
"Майстри пантоміми"

У комп’ютера День народження. Було б негарно, якби ми забули привітати його з цією датою. А що може бути краще, ніж те, коли тебе впізнають у будь-якому вигляді. Привітання буде відбуватися у такій формі –команда обирає одного представника, який пантомімою буде показувати їй пристрої комп’ютера.

А Мудрий монітор приготував слова для пантоміми, які представники команд будуть по черзі обирати.

Слова командам: (Додаток 37)

1. Клавіатура.

2. Монітор.

3. Принтер.

4. Колонки.

5. Джойстик.

6. Миша.

7. Сканер.

8. Навушники.

9. Мікрофон.

10. Відеокамера.

 

За відгаданий пристрій – 1 бал.

 

 


IХ конкурс

(Додаток 38)

Завдання командам: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального.

К Л А В І А Т У
М Б А Й Т П В Р
О М Р Б К Р І А
Н И Е Е О И Н П
І Ш Т Й Д Н Ч А
Т К П С Е Т Е М
О А А І Р Т С
Р А Д К Р Е Ь Т

Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів.

Х конкурс (практично)
«Комп’ютерний пазл»

Командам необхідно скласти комп’ютерний пазл у графічному редакторі Paint.

 

Файл «ПАЗЛ» (Додаток 39)

Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів.

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.

(Оголошення результатів змагань)

НАГОРОДЖЕННЯ.

Підійшов до завершення наш конкурс. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Конкурс
„Золотий диск”

 

10 клас

 

№ конк. Назва конкурсу 1 КОМАНДА _________________ 2 КОМАНДА _________________
  «Ерудити» (1 бал за вірну відповідь)    
  «Читай уважно» (1 бал за вірну відповідь)    
Разом:    
  «Крилаті слова» (1 бал за вірну відповідь)    
  «Допоможе Інтернет» (практично) (3 бали за кожне виконане завдання)    
Разом:    
  «Засели будинок» (3 вірні відповіді – 1 бал)    
  «Картинки» (1 бал за відгадану картинку)    
Разом:    
  «Дуель» (1 бал за вірну відповідь)    
  «Майстри пантоміми» (1 бал за відгаданий пристрій)    
Разом:
  «КРОСВОРД» (1-5 балів)    
  «Комп’ютерний пазл» (1-5 балів)    
Разом:    

 


 

 

       
   
 
 

 



Ответ ищи
в приведенном тексте

В приведенных текстах некоторые идущие подряд буквы нескольких слов образуют термины, связанные с информатикой и компьютерами. Найдите эти термины.

Искомые термины — элементы компьютера.

1. Этот процесс орнитологи называют миграцией.

 

2.Потом они торжествовали и радовались, как дети.

 

3.Несмотря на это, его феска не раз падала с головы.

 

4.Река Днепр интересна тем, что на ней имеются несколько гидроэлектростанций.

 

5.По просьбе хозяина квартиры мы шкаф сдвинули в угол.

 

6.Этот старинный комод ему достался в наследство от бабушки.


ОТВЕТЫ:

1. Процессор (ПРОЦЕСС ОРнитологи).

2. Монитор (потоМ ОНИ Торжествовали).

3. Сканер (феСКА НЕ Раз).

4. Принтер (ДнеПР ИНТЕРесна).

5. Мышка (МЫ ШКАф).

6. Модем (коМОД ЕМу).



Дайте відповідь на інтелектуальні питання:

1. Як розпорядився цар Петро I моделлю арифмометра Лейбніца, що дісталася йому?

2. Що таке "Рабдологічний абак"?

3. Хто вперше реалізував ідею передачі текстової (буквеної) інформації на відстань?

4. Коли була написана перша програма для електронної пошти?

5. Коли був придуманий знак @?

6. Коли була створена перша BBS — електронна дошка оголошень?

7. Коли з'явився перший вірус-хробак, що пошкоджував пошту?

8. Ким і коли була винайдена флеш-пам'ять?

9. Коли і ким був придуманий спосіб автоматичного контролю за ниткою при роботі на ткацькому верстаті.

10. Хто і коли винайшов першу електричну лампочку.

11. Коли і ким був винайдений перший діод?

12. Хто розробив першу транслюючу програму, яка була названа компілятором.

13. Хто і коли винайшов перше електромеханічне реле?

14. Коли на клавіатурі з'явилася клавіша Shift?

15. Хто і коли створив перший калькулятор, де числа вводяться натисненням клавіш?

16. Хто вперше запатентував пам'ять на магнітних сердечниках?


Найти пары определений (по одному из каждой колонки), относя­щиеся к терминам, являющимся омонимами.

Информатика Спорт
Разновидность носителя информации. Специально устроенная дистанция для бега, плавания и т. п.
Участок магнитного диска в виде двух концентрических окружностей, образуемый при разметке диска. Участок на стадионе для зрителей или для проведения соревнований по отдельному виду спорта.
Синоним понятия "оператор в программе".   Узкая полоса ткани или бумаги, закрепляемая на финише дистанции на соревнованиях по бегу.
Элемент матричного принтера.   Спортивный снаряд для метания.
Позиция в записи числа. Спортивный коллектив.
Участок дорожки магнитного диска.   Один из пары предметов, используемых в спортивной гимнастике.
Тип топологии локальной сети. Категория в спорте.

 

Найти пары определений (по одному из каждой колонки), относя­щиеся к терминам, являющимся омонимами.

Информатика Транспорт
Жаргонное название жесткого магнитного диска. Направление, маршрут движения.
Программа для обслуживания периферийного устройства. Сооружение на реке, канале для пропуска судов при разном уровне воды на пути их следования.
Точка подключения внешних устройств к шине компьютера. Крепежная деталь.
Совокупность действий, которые может выполнять пользователь при работе в сети. Деталь автомобиля.
Перечисление всех папок (каталогов), в которые вложен файл. Разговорное название водительского удостоверения.
Так называли устройство в ЭВМ, предназначенное для ввода и вывода информации. Место для стоянки и разгрузки судов.
Группа линий электрических соединений, обеспечивающих передачу данных и управляющих сигналов между компонентами компьютера. Шофер на английском языке.
Средства, обеспечивающие связь двух локальных сетей. Место в порту для погрузки и разгрузки судов.

 

 

Найти пары определений (по одному из каждой колонки), относя­щиеся к терминам, являющимся омонимами.

 

Информатика Биология
В виде его организованы на диске файлы и каталоги (папки). Домашнее животное.
Валюта, в которой получают зарплату болгарские программисты. Организм человека или животного в его внешних, физических формах.
Разновидность бумаги для печати на принтере. Часть полости рта.
Манипулятор для ввода информации в компьютер. Высшее подразделение в систематизации животных.
Разговорное обозначение символа, используемого в адресе электронной почты. Крупное хищное животное семейства кошачьих.
Характеристика величины, определяющая множество ее допустимых значений и применимых к ней операций. Многолетнее растение с твердым стволом.
Естественная или искусственная знаковая система для общения и передачи информации.   Грызун.

 


ОПОЗНАЙ ПОСЛОВИЦУ
(з відповідями)

Перед вами программистские версии известных русских пословиц и поговорок. Попробуйте вспомнить, как звучат они в оригинале.

Компьютер - лучший друг. Книга - лучший друг.
Скажи мне, какой у тебя компьютер, и я скажу, кто ты. Скажи мне, какой у тебя друг, и я скажу, кто ты.
Без компьютера жить, только небо коптить. Без труда жить, только небо коптить.
На дисплей неча пенять, коли видеокарта крива. На зеркало неча пенять, коли рожа крива.
Без винчестера - полсироты, а без материнской платы - и вся сирота. Без отца - полсироты, а без матери - и вся сирота.
Компьютер без программы - что фонарь без свечи. Голова без ума - что фонарь без свечи.
Компьютер не принадлежит человеку, а человек принадлежит компьютеру. Золото не принадлежит скупому, а скупой принадлежит золоту.
Не смейся над старыми компьютерами, и твой будет стар. Не смейся над старыми, и сам будешь стар.
Компьютер памятью не испортишь. Кашу маслом не испортишь.
Компьютер на столе не для одних только игр. Голова на плечах не для одной только шапки.
По ноутбуку встречают, по уму провожают. По одёжке встречают, по уму провожают.
На IBM PC «яблоки» не растут. На сосне яблоки не растут.
Дарёному компьютеру в системный блок не заглядывают. Дарёному коню в зубы не смотрят.
В Силиконовую долину со своим компьютером не ездят. В Тулу со своим самоваром не ездят.
Кто БЭСМ вспомянет, тому глаз вон. Кто старое вспомянет, тому глаз вон.
Не Intel’ом единым жив процессорный мир. Не хлебом единым жив человек.
Мал микропроцессор (или ноутбук), да дорог. Мал золотник, да дорог.
Всякий кабель своё гнездо любит. Всякая птица своё гнездо любит.
Семь раз подумай - один раз апгрейдируй. Семь раз подумай - один раз скажи.
Утопающий за «F1» хватается. Утопающий за соломинку хватается.
DOS - всему начало. Голова - всему начало.
DOS-матушка - WINDOWSа бабушка. Соха-матушка - тракторова бабушка.
Не всё WINDOWS, что висит. Не всё золото, что блестит.
Семь бед - один «Reset». Семь бед - один ответ.
Ищущий ОС без изъяна останется без ОС. Ищущий друга без изъяна останется без друга.
Плоха та мышка, которая одну кнопку имеет. Плоха та мышка, которая одну норку имеет.
Бит байт бережёт. Копейка рубль бережёт.
Слово не воробей, а пара байтов. Слово не воробей, вылетит - не поймаешь.
Отформатировать винчестер - секунда, а восстановить - года. Сломить дерево - секунда, а вырастить - года.
Не клавиатура печатает, а ум. Не перо пишет, а ум.
Не идентификатор красит файл, а файл идентификатор. Не имя красит человека, а человек имя.
Два раза подумай, один раз удали. Два раза подумай, один раз скажи.
Удаляй по файлику, наберёшь Корзину. Собирай по ягодке, наберёшь кузовок.
Наудалял с три Корзины. Наврал с три короба.
Файлы не удаляются. Рукописи не горят.
Что из Корзины удалено, то пропало. Что с возу упало, то пропало.
Винчестер - зеркало души пользователя. Глаза - зеркало души.
Хороший процессор - холодный процессор. Хороший враг - мёртвый враг.
Паскалю учиться всегда пригодиться. Грамоте учиться всегда пригодиться.

 


 

Отгадайте ребусы по информатике на русском языке, впишите ответы в карточку и станьте победителем викторины.

 

       
 
 
   

 

1 4
2 5
3 6
7 10
8 11
9 12
13


Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-20; просмотров: 432; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.10.80 (0.013 с.)