Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Послание к римляном, зачало 85.

Поиск

Послание к римляном, зачало 85.

Бра́тие, мы́слим ве́рою оправда́тися челове́ку, без дел зако́на. Или́ иуде́ев Бог то́кмо, а не и язы́ков? Ей и язы́ков. Поне́же еди́н Бог, И́же оправди́т обре́зание от ве́ры и необре́зание ве́рою. Зако́н ли у́бо разоря́ем ве́рою? Да не бу́дет, но зако́н утвержда́ем. Что у́бо рече́м, Авраа́ма отца́ на́шего обрести́ по пло́ти? А́ще бо Авраа́м от дел оправда́ся, и́мать похвалу́, но не у Бо́га. Что бо Писа́ние глаго́лет? Ве́рова же Авраа́м Бо́гови, и вмени́ся ему́ в пра́вду.

Рим 3:28–4:3
В субботу 3-ю.

Послание к римляном, зачало 86.

Бра́тие, де́лающему мзда не вменя́ется по благода́ти, но по до́лгу. А не де́лающему, ве́рующему же во Оправда́ющаго нечести́ва, вменя́ется ве́ра его́ в пра́вду. Я́коже и Дави́д глаго́лет блаже́нство челове́ка, ему́же вменя́ет Бог пра́вду, без дел зако́на: блаже́ни, и́хже отпусти́шася беззако́ния и и́хже прикры́шася греси́. Блаже́н муж, ему́же не вмени́т Госпо́дь греха́. Блаже́нство у́бо сие́ на обре́зание ли, или́ на необре́зание? Глаго́лем бо, я́ко вмени́ся Авраа́му ве́ра в пра́вду. Ка́ко у́бо вмени́ся ему́, во обре́зании ли су́щу, или́ в необре́зании, не во обре́зании, но в необре́зании. И зна́мение прия́т обре́зания, печа́ть пра́вды ве́ры, я́же в необре́зании. Я́ко бы́ти ему́ отцу́ всех ве́рующих в необре́зании, во е́же вмени́тися и тем в пра́вду. И отцу́ обре́зания, не су́щым то́чию от обре́зания, но и ходя́щым в стопа́х ве́ры, я́же в необре́зании отца́ на́шего Авраа́ма.

Рим 4:4–12
Во вторник 2-я недели.

Послание к римляном, зачало 87.

Бра́тие, не зако́ном обетова́ние Авраа́му, или́ се́мени его́, е́же бы́ти ему́ насле́днику ми́рови, но пра́вдою ве́ры. А́ще бо су́щии от зако́на насле́дницы, испраздни́ся ве́ра, и разори́ся обетова́ние. Зако́н бо гнев соде́ловает: иде́же бо несть зако́на, ту ни преступле́ния. Сего́ ра́ди от ве́ры, да по благода́ти, во е́же бы́ти изве́стну обетова́нию всему́ се́мени, не то́чию су́щему от зако́на, но и су́щему от ве́ры Авраа́мовы, и́же есть оте́ц всем нам, я́коже есть пи́сано: я́ко отца́ мно́гим язы́ком положи́х тя, пря́мо Ему́же ве́рова Бо́гу, животворя́щему ме́ртвыя и нарица́ющу не су́щая я́ко су́щая. И́же па́че упова́ния во упова́ние ве́рова, во е́же бы́ти ему́ отцу́ мно́гим язы́ком, по рече́нному: та́ко бу́дет се́мя твое́. И не изнемо́г ве́рою, ни усмотре́ своея́ пло́ти уже́ умерщвле́нныя, столе́тен не́где сый, и ме́ртвости ложе́сн Са́рриных. Во обетова́нии же Бо́жии не усумне́ся неве́рованием, но возмо́же ве́рою, дав сла́ву Бо́гови. И изве́стен быв, я́ко е́же обеща́, си́лен есть и сотвори́ти. Те́мже и вмени́ся ему́ в пра́вду. Не пи́сано же бысть за того́ еди́наго то́чию, я́ко вмени́ся ему́, но и за ны, и́мже хо́щет вмени́тися, ве́рующым во Воскреси́вшаго Иису́са Христа́ Го́спода на́шего из ме́ртвых, И́же пре́дан бысть за прегреше́ния на́ша и воста́ за оправда́ние на́ше.

Рим 4:13–25
В среду 2-я недели.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2024-06-27; просмотров: 8; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.55.25 (0.006 с.)