Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
РЎРїРёСЃРѕРє використаної літературиСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Р’РёСЃРЅРѕРІРѕРє
Для філософії РЅРѕРІРѕРіРѕ часу принципове значення має суперечка РјС–Р¶ емпіризмом С– раціоналізмом. Представники емпіризму (Бекон) вважали єдиним джерелом знань відчуття, РґРѕСЃРІС–Рґ. Прихильники раціоналізму (Декарт) звеличують роль СЂРѕР·СѓРјСѓ С– принижують роль чуттєвого пізнання. РЈ результаті РЅР°С?РѕС— РєСѓСЂСЃРѕРІРѕС— роботи, РјРё визначаємо для себе, що лиС?Рµ поєднання цих СЂС–РІРЅС–РІ найбільС? доцільно. Мета РЅР°С?РѕРіРѕ дослідження, певна Сѓ вступі, досягнута Р·Р° РґРѕРїРѕРјРѕРіРѕСЋ РІРёСЂС–С?ення наступних завдань, знаходження відповідей РЅР° наступні питання: 1. РћСЃРЅРѕРІРЅС– СЂРёСЃРё емпіризму філософії РќРѕРІРѕРіРѕ часу, СЏРєС– полягають Сѓ наступному: - Виняткова значимість С– необхідність спостережень С– РґРѕСЃРІС–РґСѓ Сѓ виявленні істини; - Шляхом, що веде РґРѕ знання, С” спостереження, аналіз, РїРѕСЂС–РІРЅСЏРЅРЅСЏ, експеримент; - Виключно РІСЃС– знання черпаються Р· РґРѕСЃРІС–РґСѓ, відчуттів 2. РҐ арактерной СЂРёСЃРё раціоналізму новоєвропейської філософії: - Через достовірність РґСѓРјРєРё мисляча істота Р№РґРµ РґРѕ пізнання навколиС?РЅСЊРѕРіРѕ світу; - Раціоналізм вимагає ясності С– несуперечності мислення; - РќР° початковій стадії розвитку неприйняття чуттєвого методу осягнення істини СЏРє такого, Р· наступним визнанням, що РІС–РЅ необхідний СЏРє нижча ступінь пізнання. 3. Р• мпіріческій С– теоретичний СЂС–РІРЅС– знання відрізняються РїРѕ предмету, засобів та методів дослідження. Проте виділення С– самостійне розгляд кожного Р· РЅРёС… являє СЃРѕР±РѕСЋ абстракцію. Ці РґРІР° пласти знань завжди взаємодіють РјС–Р¶ СЃРѕР±РѕСЋ. Р†, нареС?ті, закінчуючи роботу над даною РєСѓСЂСЃРѕРІРѕСЋ роботою, необхідно підсумувати, СЏРєРёР№ метод обрати нам Сѓ житті. РџСЂРё РІС–РґРїРѕРІС–РґС– РЅР° це центральне питання, хочеться нагадати РІРёРјРѕРіРё РґРѕ методу класика філософії РќРѕРІРѕРіРѕ часу Р¤. Бекона, СЏРєС– виражаються Сѓ вигляді ілюстрацій роботи РјСѓСЂР°С?РєРё, павука С– бджоли: «Шлях мурахи» - це метод крайнього емпіризму. Р’С–РЅ відрізняється простим збиранням фактів без С—С…РЅСЊРѕРіРѕ осмислення; «Шлях павука» - метод радикального раціоналізму, СЏРєРёР№, РїРѕРґС–Р±РЅРѕ павуку, витягує Р· себе знання; «Шлях бджоли» - метод, що знімає крайнощі емпіризму С– раціоналізму. Жоден Р· цих С?ляхів, сам РїРѕ СЃРѕР±С–, РЅРµ приведе РґРѕ СѓСЃРїС–С…Сѓ: справжнє знання С” результат правильного поєднання СЂРѕР·СѓРјСѓ С– почуттів. РўРѕРјСѓ знаходження цієї «золотої середини», ідеальної пропорції необхідно СЏРє Сѓ службовій діяльності, так С– РІ повсякденному житті.
[9] Історія філософії РІ короткому викладі / Пер. Р· чеськ. Р†.Р†. Богута - Рњ.: Думка, 1991.-РЎ.397 [10] Васильєв Р’.Р’. «Вища проникнення» новоєвропейської філософії / / Зап. філософіі.-1997 .- в„– 1.-РЎ.108. [11] Демокаров Рљ.РҐ. Раціоналізм С– синергетики / / РћРќРЎ - товариств. науки С– сучасність. - 1997 .- в„– 1.-РЎ.120 [12] Філософія С– методологія науки. / РџРѕРґ ред. Р’. Р†. Купцова. - Рњ.: Аспект Пресс, 1996.-РЎ.84. [13] РЎРїРёСЂРєРёРЅ Рђ.Р“. Філософія: Підручник. - Рњ.: Гардаріки, 2000.РЎ.50. [14] Гудінг Р”., Леннокс Р”. Світогляд: людина РІ РїРѕС?уках істини С– реальності: Учеб. РїРѕСЃС–Р±РЅРёРє / Пер. Р· англ. Рў.Р’. Барчуновой.-Ярославль.: РќРѕСЂРґ. Рў2.РљРЅ.1.-2004.РЎ.127 [15] Алексєєв Рџ.Р’., Панін Рћ.Р’. Філософія. Підручник. Видання РґСЂСѓРіРµ, переробці. Р† доповнене. - Рњ.: Проспект, 1999. РЎ.59. [16] Філософія. Частина II. РћСЃРЅРѕРІРЅС– проблеми філософії / Р—Р° ред. Р’. Р†. Кирилова. - Рњ.: РњРђРЈРџ, 1997. РЎ.62. [17] Вступ РґРѕ філософії: Учеб.РїРѕСЃРѕР±РёРµ для РІСѓР·С–РІ / РђРІС‚.колл.; Фролов Р†.Рў. та С–РЅ - 3-Рµ РёР·Рґ., перераб. С– РґРѕРї. - Рњ.: Республіка, 2004. РЎ.550 [18] РћСЃРЅРѕРІРё філософії науки: Учеб. РїРѕСЃС–Р±РЅРёРє для аспірантов. / Кохановський Р’.Рџ., ЛеС?РєРѕРІС–С‡ Рў.Р“., Фатхі Рў.Р‘; Отв.ред. Р’.Рџ. Кохановський. - Ростов-РЅР°-Дону: Фенікс, 2004. РЎ.487.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2024-06-17; просмотров: 8; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 13.58.161.14 (0.007 с.) |