Малювання деталей фігури людини (кисті , стопи) 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Малювання деталей фігури людини (кисті , стопи)



Важливе місце в малюванні постаті людини після тулуба займають його деталі, а саме, кінцівки і особливо їх ступні і кисті. Ось на них і зосередимо нашу увагу.

Кисті і стопи є одними з найскладніших форм людського тіла після голови і мають багато подібності один з одним.

Рука людини є складним і тонким інструментом. За своєю конструкцією вона пристосована виконувати саму різну роботу - від важкої фізичної до тонкої філігранної. Її складний пристрій дозволяє людині здійснювати велику кількість різноманітних за призначенням і багатих за виразністю рухів. Руки висловлюють гнів, сум, радість і безліч інших почуттів і переживань та їх відтінків, ніж широко користуються художники й актори у своїх творах. Часто виразні жести розкривають глядачам сенс подій, представлених на картині. Тому зображення рук має не менш важливе значення, ніж зображення обличчя, і є однією з найскладніших завдань у малюнку.

Для освоєння таких непростих деталей, як кисті і стопи, не можна обмежуватися лише змальовування зовнішніх форм з натури, необхідні певні знання анатомії, пропорції, конструкції, перспективи, напрямів і рухів. Без глибокого пізнання анатомії неможливо виконати грамотний і переконливий малюнок, а поверхове вивчення анатомії за таблицями мало що дає для серйозного грунтовного розуміння. Тільки глибоке вдумливе ставлення, здатність аналізувати, перевіряючи істинність цього положення на скелеті або гіпсових зліпках, а ще й на власних руках і ногах, які є найбільш зручними моделями для вивчення, можуть привести вас до серйозного знання анатомічної будови кисті. Враховуючи особливу складність будови кисті, при вивченні та малюванні необхідний детальний анатомічний аналіз будови кінцівок. Перш за все потрібно зрозуміти і добре запам'ятати особливості кісткової основи, а потім - характер форми і розташування м'язів і, нарешті, опорні точки кістково-м'язової структури. Так, при зображенні руки і кисті вам доведеться спиратися саме на них. Процес вивчення анатомічної будови кінцівок повинен неодмінно проходити одночасно з виконанням замальовок і позначок.

У побудові форми руки і кисті особливе значення надається виявленню конструктивної основи. Висловлюючи конструктивну схему будови кінцівок, за основу беруть найбільш характерні анатомічні виступи і поглиблення на формах руки і кисті. Таким чином, конструктивний малюнок є першоосновою, в якій вже виразно виражено те, що отримає своє завершення в закінченому малюнку. Грунтовно попрацювавши над вивченням будови форм кінцівок, можна перевірити свої знання малюнками з натури і по пам'яті, чергуючи їх час від часу, а іноді вправляючись у малюванні по уяві, виявляючи механіку руху кінцівок. Уміння зображати кінцівки в різноманітних положеннях і рухах допоможуть вам в подальшій роботі над малюнком фігури людини у всіх складних і різноманітних рухах, а також в майбутньому, у своїй творчій діяльності. На малюнку показані методи і способи зображення анатомічної конструкції кистей і стоп, а також малюнки анатомічної будови колінних суглобів ніг.

Перш ніж перейти до грунтовного малюнку кисті, необхідно виконати допоміжні вправи у вигляді нарисів та короткострокових малюнків з натури в різних положеннях.

При малюванні рук і ніг важливе значення має вибір моделей, які повинні бути природними і не дуже складними. А різноманітність положень рук і ніг для такого роду вправ багато в чому буде залежати від вашої спостережливості та уважності. Розміри малюнка рук і ніг на аркуші паперу не повинні бути більше натуральних величин.

Починати навчальний малюнок слід з гіпсових зліпків, так як нерухомість гіпсових моделей дає можливість не поспішаючи вести роботу, аналізувати, звіряти пропорцію, враховувати перспективу, тобто все те, що доведеться робити і при малюванні живої натури.

При побудові форми руки і кисті потрібно орієнтуватися на характерні анатомічні виступи і поглиблення - так звані опорні й вузлові точки, визначаючи напрям, рух, пропорції і масу форм руки, кисті і пальців, підпорядковуючи їх законам перспективи.

Побудова зображень стоп, а також інших деталей фігури людини виконується аналогічним, нічим не відрізняється від побудови кисті руки, методом і способом зображення.

Про методи і прийоми побудови малюнків стоп і кистей говорилося вище, тому немає необхідності в детальному описі.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-12-15; просмотров: 116; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.133.12.172 (0.005 с.)