Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Головне Вікно середовища DelphiСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Прикладне Меню Панелі Інструментів Delphi Кнопки панелей інструментів
Палітра Компонентів Delphi Поняття компонентів як об¢єктів-оболонок над стандартними елементами управління Windows Будь-яка Windows-програма містить стандартні елементи управління: кнопки, смуги прокрутки, перемикачі, списки тощо. Компоненти Delphi можна вважати програмними оболонками над цими елементами управління – компоненти надають нам зручний та ефективний спосіб програмно керувати поведінкою елементів управління Windows: компоненти повністю беруть на себе реалізацію типових дій елементів управління. Наприклад, компонент Button (кнопка) забезпечує перерисовку кнопки в момент її “натискання” – нам не потрібно писати жодного оператора програми, який би відповідав за візуалізацію “натискання” кнопки; потрібно лише описати дії, які будуть виконуватися при “натисканні” кнопки, та визначити властиві для неї характеристики (розміри, положення, напис на кнопці тощо). Закладки Палітри Компонентів Standard: Additional: Win32: System: Dialogs: Samples: Перехід на потрібну закладку Палітри Компонентів. Кнопки прокрутки закладок Палітри Компонентів Для переходу на потрібну закладку Палітри Компонентів потрібно клацнути по ній. Для перегляду тих закладок, які в даний момент не видимі необхідно скористатися кнопками прокрутки – вони знаходяться у верхньому правому куті Палітри Компонентів: Вибір потрібного компонента і розміщення його на формі. Кнопки прокрутки компонентів на даній закладці Палітри Компонентів Для вибору компонента і розміщення його на формі необхідно: 1) перейти на потрібну закладку Палітри Компонентів; 2) клацнути мишкою по потрібному компоненту; 3) клацнути мишкою по формі – там, де потрібно розмістити даний компонент. Якщо на цій закладці Палітри Компонентів знаходиться більше компонентів, ніж поміщається на екрані, то автоматично виводяться кнопки прокрутти компонентів. Для перегляду тих компонентів, які в даний момент не видимі необхідно скористатися цими кнопками прокрутки компонентів: Редактор Коду Delphi Призначення Редактора Коду Головне призначення Редактора Коду – введення і редагування тексту тих підпрограм, що будуть виконуватися як реакція на певні події. Ці підпрограми містять опис нетипових, характерних лише для даного конкретного компонента дій. Наприклад, якщо розмістити на формі кнопку, то при виконанні такої програми клацання мишкою по кнопці приведе до перерисовки кнопки – буде виконана візуалізація “натискання” кнопки. Нам не потрібно програмувати таку перерисовку – вона виконується автоматично. А ось всі будь-які інші дії, що потрібно виконати при клаканні мишкою по цій кнопці – потрібно описати у вигляді відповідної підпрограми. Це і робиться за допомогою Редактора Коду. Конструктор Форм Поняття форми як проекту майбутнього вікна програми В Конструкторі Форм створюється майбутнє вікно Windows-програми. Візуальне конструювання програми полягає в розміщенні потрібних елементів управління на формі, – ці елементи управління будуть так само відображатися і при виконанні програми. При виконанні програми кожній формі відповідає своє вікно, яке має такий самий вигляд, що і форма цього вікна (тобто, ті самі елементи управління, розміщені так само, як було задано при конструюванні форми). Таким чином, форма служить проектом майбутнього вікна програми. “Форма” – термін, який вживається при конструюванні програми, при виконанні програми формі відповідає поняття “вікно”. Перемикання між Редактором Коду та Конструктором Форм Для перемикання між Редактором Коду та Конструктором Форм (і навпаки, між Конструктором Форм та Редактором Коду) потрібно натиснути клавішу F12 клавіатури, або кнопку “Toggle Form / Unit” на панелі інструментів.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-18; просмотров: 481; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.18.59 (0.006 с.) |