Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Конец ознакомительного фрагмента. Текст предоставлен ООО «ЛитРес». ⇐ ПредыдущаяСтр 8 из 8
Текст предоставлен ООО «ЛитРес». Прочитайте эту книгу целиком, купив полную легальную версию на ЛитРес. Безопасно оплатить книгу можно банковской картой Visa, MasterCard, Maestro, со счета мобильного телефона, с платежного терминала, в салоне МТС или Связной, через PayPal, WebMoney, Яндекс.Деньги, QIWI Кошелек, бонусными картами или другим удобным Вам способом.
[1] Video marketing lessons from Clean & Clear® (https://www.thinkwithgoogle.com/marketing‑resources/content‑marketing/clean‑and‑clear‑video‑marketing‑lessons/).
[2] https://www.youtube.com/watch?v=krIGiIYXHwY.
[3] Q&A: How can brands best market to millennials? (https://www.adweek.com/digital/qa‑how‑can‑brands‑best‑market‑to‑millennials/).
[4] www.youtube.com/watch?v=TvtzEgFBl3I.
[5] One in six smartphone owners use them for purchasing. Internet Advertising Bureau UK (https://iabuk.net/about/press/archive/one‑in‑six‑smartphone‑owners‑use‑them‑for‑purchasing#WItYLmgSjEqgvY.99).
[6] One in six smartphone owners use them for purchasing. Internet Advertising Bureau UK (https://iabuk.net/about/press/archive/one‑in‑six‑smartphone‑owners‑use‑them‑for‑purchasing#WItYLmgSjEqgvY.99).
[7] Cisco visual networking index: forecast and methodology, 2016–2021 (www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/service‑provider/visual‑networking‑index‑vni/complete‑white‑paper‑c11–481360.html#_Toc484531492).
[8] Cisco visual networking index: forecast and methodology, 2016–2021 (www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/service‑provider/visual‑networking‑index‑vni/complete‑white‑paper‑c11–481360.html#_Toc484531492).
[9] Cisco visual networking index: forecast and methodology, 2016–2021 (www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/service‑provider/visual‑networking‑index‑vni/complete‑white‑paper‑c11–481360.html#_Toc484531492).
[10] Cisco visual networking index: forecast and methodology, 2016–2021 (www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/service‑provider/visual‑networking‑index‑vni/complete‑white‑paper‑c11–481360.html#_Toc484531492).
[11] Cisco visual networking index: forecast and methodology, 2016–2021 (www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/service‑provider/visual‑networking‑index‑vni/complete‑white‑paper‑c11–481360.html#_Toc484531492).
[12] The 2016 social video forecast. Animoto (https://animoto.com/blog/business/2016‑social‑video‑forecast‑infographic/).
[13] B2B content marketing: 2016 benchmarks, budgets and trends, North America. Content Marketing Institute (http://contentmarketinginstitute.com/wp‑content/uploads/2015/09/2016_B2B_Report_Final.pdf).
[14] 6 reasons you need to use video marketing. Inc.com (www.inc.com/bubba‑page/6‑reasons‑to‑use‑video‑marketing.html).
[15] 6 reasons you need to use video marketing. Inc.com (www.inc.com/bubba‑page/6‑reasons‑to‑use‑video‑marketing.html).
[16] Powerful reasons you need to use video marketing. Dreamgrow (www.dreamgrow.com/8‑reasons‑why‑your‑business‑should‑use‑video‑marketing/).
[17] Powerful reasons you need to use video marketing. Dreamgrow (www.dreamgrow.com/8‑reasons‑why‑your‑business‑should‑use‑video‑marketing/).
[18] Facebook newsfeed algorithm history (http://wallaroomedia.com/facebook‑newsfeed‑algorithm‑change‑history/).
[19] Ice bucket challenge: what are the lessons for marketers? The Guardian (www.theguardian.com/media‑network/media‑network‑blog/2014/aug/27/ice‑bucket‑challenge‑lessons‑marketing).
[20] Facebook reports second quarter 2016 results (https://investor.fb.com/investor‑news/press‑release‑details/2016/facebook‑reports‑second‑quarter‑2016‑results/default.aspx).
[21] The Furrow (http://johndeerefurrow.com/).
[22] The history of content marketing (www.webpagefx.com/marketing‑guides/content‑marketing‑guide/history‑of‑content‑marketing.html).
[23] Early color television (www.earlytelevision.org/westinghouse_color.html).
[24] Who invented touch screen technology? ThoughtCo (www.thoughtco.com/who‑invented‑touch‑screen‑technology‑1992535).
[25] https://en.wikipedia.org/wiki/Justin_Hall.
[26] One hundred million voices (https://blog.twitter.com/2011/one‑hundred‑million‑voices).
[27] https://en.wikipedia.org/wiki/H.261.
[28] https://twitter.com/netix/statuses/2746816142.
[29] Facebook hits 100m hours of video watched a day, 1b users on groups, 80M On Fb Lite. Techcrunch (https://techcrunch.com/2016/01/27/facebook‑grows/).
[30] Internet used by 3.2 billion people in 2015 (www.bbc.co.uk/news/technology‑32884867).
[31] This is Facebook’s most watched live video of 2016. Fortune (http://fortune.com/2016/12/12/facebook‑most‑watched‑live‑video‑2016/).
[32] Statistics: global reach (www.youtube.com/yt/press/statistics.html).
[33] White paper: Cisco VNI forecast and methodology, 2015–2020 (www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/service‑provider/visual‑networking‑index‑vni/complete‑white‑paper‑c11–481360.html).
[34] Facebook profit nearly triples on mobile ad sales and new users. The New York Times (www.nytimes.com/2016/07/28/technology/facebook‑earnings‑mobile‑ad‑revenue.html?_r=0).
[35] Facebook urges brands to ‘catch up’ in mobile. Marketing Week (www.marketingweek.com/2016/01/28/facebook‑urges‑brands‑to‑catch‑up‑in‑mobile/).
[36] Les Binet and Peter Field, 2016. The Long and the Short of it. Balancing short and long‑term marketing strategies. IPA.
[37] Канеман Д. Думай медленно… Решай быстро. – М.: АСТ, 2017.
[38] Dr Joel Hoomans. 35,000 Decisions: The great choices of strategic leaders. Leading Edge Journal. Roberts Wesleyan College (https://go.roberts.edu/leadingedge/the‑great‑choices‑of‑strategic‑leaders).
[39] Brian Wansink and Jeffery Sobal. Mindless eating: the 200 daily food decisions we overlook. Environment and Behaviour (http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/).
[40] Ferris Jabr. Does thinking really hard burn more calories? Scientific American (www.scientificamerican.com/article/thinking‑hard‑calories/).
[41] On Amir. Tough choices: how making decisions tires your brain. Scientific American (www.scientificamerican.com/article/tough‑choices‑how‑making/).
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-01-14; просмотров: 63; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.60.166 (0.009 с.) |