Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Завданhя для самостiйної роботи

Поиск

1. Скласти програму обчислення функції

                   y = x 2 2 x + 3, 0 x 2,

                   3 + 3 x,                  2 < x 10.

     Значення x вводиться з клавіатури.

2. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

                   x = r sin(t), y = r cos(t), 0 t 6.28.

     Значення r вводити з клавіатури.

3. Скласти програму, яка визначає найбільше значення з трьох величин

                   sin(x), cos(x), sin(x) + cos(x).

     Значення x вводити з клавіатури.

4. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

                   x = b (sin(t)) 3, y = b (cos(t)) 3, 0 t 6.28.

     Значення b вводити з клавіатури.

 

5. Скласти програму табуляцiї функції

                   y = x 2  sin(x).

       Початкове значення x = 0, крок 0.01, число значень 20.

6. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

                   x = b cos(t) (1 + cos(t)), y = b sin(t) (1 + cos(t)), 0 t 6.28.

     Значення b > 0 вводити з клавіатури.

7. Скласти програму обчислення суми квадратів двозначних парних чисел.

8. Скласти програму побудови кубу.

9. Скласти програму обчислення суми квадратів двозначних чисел, які діляться на 3.

10. Скласти програму побудови "пилки" з шести зубців.

11. Скласти програму знаходження найменшого з додатних елементів масиву a 1,..., a 19, що задається оператором DATA.

12. Скласти програму побудови п'ятикутної зірки.

13. Скласти програму обчислення суми додатних та суми від'ємних елементів масиву a 1,..., a 17, що задається оператором DATA.

14. Скласти програму побудови прямокутника за координатами протилежних вершин, які задаються з клавіатури.

15. Скласти програму знаходження числа додатних елементів масиву a 1,..., a 19, що задається оператором DATA.

16. Скласти програму побудови трикутника за координатами вершин, які задаються з клавіатури.

17. Скласти програму знаходження середнього значення елементів масиву a 1,..., a 20, що задаються оператором DATA, за формулою

                   m = (a 1  +... + a 20  ) / 20.

18. Скласти програму побудови графіка функції

                   y = x 2  + 5 x 3, 2 x 10.

19. Скласти програму, яка визначає чи зростають елементи масиву a 1,..., a 29, що задається оператором DATA.

20. Скласти програму побудови графіка функції

                   y = x 2  sin(x) 1, 2 x 10.

21. Скласти програму для визначення чверті (квадранту), до якої належить точка M (x,y). Координати x, y вводити з клавіатури.

22. Скласти програму побудови трьох витків прямокутної спіралі.

23. Скласти програму, яка записує елементи масиву a 1,..., a 29, що задається оператором DATA, в оберненому порядку.

24. Скласти програму побудови кругової діаграми для даних u 1,..., u 7, які вводяться з клавіатури.

25. Скласти програму обчислення віддалі між точками A (x,y) i B (u,v), координати яких вводяться з клавіатури.

26. Скласти програму побудови стовпчикової діаграми для даних u 1,..., u 4, що вводяться з клавіатури.

27. Скласти програму табулювання функції

                   y = x 3  cos(x + 3).

     Початкове значення x = 0, кінцеве x = 10, крок 0.5.

28. Скласти програму побудови 10 кіл із зростаючими радіусами та загальною точкою дотику.

29. Скласти програму знаходження величини d для елементів масиву a 1,..., a 20, який задається оператором DATA, згідно формули

                   d = (a 1 2  +... + a 20 2  ) / 20.

30. Скласти програму побудови прямокутника, із сторонами паралельними границям екрана, і які проходять через точки A, B, C, координати яких вводяться з клавіатури.

31. Скласти програму, що визначає меншу з трьох величин

                   sin(x), cos(x), sin(x) cos(x).

     Значення x вводиться з клавіатури.

32. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

                   x = a (sin(t)) 2, y = b (cos(t)) 2, 0 t 6.28.

     Значення a i b вводяться з клавіатури.

33. Скласти програму, яка визначає чи спадають елементи масиву a 1,..., a 29, що задається з клавіатури.

34. Скласти програму побудови графіка функції

                   y = x / (x 2  + 1), 3 x 3.

35. Скласти програму, що визначає число елементів масиву a 1,..., a 19, які перевищують величину M. Масив i число M вводяться з клавіатури.

36. Скласти програму побудови графіка функції

                   y = x / (x 2 1), 0.7 x 0.7.

37. Скласти програму, що визначає число елементів масиву a 1,..., a 17, які не перевищують величину M. Масив i число M вводяться з клавіатури.

38. Скласти програму побудови 3 кіл, які торкаються один до одного.

39. Скласти програму, що визначає можливість побудови трикутника за сторонами, довжини яких a, b, c вводяться з клавіатури.

40. Скласти програму побудови стовпчикової діаграми (гістограми) для масиву u 1,..., u 9, що задається оператором DATA.

41. Скласти програму знаходження числа від'ємних елементів масиву a 1,..., a 17, що задається з клавіатури.

42. Скласти програму побудови квадрату за координатами однієї з вершин та діагоналі, які задаються з клавіатури.

43. Скласти програму знаходження кількості непарних двозначних чисел, які діляться на 3.

44. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

                   x = t cos(t), y = t sin(t), 0 t 20.

45. Скласти програму знаходження кількості парних тризначних чисел, які діляться на 7.

46. Скласти програму побудови прямокутної сітки.

47. Скласти програму впорядкування в зростаючому порядку трьох чисел, які вводяться з клавіатури.

48. Скласти програму побудови системи прямих, паралельних діагоналі екрана.

49. Скласти програму, яка визначає, чи є парними всі цифри чотиризначного числа. Число вводиться з клавіатури.

50. Скласти програму, яка підраховує кількість слів у списку, що починаються з літери " А " (великої чи малої). Слова вводяться з клавіатури.

ЛІТЕРАТУРА

1. В.П.Дьяконов. Справочник по алгоритмам и программам на языке бейсик для персональных ВМ. Москва, "Наука", 1987.

2. Ю.Л.Кетков. GW, Turbo и Quick BASIC для IBM PC. Москва, "Финансы и статистика", 1992.

3. Л.Пул. Работа на персональном компьютере. Москва, "Мир", 1986.

4. В.М.Трояновский, В.Ф.Шаньгин. Бейсик для начинающих и будущих профессионалов. Москва, "Высшая школа", 1992.

5. В..Фигурнов. IBM PC для пользователя. Москва, "Финансы и статистика", 1992.

6. Б.И.Чернов. Программирование на алгоритмических языках Бейсик, Фортран, Паскаль. Москва, "Просвещение", 1991.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2020-03-02; просмотров: 103; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.117.156.26 (0.005 с.)