Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
музичний дидактичний дошкільний гра↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 5 из 5 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Аналіз і результати практичної роботи
Всі використовувані музично-дидактичні ігри і допомога застосовувалися протягом декількох занять, поступово стаючи різноманітнішим і складнішим, що дозволило судити про своєрідність музичного розвитку кожної дитини і відповідно коректувати змістом музичних занять. Крім того, для успішнішого розвитку у старших дошкільників відчуття ритму були використані фрагменти системи елементарного музичення австрійського композитора Карла Орфа. В результаті музичних занять було виявлено: - слухова увага дітей стала більш організованою; - з'явилася швидка і чітка реакція на високі і низькі звуки; - ритм, що передається дітьми, став точнішим не тільки у вилясках, але і в передачі його звучними жестами і на металофоні; - покращала реакція дітей на визначенні інструментів по тембровому і динамічному звучанню. Завершує роботу конкретний практичний матеріал, який відображений в додатку. Проведена робота показала, що відповідно до мети, об'єкту, предмету дослідження, і в процесі вивчення методичної літератури з проблеми у дітей музично-сенсорних здібностей, ми дійшли висновку, що саме дошкільний вік надзвичайно важливий для розвитку загальних музичних здібностей дитини, у тому числі і музично-сенсорних. І розвиток цих здібностей у кожної дитини повинен бути постійно в полі зору у вихователя, музично керівника, здійснюватися різними методами і засобами. Зокрема за допомогою музично-дидактичних ігор і допомоги. Висновок Безумовно, сама організація використання музично-дидактичних ігор вимагає від педагога розуміння значущості і цінності музичного розвитку дітей, великої творчості і майстерності. Як показує практика, систематичне застосування музично-дидактичних ігор викликає у дітей активний інтерес до музики, сприяє швидкому оволодінню дітьми музичним репертуаром. У практичній частині роботи, що проводиться, ми ще раз переконалися в тому, що якщо в процесі музичної діяльності розвиватимуться музичні здібності у всіх дітей без виключення це не пройде безслідно для їх подальшого музично розвитку. Пропоновані музично-дидактичні ігри, фрагменти занять не були самоціллю, а лише сприяли розвитку не тільки музичних здібностей, але і творчих. Напрацьований наочний допоміжний музичний матеріал дозволив в простій доступній ігровій формі дати дітям уявлення про властивості музичного звуку, про виразні можливості музики, навчити розрізняти гамму відчуттів, настроїв, що зраджуються нею. Напрацьованій наочний допоміжний музичний матеріал дозволивши в простій доступній ігровій формі дати дітям уявлення про властивості музичного звуку, про виразні можливості музики, навчити розрізняти гамму відчуттів, настроїв, що сприймаються нею. Пропонований узагальнений, систематизований досвід із дошкільниками по розвитку у них музичних здібностей доступний в оволодінні будь-яким педагогом, музичним керівником, і може бути рекомендований для використання його в дитячих дошкільних освітніх установах, як на музичному занятті, так і в індивідуальній роботі з музичного виховання. Список літератури 1. Бондаренко А.К. Дидактические игры в детском саду., М., Просвещение, 1991. 2. В и готский Л.С. Игра и ее роль в психологическом развитии ребенка// Вопросы психологии: - 1966. - № 6. 3. Ветлугина Н. А. Развитие музыкальных способностей дошкольников в процессе музыкальных игр. – М., Просвещение, 1988. 4. Дзержинская И. Формирование восприятия музыки у дошкольников. – М., Просвещение 1992. 5. Железнов С. Развитие музыкальных способностей. – М., Глянц, 1998. 6. Кабалевский Д. “Как рассказывать детям о музыке” Москва, “Просвещение”, 1989. 7. Комисарова Л., Костина Э. Наглядные средства в музыкальном воспитании дошкольников. – М., Просвещение, 1986. 8. Кононова Н. Музыкально-дидактические игры для дошкольников. – М., Просвещение 1982. 9. Кудрявцева А.А. Кутузова И.А. Музыкальный калейдоскоп: Методическое пособие для педагогов образовательных учреждений. – М., 2002 10. Михайлова М. Развитие музыкальных способностей детей. – Ярославль: Академия развития, 1997. 11. Никитин Б.П. Развивающие игры. – 2-е изд. – М.: Педагогика, 1985. 12. Свирида П. А вже весна воскресла. – Коломия, 1993 13. Тарасова Л. Музыка в семье. – М., Детская литература, 1985.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2020-03-02; просмотров: 105; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.141.198.75 (0.006 с.) |